для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Нація свєрхлюдєй

Нація свєрхлюдєй
Проффєсор антропології, дохтирь історічєскіх наук
в Донєцьком унівєрсітєтє
Народний губернатор села Малиновка
Грицько Григорович Гриценко

НОВОРОСИ ЯК НАЦІЯ СВЄРХЛЮДЄЙ

Іздавна так вже повелось, шо в Україні, як всігда правильно отмічали і єго привосходітільство Владімирдімирич Путєн, і його ж таки совєтнік, видний научний дєятєль Сангєльїч Дугін, жило сразу два народа. Одні - нація мирних созідающих трударєй пролєтарського проісхождєнія, устрємльонних взором своїм до Вєлікой Росії, а другі - нація агрєсівних западеньських русофобів, которі постоянно навязують пєрвим свої праворадікальні взгляди і думають, шо так і нада.
 

 
Вообщє, канєшно, якшо подивиться на сітуацию іздрєвлє, почитать історію, то ми обнаружим шо народ в Україні був ізначально один - русскій. Но, як усі ми знаєм, поляки, а пожже австріяки, обольстили значітєльну часть русскіх людей, отлучили їх от єдіной православной церкві московского патріархата і навернули в богомєрзке уніатство. Кромє того, с тєчєнієм врємєні вєлікий язик Толстого й Достоєвського значітєльной мєрой загрязнився польськими словєчками, од чого і вознік такий фєномєн як "самостаятєльна українська мова", ізначально чужда любому русскому чєловєку. От із-за цього русскі хохлов і не понімають, коли ті говорять. А поскоку хохли тоді ше були глупі і тоже не понімали русского язика, то вони подумали, шо раз не понімають русскіх, то вони оддєльний народ. От так і вознік "самостоятєльний український народ".
Но єстєствєнно, шо Вєліка Россія не могла оставацця от цього в стороні. Через якесь время вєлікороси обольстили назад значітєльну часть обольщоних поляками й австрійцями хохлов і з висоти свого інтєлєктуального развітія об'яснили їм, як ті должни себе вести. І многі дєйствітєльно согласилися й сплотились з Вєлікою Россієйю. Отак вознікли малороси. А ті малороси, які самозабвєннєє і раболєпнєє дєлали все так, як учили їх русскі, стали в свою очєрєдь новоросами.
 
Йшло врем'я (а воно вєгда неумолімо йде, шо би ми не робили). Росія превращалася в СССР, а новороси з росіянами всьо равно жили душа в душу. Імєнно новороси при чуткой помощі своїх вєжлівих русских братьєв установили совєцьку власть сначала в Харькові, а потом і на всій Україні. І от тоді стало харашо. Малороси с новоросами злилися з Россіюшкой в екстазє братьорства, а хохлам-западенцям оставалося тільки прикусить язика і неблагодарно пользовацця благами, шо дали їм новороси і русскі: холодільніком "Донбас", іліхтрічєством, донєцьким углєм, русскім газом, і тайно мєчтать вогнать нож у спину вєлікій Новороссії.
 
І таки вогнали! Як гром срєді ясного неба блимнув дев'яносто пєрвий год і розорвав на клапті Совєцький Союз.
У рєзультаті цьой гєополітічєской катастрофи, як правильно отклікнувся в своє время про распад союза Владімір Путєн, новороси оказалися в Україні, в одній страні з хохлами. Свєрх того, хохли в цій придуманій страні правили балом, навязуючи, як я писав више, своє мнєніє новоросійству.
Отдєльонні от Вєлікої Россії, новороси тільки в Україні осознали свою значимість. Вєдь каждому нормальному чєловєку кидалося в глаза, шо Україна - страна двох народів: недолюдей українців і свєрхлюдєй новоросов.
Новороси в дирявій лодці под названієм "Україна" всєгда держалися особняком. Западєнци довго оскорбляли нас безконєчними братаніями з Європой, запрєтами русского язика, переписуванієм історії і, шо саме главне, навязуванієм свого стіля жизні. І це в те врємя, коли наш малєнький, но гордий Донбас кормив усю цю недострану, тяжолою кров'ю добуваючи такий необходімий в двадцать пєрвом вєкє уголь.
Но ми всєгда, даже в труднєйших обстоятєльствах помнили, шо ми - особєнні і не забували напомнить хохлам своє мнєніє, завсєгда отстаюючи ПіСУАР, двіженіє "Донецько-Криворожська республіка", Антімайдан, Беркут, Бузину і других гєроєв.
 
