для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Пат.

Пат.
Для прикладу два вбивства.
Людина взяла зброю,вийшла на вулицю ,розстріляла перших попавшихся і вернулась назад в дім пити чай і слухати музику.
Інша людина ,намагаючись приховати якийсь злочин,вбиває свідка того злочину.
Засуджуючи обидвох злочинців розумію мотив другого і не розумію мотив першого.
Розуміти.
Розум.
«Понимать».
«Ум.»    (як на мене ,зв'язок між останніми двома словами дещо слабший).
Досі не розумію що не так з тим Донбасом.Мотиви.
Не розумію,але «понимаю».
Влада і народ.,  ніколи не було симбіозу. Два ,хоча й залежні,але окремі організми в одному ареалі  проживання.
Владу залишу на потім.Спочатку про народ. Донбаський народ я не розумію,але «понимаю».
Тому,що –
       Мотив А)Національний склад http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%9B%D1%83%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%96
Луганська область . майже мільйон росіян.Більша частина того мільйону народилась в Росії і згодом за завданням КПРС переселилась до Луганської області.Зараз вони пенсіонери,що тужать за батьківщиною,але переселятись назад не мають ні бажання ні ,можливо,фінансів.Починати все з нуля важко любому.
       Мотив Б)Мова регіону.
   У сільській місцевості зустрічається українська.
   У містах завдяки активній популяризації майже 100% російська.Вживання української        автоматично навішує ярлик створеного образу необізнаного селюка.
      Мотив В)Нижчі,порівняно з російськими зарплати.
      Мотив Г) 100 років активного створення образу ворога заходові (Заходові) що ,виявляється,може чи то пересуватись чи то розширюватись і останнім часом він знаходиться чи то за лінією Ланецького чи то за межами Донецької обл. Точні дані відсутні.
      Мотив  Д) Якщо одні змогли (?) добитись бажаного силою то чому б не спробувати самим щось «подібне».
Інші мотиви або не варті уваги або мені невідомі.
Мотиви влади окреслити набагато складніше.
Ідея створення ЛНРДНР зародилась не рік тому.
Вибори в президенти Януковича і ПР у ВР для східного електорату тримались на двох китах- російська мова і федералізація під специфічним соусом усіляких обіцянок ледь не повної незалежності від Києва,з правом вирішувати любі питання на місці і т.д.
Проте як тільки Янукович і вся ПР перебрались в Київ , розмови про федералізацію були оголошені єрессю. Питання втратило актуальність.У Києві,але не на Донбасі.Механізм був запущений .
При бажанні можна пошукати в інтернеті відео минулих років,починаючи десь з 2009.
ПР.  Партійні збори в Луганську.Концентрація влади в одному приміщенні.Тисячі представників.
З залу –«Дайош ЛНР!»
Зал- оплески і овації.
Єфремов стоїть за трибуною доповідача . На обличчі щира посмішка.
Янукович був імператором.Вище усіх тих Верховних рад,партій,інтриг.Власноруч намагався дистанціюватись.Ви там гризіться,вирішуйте,душіть.Але без мене.Просто віддайте кесарю кесареве.
Ахметов і Єфремов.Найвпливовіший представник бізнесу і найвпливовіший представник влади.
Поправте мене якщо помиляюсь.
Не розумію їхніх мотивів підтримки федералізації з подальшим проголошенням незалежності і приєднанням до Росії.
Ризики для бізнесу зростають на порядок.
Збільшення вигоди від зміни приналежності території неозброєним оком не бачу.
Вірити у те ,що ПР розраховуючи на циклічність приходу до влади і закладаючи міну для слідуючої влади підірвалась на ній сама?
Надто тупо.
Хіба Ахметов і Єфремов не прораховували цього до самої весни 2014-го розказуючи про «розіп’ятих хлопчиків» на «Інтері», «Україні»,інших підконтрольних каналах.
 
Бунт росіян-емігрантів не відбувся би без підтримки місцевої влади.
Ахметов,Єфремов,Фірташ як мінімум закрили очі і мовчки чекали поки Донбас буде від’єднуватись.,виробничі ланцюги розриватись,напрацьовані схеми ламатись.
Не розумію їх мотиви.


