для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Свій сучий син

Свій сучий син
   Колись, ще до другої Світової Війни, президент Сполучених Штатів Франклін Делано Рузвельт сказав про "президента" Нікарагуа, диктатора Сомосу: "Сомоса, звичайно, сучий син, але він - наш сучий син". А так, як той був та лишався "нашим", тобто їхнім, американським, жив він та керував своєю країною досить для себе комфортно.
 
   Знаєте, мене непокоїть те, що оті самі "свої сучі сини" лишаються для влади корисними та вигідними. Ні-ні, про державні інтереси мова не йде! Справа лише про людей, що були корисними колишній владі, та змогли лишитися корисними для влади нової. Яка, на превеликий жаль, використовує їх, та дає їм дуже непогано почувати себе. Для них нічого не змінилося.
 
   Скажу навіть більше: до категорії "своїх" потрапили, правдами та неправдами, аж ніяк не свої. А ті, хто вірою та правдою служив Овочеві та Путіну. Лише найодіозніші з них зараз відчувають якийсь дискомфорт.
 
   Ківалов. Восени 13 року опублікував статтю, де обстоював економічний та політичний сепаратизм. Власне, тоді Ківалов підвів "наукову базу" під ідею так званих "народних республік". Це не враховуючи його славні діяння, за які він отримав всенародне визнання та почесне прізвисько "Підрахуй". Ну й що йому? Та нічого. Важко щось про нього "нарити"? Для нашої прокуратури - так, аж надто. Більше того: прокуратура не відчуває аж ніякого тиску з цього приводу. А що громадяни невдоволені- то й що з того?
 
   Кернес. Стояв під російськими прапорами, відкрито пропагував сепаратизм. Судять, кажете? Не смішіть. "Нєт у вас мєтодов!"- пам’ятаєте? Немає методів- це одне, а зовсім інше- "крєпкій хозяйствєннік" потрібен будь-якій владі, якщо вона базується не на ідеї, а на бізнес-проекті. Коротше: керуй регіоном, ми тебе не чіпаємо, а ти вже, будь ласкавий, трохи менше сепаратизму.
 
   Медведчук. Пам’ятаєте оту "наочну агітацію" від "Українського вибору" про те, що потрібно негайно зробити? Один з пунктів був: "Встановити народовладдя". Це не про усілякі майбутні "народні республіки"? Я, звісно, не слідчий. Та слідчим оце, як я розумію, не цікаво. Ні про це, ні про зв’язок СДПУ з організованою злочинністю (колись випадково по якомусь російському каналу цікавий сюжет подивився, про СДПУ в Харуівській області).
 
   Так можна писати й писати, кожен може продовжити цей перелік. А можна й по-іншому: попав, скажімо, в Генпрокуратурі під люстрацію... та пішов в керівництво Укроборонпромом. Цікаво, правда?
 
   По країні йде не люстрація, не боротьба з корупцією, не вичищення з державних органів тих, що заплямували себе працею на власну кишеню та на сусідню державу: ні, йде процес переміщення "сучих синів" з місця на місце, щоб ні один, по можливості, "цінний кадра", не постраждав та й надалі мав гарний шматок масла на окраєць хліба. За наш, зауважте, рахунок.
 
   Ось, кажуть нам, треба чиновникам підняти зарплати, тоді вони, мовляв, не крастимуть та не братимуть хабарів. І усі знають, що усе воно-то так, та тільки трішечки не так. Наприклад, чиновник бере мільйонного хабаря. Або через якусь кишенькову фірмочку виконує якусь роботу за завищеною ціною. І основний дохід чиновник отримує завдяки корупції. І ніяке підвищення зарплат чиновників не змінить анічогісінько. Ну, була зарплатня 5, стала, хай, 15 тисяч. Та це на сигарети!
 
   Чим далі, тим більше складається враження, що люди, які зараз при владі, хочуть обійтися лише косметичними заходами, а не якимись радикальними, докорінними змінами. Тому вони стараються там, де тільки можливо, не змінити, не зламати, а очолити стару, ще пострадянську, ще кравчуківсько-кучминську, систему. Таку ж гарну вертикаль побудував "крєпкий хазяйствєннік", той, що завгар-проффесор! Гріх не використати, трохи, показово, змінивши.
 
   Цікаво ще одне, майже до теми. Я про "Ель-Кафу" в Будинку Профспілок. Чи не занадто? Наскільки я, темний, розумію, сам по собі оцей заклад не міг там, як і будь-де, відкритися. Хтось давав дозвіл. Ваші, пане Кличко, кадри, давали. Мало того, що це за будівля: Будинок Профспілок. Мало того, яка трагедія відбувалася там нещодавно. А ще й фірма-хазяйка отієї "Ель-Кафи" знаходиться, якщо не помиляюсь, в Росії. І політика фірми щодо власного персоналу - розмовляти тільки російською.
 