І от, як апофєоз наших чаяній і оліцетворєніє наших надєжд, прєзідєнтом цьої самої України став наш Віктор Фьодорович Янукович. Мудрий правітєль, крепкий хозяйствєнік і больший друг Вєлікої Росії. Но не судьба була нам даже под водітєльством Януковича спасти жалке государство Україна.
Западенці, пітаємі вєковєчной ненавистью до простих новоросійських свєрхлюдєй, свергли законноізбраного прєзідєнта і установили фашистську хунту.
Такої пощочіни ми з нашою особєнностью стерпіть не змогли і пішли на давно вже назрєвші мєри - на отдєлєніє.
 
І от, в борьбі за Новоросію, пролівая кровь за свєтлу ідєю Єдіной і Нєдєлімой Россії, ми стали ше більш русскімі чим росіяни. Ми, новороси, как будто обновили собою всю Россію, подобно дуновєнію свєжого вєтра, шо внєзапно откриває форточку в вікні. Ми окончатєльно стали свєрхлюдьми.
 
Того й не удівітєльно, шо щас, коли ми вже снісходітєльно пішли на переговори з отсталими хохлами і даже подумуєм про то, шоб остацця в цій україні на наших, особих правах, нам наконєцто-таки предлагають особий стаус. Болєє того, цього особого статуса для нас трєбують от хохлов Європа і США, навєрняка понімаючи нашу особость і богоізбраность.
 
Наконєц у нас, обикновєнних свєрхлюдей, появилася надєжда, шо в цій їхній Україні наконєц-то все буде по-нашому. Вєдь статус свєрхчєловєка предусматрює і просвєтлєніє нізших сущєств. А посєму возможность навернуть хохлов до Россії або хоть одвернуть од Гєйропи ще єсть. І в цьому є наша вєліка свєрхчєловєчєска місія.
В цьому я не сомніваюсь.

© Грицько Гриценко [16.07.2015] | Рейтинг: 45.6/58 | Просмотров: 9217

2 3 4 5 45.6/58




Комментарии

1 2   »
16.07.2015 14:07:26
278385
Не согласен Согласен  Поддержка: 87%(13/15)

16.07.2015 14:15:57
Вєдь статус свєрхчєловєка предусматрює і просвєтлєніє нізших сущєств.
Тьху, блін, я спочатку слово "статус" прочитав як "страус" й вирішив, що захисника цих птичок угода повертає в Україну.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(14/14)

16.07.2015 14:47:40
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(12/14)

16.07.2015 14:53:13
Грицько Гриценко 16.07.2015
даже подумуєм про то, шоб остацця в цій україні на наших, особих правах, нам наконєцто-таки предлагають особий стаус.
Й не тільки подумують, а й  
вимагають, щоб Україна погодила проект змін Конституції з Росією.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(10/10)

16.07.2015 15:58:58
вимагають, щоб Україна погодила проект змін Конституції з Росією.
 
А я б не переймався, хто її збирається виконувати? Так само як і правила дорожнього руху. Або митні закони.
Последний раз редактировал pronto 16.07.2015 17:09:11
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(9/12)

16.07.2015 16:32:23
Excellently
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(6/6)

16.07.2015 17:07:02
5  автору  yahoo
 
pronto 16.07.2015 15:58:58
хто її збирається виконувати? Так само як і правила дорожнього руху. Або митні закони.