© Нетой [19.11.2014] | Рейтинг: 40.5/19 | Просмотров: 1923

2 3 4 5 40.5/19




Комментарии

1 2   »
19.11.2014 22:13:26
"Хіба Ахметов і Єфремов не прораховували цього до самої весни 2014-го показуючи «розіп’ятих хлопчиків» на «Інтері», «Україні»,інших підконтрольних каналах"
 
"Показуючи" или "розказуючи про"? Так обрабатываются "неокрепшие умы" и создаются "ватники"...
To give up
Последний раз редактировал Ильич... 19.11.2014 22:24:11
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(4/6)

19.11.2014 22:22:39
Згодний з Вами, авторе. Тільки ще треба додати не тільки зневагу до української мови, а й острах, що всіх змусять цією мовою розмовляти.
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(4/5)

19.11.2014 22:29:35
Ильич... 19.11.2014 22:13:26
"Показуючи" или "розказуючи про"
Поміняв.
Хоча образ був "собірательний".
Последний раз редактировал Нетой 19.11.2014 22:32:13
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

19.11.2014 22:37:57
переселятись назад не мають ні бажання ні ,можливо,фінансів.Починати все з нуля важко любому.
 
Испортила меня грамотная украинская речь: когда вижу слово любому, то всегда читаю лЮбому. Получается почти всегда смешно. И всякая значительность статьи пропадает.
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(4/6)

19.11.2014 22:38:05
Mich Diach 19.11.2014 22:22:39
острах, що всіх змусять цією мовою розмовляти
Цей острах - повний дебілізм. Чому я не боюсь інших мов. Ще далеких 80-х почав вивчати польську (самостійно)? Тому що на західній Україні завжди було звично, що сусід може бути іншої нації. І знання кількох мов  це було звично. Навіть для простого сільського вуйка. Націоналізм це переовсім вимагання поваги для своєї нації. А в Росії (потім СРСР) процвітав махровий шовінізм. Повне зневажання всіх інших націй і мов.
Саме цей іделогічний "спадок" підтримуваний москвабадом і процвітав.
Чим це скінчиться? Надіюсь і молюсь за перемогу України.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

19.11.2014 22:38:12
Ільїч,але погодься тебе не це заїло ,а зовсім інших три слова.
Последний раз редактировал Нетой 19.11.2014 22:41:04
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

19.11.2014 22:42:34
Процес з іншого боку тре роздивлятись. По-перше - придивіться чи нема десь не мапі чогось схожого? Прідністровья, Абхазія, Осетія, Прибалтика, Крим і нарешті Донбасс - шо всіх обїєднує? У всіх цих регіонах є достатньо велика кількість россіян-переселенців, які з певних умов біжать за російським пашпортом і волають "Путін приди" та "Роісся!"
 
Для того шоб щось таке кримське відбулось - тре підготувати єлекторальне поле - завезти кацапів, почекати, шоб ті осіли та вкорінились на терріторії, яку вважать їх родіной. Підгодувати місцевіих зрадників - всякі там Оплоти, руські міри та козачків, послабити вплив національної свідомості - назнімати фільми про "звєрства бендерівців" на кшталт "Ми із прошлого", підкупити місцевих царьків типу Якуновіча,шоб на керівні посади поставив засланих агентів, влаштувати випадкові взриві в Новобагданівці на арт. складах - щоб не було чим відстрілюватись, розкратси та поневічиті техніку на складах Міноборони. Приспати народну думку співами про євровєктор розвитку держави та ось-ось вступ до ЄС.
 
Коли підготовка закінчена, ССО підготовлені, медалі за взяття Криму накарбовані, бабло з банків виведено, казна спустошена, - переходимо до активної фази операції - різко відмовляємося від Євровектору та розвертаємося на 180. Розпалюємо Майдан та доводимо ситуацію до "військового перевороту". Забезпечуємо безперешкодний побіг нашого агента у Ростов, шоб він зламав ручку та попросив ввести війська. Захоплюємо Крим поки не роздуплились пастор з кулявлобом
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)

19.11.2014 22:45:42
Путін всіх переграв.
Пункт 1)Зіграв на темі федералізації
2)Переграв на дзеркальному "силовому" захопленні влади.
3)Грає на невдоволенні урядом.
Хід за нами.
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(1/3)

st

st
19.11.2014 22:59:42
Последний раз редактировал st 19.11.2014 23:01:41
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

20.11.2014 00:56:15
Нетой 19.11.2014 22:45:42
Путін всіх переграв.
Пункт 1)Зіграв на темі федералізації
2)Переграв на дзеркальному "силовому" захопленні влади.
3)Грає на невдоволенні урядом.
Хід за нами.

 
Спорно. C нашей стороны играют в поддавки. Да, и, игроками наших гандонов можно назвать с бооольшой натяжкой (в прямом и переносном смысле)!
 