   Я не "зрадофіл". Я просто хочу, щоб в нашій країні щось почало змінюватись. Я не настільки наївний, щоб вважати: за місяць ми усіх люструємо та змінимо усі державні кадри швидко, чесно та прозоро. Але ж, чорти забирай, бодай щось можна було зробити майже за два роки? Не пересаджувати кадри з крісла в крісло, а пересаджувати в прямому та грубому сенсі? Можна було бодай щось зробити, щоб недавні "хазяї життя" не насміхалися з нас, щоб ті, хто заплямував себе сепаратизмом та зрадою, не могли смажити шашлички в центрі Києва. Щоб прокурори Генпрокуратури займалися не підраховуванням власних діамантів, а тим, задля чого їх і поставлено державою: захистом держави, виконанням законів.
 
   Шедеврально: люди, які займаються розробкою методів очищення судової системи та приведення її хоч до більш-менш цивілізованого вигляду, виявляється, погано впливають на тонку душевну організацію суддів КС, тому ними, цими людьми, вирішила зайнятися прокуратура. Тобто, система Януковича-Кучми-Кравчука, живе та процвітає, як "Дєло Лєніна".
 
   Влада - страшний допінг. Як ми бачимо зараз, та й раніше, влада, в купі з потенційними (й не тільки) неправедними доходами навіть придушує інстинкт самозбереження. Бо це факт: отих "сучих синів", "наших" та зовсім "не наших" у нас стільки, що вистачить на усю Європу, та ще й лишаться. А як, не приведи, Боже, лусне народне терпіння та люстрація з законної та паперової стане вірьовочно-ліхтарною - державі прийде гаплик. І я усе ж таки сподіваюсь, що здоровий глузд стимулює нашу керівну верхівку розпочати, нарешті, генеральне прибирання в державних кабінетах. Усе-таки, сподіваюсь, хоча, на жаль, без особливої надії.

© Саня электрик [12.11.2015] | Рейтинг: 46.3/73 | Просмотров: 5647

2 3 4 5 46.3/73




Комментарии

1 2   »
12.11.2015 07:46:39
5
 
Ось, кажуть нам, треба чиновникам підняти зарплати, тоді вони, мовляв, не крастимуть та не братимуть хабарів.
 

Ради зарплатні, хай навіть в 30 тис., вони відкажуться від мільйонних хабарів??!! Не смішіть народ!!!
А от повна конфіскація власності + буцегарня  стала б дієвим засобом боротьби з корупцією.
Хай їх сім"ї побувають теж з видатками пересічного громадянина з мізерними прибутками. Тоді багато хто з них
сьогоднішню зарплатню вважатиме за ману небесну і мріяти боятиметься про хабар.
Последний раз редактировал Симеон Пищик 12.11.2015 07:47:03
Не согласен Согласен  Поддержка: 93%(25/27)

12.11.2015 07:53:02
Між іншим слова Рузвельта повторила дружина А. Сахарова Олена Бонер.  Коли Горбачова ув"язнили в Форосі,
вона сказала приблизно так: "Горбачов не найкращий президент, але це наш президент і нам, а не ГКНП, вирішувати його долю."
Последний раз редактировал Симеон Пищик 12.11.2015 07:53:49
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(14/16)

12.11.2015 08:14:20
5drinks
Тільки сліпий та запецок на ставці не бачуть очевидного: НІЧОГО реформувати вони не збираються, вони просто зміцнюють систему, а якщо щось і міняють, то під себе. Скоторигів просто злегка доять, а нам видають низькопробні ганебні водевілі під вивіскою "закон один для всіх. Ви ж цього хотіли?". Лицемірство, брехня і дерибан - от і весь мордопис цієї "оновленої" влади.
Нічим хорошим таке не закінчиться.
Не согласен Согласен  Поддержка: 94%(32/34)

12.11.2015 08:45:50
Новая начальница одесской таможни - "надо повысить зарплату инспекторам и они прекратят воровать"278385 Анекдот дня, однакоpardon
Не согласен Согласен  Поддержка: 92%(23/25)

12.11.2015 09:06:19
Зрада. Всьо пропало. А ще обіцяв. Я йому вже не вірю. Тільки сліпий та запецок на ставці не бачуть очевидного. Колись Рузвельт казав...  чи Блохєр...
Не согласен Согласен  Поддержка: 9%(2/23)

12.11.2015 09:12:22
хорошо и правдиво написано.
от души. 5.
Не согласен Согласен  Поддержка: 90%(18/20)

12.11.2015 09:27:30
pronto 11/12/2015 09:06:19
Зрада. Всьо пропало. А ще обіцяв. Я йому вже не вірю.
А по конкретней можно? Расскажите нам об известных вам реформах которые бы принесли пользу народу, а не олигархам.
Не согласен Согласен  Поддержка: 91%(20/22)

12.11.2015 10:30:43
Ківалов, Кернес, Медведчук - це мабуть трі істочніка і трі составниє часті єдінствєнноправільного учєнія пополизів. Гєпа - вже апостол децентралізації, мабуть пише святе євангєліє.
Не согласен Согласен  Поддержка: 87%(13/15)

12.11.2015 10:39:57
Незнайка А по конкретней можно? Расскажите нам об известных вам реформах которые бы принесли пользу народу, а не олигархам.
 