Закони та правила - для всіх, а КОНСТИТУЦІЯ та права - для "вельмившанованих"  molmolmol  
Последний раз редактировал Симеон Пищик 16.07.2015 17:07:33
Не согласен Согласен  Поддержка: 55%(6/11)

16.07.2015 17:20:28
Як вони остогидли, ці "новороси" за усі незалежні роки! Завжди в Україні правителями були ті, кого вибирали вони. І все одно їм було не так. Така-сяка Україна - то мова не подобається, то пенсії не такі, як у росії, то ще щось. Ніякого їм статусу, ніяких регістрацій на неокупованих теріторіях. Відгородитися камяним муром. Схотіли у росію - хай топають з усіма своїми заводами і шахтами. Сьогодні жахливий день для України. Приняття ганебного закону щодо донбасу заганяє Україну у ярмо назавжди.
Я сьогодні дуже зла, бо вранці повернулася з Красноармійська. Спілкувалася з подругами чоловікової матері, деякі ще працюють у педучилищі, тобто, ще не зовсім тю-тю.  Як вон мене дістали! Рік війни, тисячи смертей, а їм все одно- путін приди, защити нас от украинского языка.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(17/17)

16.07.2015 18:32:06
Если говорить без шуток, то с этими внесением в Конституцию, пока ничего не понятно. Одни говорят что это очередная ЗРАДА. Другие говорят, что это положение "О особом статусе некоторых районов Донецкой и Луганской областей" уже есть, но он не действует и не будет действовать, пока там есть оккупанты.
 

 
Как известно, ранее в переходных положениях Конституции определялось, что особенности местного самоуправления в некоторых районах Донецкой и Луганской областей регулируется соответствующим законом принятым Верховной Радой 26 июня. Особенный порядок на Донбассе закрепят в переходных положениях Конституции.
 
Короче говоря - ничего не ясно, а толковых разъяснений никто из чиновников не дает. Одни горланят ЗРАДА, другие горланят ТУТ НИЧЕГО НОВОГО.
 
Как известно, осенью прошлого года был принят закон об особенностях местного самоуправления в отдельных регионах Донбасса. В марте Рада приняла к нему дополнение, которое определило, что закон вступит в силу лишь после проведения в этих районах местных выборов по украинским законам.
Отака хуйня pardon
Не согласен Согласен  Поддержка: 77%(10/13)

16.07.2015 20:20:35
А зміни вже настали! Ви, малошановні, ше не відчули, що москидні матюки вже стали нормою, прийнятною без обмежень в усіх дописах, як, наприклад, у попередньому... Ось така дурня, малята, українські хлопчики й дівчатка. Переходимо на мову північного особливого сусіда у її москидній (московсько-єврейській) вимові... Працес пішов!
Не согласен Согласен  Поддержка: 42%(5/12)

16.07.2015 20:43:15
Переходимо на мову північного особливого сусіда у її москидній (московсько-єврейській) вимові... Працес пішов!
 
Краще писати на паркані ХУЙ, а ніж бути антисемітом та кацапофобом. Ось така дурня, цнотливі малята. Слава нації!
Последний раз редактировал pronto 16.07.2015 21:19:26
Не согласен Согласен  Поддержка: 78%(7/9)

16.07.2015 20:59:08
В санбюль!
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

16.07.2015 21:12:09
Vasylyev 16.07.2015 20:20:35
Переходимо на мову північного особливого сусіда у її москидній (московсько-єврейській) вимові... Працес пішов!
Что-то вы сильно зациклены на "мовному питанні" Not precisely
 
Вот например я - в детский сад, в школу, в ВУЗ, ходил в русскоязычные. С папой, мамой, бабушкой, дедушкой, разговаривал на русском языке. Во дворе с друзьями, в соседнем дворе с другими ребятами - разговаривал на русском языке. Украинский язык услыхать мне было негде, разговаривать на нем мне было не с кем, только на уроке "Українська мова та література".
 
Это не помешало мне идеально выучить украинский язык. Позже, общаясь по работе с людьми из Западной Украины, я выучил украинский еще лучше, даже с употреблением исключительно западноукраинских слов. Поэтому я без проблем могу разговаривать на украинском языке, могу даже диктант по украинскому языку написать на твердую "четверку", а то и на "отлично".
 