Нетой 19.11.2014 22:38:12
Ільїч,але погодься тебе не це заїло ,а зовсім інших три слова.

Ты о чём?
Не согласен Согласен  Поддержка: 83%(5/6)

20.11.2014 07:51:36
Ахметов м прочие "ефремовы" добивались все годы только одного...Весь регион должен полностью принадлежать им. Никто из них и не думал присоединяться к России. В 2005 они  добились, чтобы их оставили в покое. Почему они ринулись завоевывать Киев? ОПГ всегда стремяться подмять под себя других. Природа у них такая. Кто сильнее, наглее и более организован, тот "на коне". Сейчас они обросли жирком и не рассчитали своих сил. Думали поиграют в "сепараторов" как в 2005 и все наладитсяbiggrin
А тут бац делегация с "соседнего ОПГ", с танками и ракетами...Путин поставил на них крест, свою задачу они выполнили, теперь никому "нахер" не нужныpardon
 
Нет, наверное, если они в Киеве, значит очень нужны киевлянам patientbiggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

20.11.2014 09:13:08
Віктор Козак 19.11.2014 22:38:05
Повне зневажання всіх інших націй і мов.
Где-то это уже проскакивало, но повторюсь:
Если русский говорит по-русски - он патриот.
Если украинец говорит по-украински - он фашистобандеровец.
 
Это так по мнению большинства рашских СМИ.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(5/5)

20.11.2014 09:49:28
Какой-то странный мейнстрим... ни xyz не понял. Туповат, мабуть, маненько.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/2)

20.11.2014 10:02:45
Нетой
 
Нетой
19.11.2014 22:45:42
Путін всіх переграв.
Пункт 1)Зіграв на темі федералізації
2)Переграв на дзеркальному "силовому" захопленні влади.
3)Грає на невдоволенні урядом.
Хід за нами.
 
Ні в якому разі!Not so
З 2004 року, як тільки злигався з криміналом і гопотою, він завжди програвав! Навіть до сьогоднішнього дня - це вже просто агонія у українці виявились йому не позубах!
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

20.11.2014 12:33:53
Я вот то самый "россиянин эмигрант". Я родился в России и прожил там пол жизни, я не говорю по украински, я буквально 3 года назад с удовольствием смотрел российские телеканалы, только почему-то мои соседи чьи предки с незапамятных времен жили в Украине называют меня "фашистом-бандеровцем".
 
На самом деле война идет не между украинцами и русскими, а межу прогрессом и регрессом, между верой в светлое будущее и воспоминаниями о дерьмовом прошлом.
 
Короче,po_novoj
Не согласен Согласен  Поддержка: 83%(5/6)

20.11.2014 13:38:27
Уже двоє незгідних з визначенням "бунт росіян-емігрантів".
1)Ільїч
2)Незнайка.
Розчарований. Очікував більше таких смайлів po_novoj
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

20.11.2014 14:42:37
Нетой 20.11.2014 13:38:27
Уже двоє незгідних

Може всеж - тих, що не згодні? А? Украинец - бля.
Или у "настоящих" украинцев шо "згода", шо "гідність" один ху*? Про російську кальку я взагалі мовчу...
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(1/3)

20.11.2014 14:46:25
Crazy_Pilot 11/20/2014 09:13:08
Если украинец говорит по-украински - он фашистобандеровец.

Я не говорю по-украински, тем не менее для тех кто говорит я фашистобандеровец. Парадокс, однако!
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

20.11.2014 14:57:40
Відбував строкову службу у м. Макіївка (конгломерат з Донецьком).
 
Ще в ті радянські часи, місцеві були переповнені гордістю за свій Донецький Край. Щиро розповідали, що "шахтёры - это сила", що їх навіть влада боїться, тому у них усе є, на відміну від інших "степей" Союзу.
(Коли, дембельнувшись, купував додому масло і ковбасу,продавці на мене дивилися зі зневагою, як на придурка.) Там справді матеріально краще жили, ніж в інших областях, і  бажали такого завжди.
 
Та не все сталося, як гадалося.
 
Ще, коли, забувшись, вживав українські слова, вони дивилися великими очима і казали:"Говори на нормальном языке!"
 
Я і легко переходив на російську, бо тоді був радянською людиною. Для того, щоб просто стати українцем, потрібні були свобода і знання.
 
Мені, за роки незалежност, гадаю,і вистачило того і другого. А комусь, мабуть, ні.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

20.11.2014 15:35:43
Alexander Kulik 20.11.2014 14:57:40
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login