Во-первых, мне известно, что по конкретней пишется с литно. Во-вторых, реформы не действуют сразу, для того, чтобы они сработали требуется время. В-третьих, и это главное, в Украине преобладает темное, консервативное и отсталое население, которое мыслит категориями народ-олигархи.  Для которых вопрос о безвизовом режиме - что-то второстепенное и к тарифам на газ отношения не имеющее. Депутаты в Верховной Раде такие же долбоебы, как и их избиратели. Пидорасы не пройдут!
Последний раз редактировал pronto 12.11.2015 10:46:32
Не согласен Согласен  Поддержка: 15%(3/20)

12.11.2015 11:05:30
Тобто, народ та влада єдині, як колись народ і партія? Щось не віриться.
Не согласен Согласен  Поддержка: 87%(13/15)

12.11.2015 11:16:12
pronto 12.11.2015 10:39:57
Во-вторых, реформы не действуют сразу, для того, чтобы они сработали требуется время.
  Мля, як же ви, припецнуті мудні, задовбали зі своїм "требуется время"! Спочатку ви, стадо баранів, купилися на мегарозводняк "закінчу АТО за 2 неділі",  потім ви горлопанили "ещьо 100 днєй нє прошло - дайте времья", потів вам року виявилось замало...  Те, що ви довбойобами були та залишаєтесь - це ваші особисті проблеми, але ж ви 54% бовдурів і всіх інших утримуєте в олігархічній вигрібній ямі.  Як це по-ватному!  Прям читаю вас і бачу ватних підарасів.bad
Не согласен Согласен  Поддержка: 85%(17/20)

12.11.2015 12:15:28
Sumerky 12.11.2015 08:45:50
Анекдот дня, однако
анекдот  года, это многомужичковый семьянин. А повышение  зарплаты у таможенников и органов правопорядка, хороший  стимулирующий и в то же время сдерживающий фактор  , применяемый  во многих странах, которые реально борятся с коррупцией. В странах третьего мира, ситуация как раз на оборот - низкая зарплата стимул для воровства и коррупции.
Но доителю бобров этого все равно не понять. оно как  писало чушь, так и будет  калякать- создавая видимость " общественного" мнения
 
Последний раз редактировал Bruce 12.11.2015 12:17:56
Не согласен Согласен  Поддержка: 6%(1/16)

12.11.2015 12:16:30
pronto 12.11.2015 09:06:19
Зрада. Всьо пропало. А ще обіцяв. Я йому вже не вірю. Тільки сліпий та запецок на ставці не бачуть очевидного. Колись Рузвельт казав...  чи Блохєр...
Не согласен Согласен  Поддержка: 7%(1/15)

12.11.2015 12:25:04

5
Не согласен Согласен  Поддержка: 82%(9/11)

12.11.2015 15:27:17
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 82%(9/11)

12.11.2015 15:28:37
Симеон Пищик 12.11.2015 07:46:39
А от повна конфіскація власності + буцегарня  стала б дієвим засобом боротьби з корупцією.
Думаю, простішим, ефективнішим і набагато дешевшим засобом було б класичне: "На гіляку!".
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(12/14)

12.11.2015 15:54:31
5
PiligrimK 12.11.2015 08:14:20
  Yes Excellently
Не согласен Согласен  Поддержка: 82%(9/11)

12.11.2015 23:22:54
5Чудова  стаття, молодець!
Не согласен Согласен  Поддержка: 83%(5/6)

13.11.2015 16:00:39
5
Більше за все обурує і відверто остогидло, що скільки б незалежні (їх мало) ЗМІ, депутати, блогери не кричали про цілковите спотворення елементарних норм існування держави, суспільства, закону та порядку, все більше це входить в "ну а що, він при владі ДЕРЖСЛУЖБОВЕЦЬ (з/п 10-20 тис грн це так з запасом) - так можна". Норма для всіх. І до цієї норми звикають!!! Норма - прокурори з брилями, коксом і лярдами. І НА ВОЛІ. Норма - генпрокурор з маєтком, який посперечається з овочем, переписаний на якусь фросю. І НА ВОЛІ. Норма голова ЦВК з доміком, який посперечається з прокуроровим і овочевим. І НА ВОЛІ. І ГІДРАНТ. ЯККИЙ НЕ МАЄ ПРАВА МАТИ БІЗНЗЕС. На нас зараз дивиться весь світ після Революції Гідност (яка отримала шалену підтримку) і думає: "Ну якщо для вас це норма... У нас свої інтереси ".  А у нас війна.  
Не согласен Согласен  Поддержка: 90%(9/10)

13.11.2015 16:55:19
5
 
Хотя несправедливо забыт Прохиндовский.
Не согласен Согласен  Поддержка: 89%(8/9)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login