Но... разговаривая на украинском языке, я сперва строю фразу на русском, потом перевожу ее в голове на украинский и потом говорю. И хоть весь этот процесс занимает доли секунды, но думаю я все равно на русском. И сны вижу на русском языке.
 
Виноват ли я, что Московское Царство взяло в пользование тот же язык, что был и в Киевской Руси и в Черниговском Княжестве? Это не мы переходим на их язык, а они пользуются нашим. Думаю, что я в этом не виноват. Поэтому я не вижу в этом проблемы.
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(9/12)

17.07.2015 12:19:14
А я ще пам*ятаю як у Кабулі тєлєвізор  били, як бєсОвське винаходження. І було це аж у 1987 році.
От тепер дивлюся на москальщіну, і відчуваю що в ней теж саме проісходіт... однако...
Последний раз редактировал Шаман 17.07.2015 12:20:10
Не согласен Согласен  Поддержка: 83%(5/6)

17.07.2015 20:38:03
Тузик_Киевлянски 16.07.2015 21:12:09
Виноват ли я, что Московское Царство
А Московському царству все рівно, яким чином поширюється його мова - основний пропагандивйний його засіб. А ви ще й філософію розвели. Україна була окупована москалями декілька століть, то ж, звісно, й ви попали під його прес... Так би мовити - не винні. Чи винна дитина, якщо вона народилась у концлагері? Звичайно, що ні. Але ж, так і будемо зрадниками своїх дідів і прадідів, які підпали під силу сильнішого і підступливішого ворога? Вважаю, що ні. Треба виходити з-під московського впливу. Не можеш щось більшого зробити Україні, то ж почни з себе - очисти свою мову від московського сміття... Чи не здатні?
Последний раз редактировал Vasylyev 17.07.2015 20:40:34
Не согласен Согласен  Поддержка: 20%(1/5)

17.07.2015 20:45:31
Автор добрячий зробив висновок щодо "надлюдини". Мені не сподобалось, що запал звели на пси, на рівень баб палажки та параски. Вибачайте, якщо щось не так...
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/2)

17.07.2015 22:34:37
Vasylyev 17.07.2015 20:45:31
Автор добрячий зробив висновок щодо "надлюдини". Мені не сподобалось, що запал звели на пси, на рівень баб палажки та параски.
Цей научний вивод - результат долгих наблюдєній і тітанічєской научной роботи.
Як ви не поймете, шо новороси особінні? Цю істину нада принять за основу.
 
От ви гляньте на карту цьой вашой України: Галичина, Полісся, Поділля, Закарпаття, Придніпров'я, Слобожанщина, Київщина.... Донецький басейн.
В те врємя, як українці живуть у так називаємих "етнокультурних рєгіонах" новороси живуть в бассєйні, шо подчоркує нашу особість.
І таких прімєрів нашої ісключітєльності тьма.
Последний раз редактировал Грицько Гриценко 17.07.2015 22:35:51
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

18.07.2015 10:52:44
Виходить, що я, хоча й луганчанин, але до "надлюдей" не потрапив. Народився й виріс на луганщині, але чомусь серед безмежних ланів, а не в басєйні. А щодо басєйну... Мабуть, нада було його ще в 2004-му залити по самі вінця якимось сєроводородом - за 10 років би висмерділося б і було б усе красіво.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

18.07.2015 11:47:25
Гарний стьоб. Навіть чудовий5278385
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

19.07.2015 00:43:08
Написано начебто смішно, але мені не дуже. Бо коли тебе оточують в більшості своїй ''надлюди -новороси'' - розумієш, що написане автором зовсім не гумор, а дійсний їх погляд на речі. Нажаль ці ''надлюди'' розуміють тільки силу, а усілякі пОступки-компроміси сприймають як слабкість, яку треба знищити. Я просто не розумію яким треба бути довбнем, щоб і досі мріяти про прихід путєна, новоросії та лякати розказнями про лютих ''бендерівців'' відбираючих квартири і відправляючих за ґрати усіх хто не знає мови. Це не моя хвора вигадка, це моє вчорашнє спілкування з сусідкою. І це Одеса, а що казати про тих хто на сході, де TV і радіо повністю підконтрольне росії?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login