Кілька тижнів тому в столиці з'явились цікаві агітаційні намети. Називаються вони
"Громадська приймальня міського голови Віталія Кличка". Там промоутери роздають звіти про рік роботи мера та календарі на 2015 рік.
Ці палатки створено цілком офіційно, відповідно до розпорядження №426.
Лідер столичного "ДемАльянсу" Максим Панов
написав замітку "Кличко і адмінресурс", де розкритикував використання мером коштів громади для власного піару.
У відповідь керівник апарату КМДА та за сумісництвом відповідальний за агітаційні палатки Володимир Бондаренко теж
написав обурливу замітку, де вказав що за ці палатки мер столиці Віталій Кличко платить з власної кишень. Та нагадав, що мер людина не бідна і може собі це дозволити (Згідно
декларації Кличка він має на закордонних рахунках
260 млн грн)
Похвально що мер вирішив платити за власний піар, власними грошима, але в мене ця процедура викликає багато запитань з юридичної точки зору.
Виходить, що Віталій Кличко, як посадова особа видає розпорядження - відкривати громадські приймальні МЕРА. Потім Кличко, як приватна особа, дає кошти на ці громадські приймальні.
Яким чином відбувається цей процес?
Кличко перерахував їх на рахунки Київради? На якийсь благодійний фонд чи іншу юр.особу? Але яке тоді юридичне право має цей фонд виконувати рішення мера?)
Але вірогідніше за все палатки, агітаційні матеріали та оплату промоутерів оплачують готівкою.
І тоді в мене взагалі ВЕЛИЧЕЗНІ питання, як це проводиться по бухгалтерії? Чи оформлювали трудові договори з промоутерам? Чи сплатив мер податки з цієї операції?
І чи мав взагалі право Кличко проводити таку схему, якщо врахувати, що він крім іншого є державним чиновником ( голової Київської міської державної адміністрації), тобто обмежений по Законом займатись іншими видами діяльності.
Як не крути виходить детективна історія, якою має зацікавитись якщо не прокуратура, то хоча б податкова інспекція