для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чому засмикався Ахмєтов?

Чому засмикався Ахмєтов?
Чому засмикався Ахмєтов? Та дуже просто, вся ця бодяга з незалежними Домбабве і Лугндою спершу були інспіровані ригами, виключно з одною метою - шантажувати Київ і вимагати для себе і для верхівки ПР гарантій НЕпосадки і збереження активів. А ви гадаєте це збіг, що барикади в Донбасі почали будувати зразу після пресухи Авакова-Наливайченка про винуватців розстрілу на Майдані?
 
Але Москва зіграла свою партію, і в Слов"янську з"явився стрілок-Гіркін з "порєбрікамі". Загреміли автоматні черги. Лихо в тому, що Гіркін з Ахмєтовим не пов"язаний, але якщо в Донецьку протестувальники діють ще й досі на межі закону (Пушилінські), то банди стрілка-Гіркіна здійснюють відвертий террор і цим накидають на ахметівських протестувальників шлейф террористів. А що Пушиліна контролює Ахмєтов - читайте Латиніну в "Новій газеті", про те як Пушилін зустрічався з Ходорковським. Просто пісня!
 
І все б добре, але банди стрілка-Гаркіна починають вимагати бабло вже в самого Ахмєтова і близьких до нього бізнесменів. І от щось мені підказує, що Київ на цьому вдало спекулює, навмисно затягує АТО і всіляко натякає Ринату: "Не домовишся з нами - залишишся з ними, сам на сам". А ви не дивувалися відверто нелогічній поведінці силовиків під Слав"янськом? Всім цим наказам "Не добивати" і "Відступати", коли до перемоги один крок?
 
Звісно широким масам про це не говорять, широкі маси жадають не торгів з Ахмєтовим, вони жадають арешту Ахмєтова. Та хіба ворон воронові око виклює? Олігархи нікого садити не збираються, у них - договорняк. А вас теж здивувало, що 2 травня війська АТО пішли в наступ і ледь не розмазали базу сепарастів - як раз після того як СНА та Правий сектор ледь не взяли штурмом Верховну Раду?
 
А тепер питання. Чому зараз раптом так скаженно активізувалася АТО? От що сталося? А стався батальйон "Донбас" що вже контролює на Донеччині два райони. Організований цей батальйон за тим самим принципом, що й безпартійні сотні самооборони Майдану. Знизу - маса підприємців і небайдужих громадян які перелічують бабло і забезпечують постачання. Зверху - збройний загін, з конкретною позицією, яку поділяють згадані вище маси підприємців і небайдужих. Класична Національна гвардія часів Великої Французської революції - армія бунтівної буржуазії.
 
Тільки лихо в тому, що коли на Донбасі придушать сепарастів, "Чорні чоловічки" резервісти з Нацгвардії і территоріальні батальйони повернуться до дому. І почнуть не просто задавати питання, а ще й вимагати на них відповідей. Силушку вони вже відчули і влади не бояться. І якщо так станеться, що козацтво, сотні Майдану і територіальні батальйони об"єднають зусилля, навколо харизматичного лідера....
 
Для правлячої верхівки і олігархів цей варіант - страшніший за російську окупацію і світову кризу, разом узяті. Тому силам АТО наказано розмазати сепарастів стерлка-Гіркіна, поки батальйон "Донбас" сам не зміцнішав і не зробив це за них. А Ахмєтов реве і стогне, який він "за єдину Україну".
 
Припускаю - розмажуть стрілка-Гіркіна, викинуть з псевдо-уряду ДиРи Бородая (гіркінського ставленця) - уряд ДиРи розсмокчеться сам. Ахмєтов накаже. Перевіримо?

© Дракон [20.05.2014] | Рейтинг: 45.6/118 | Просмотров: 18298

2 3 4 5 45.6/118




Комментарии

1 2   »
20.05.2014 07:45:21
Контрреволюционные вещи заявляете, автор!
Что значит - "у них договорняк"?
У кого - "у них"?
ВОНИ со всех сил борются с терроризмом (даже границы открывают для этого), ВОНИ заявляют о безусловной борьбе с олигархией...
 
Все это видят - кроме автора!
И кроме остальных 40 млн украинцев - не зазомбированных лживой пропагандой.
 
А если серьезно - то Смело.
5 - чтобы подольше повисело.
Последний раз редактировал Stranger 20.05.2014 12:06:54
Не согласен Согласен  Поддержка: 69%(25/36)

20.05.2014 08:03:12
А давайте как Путин в Грозном- сравняем Славянск и Краматорск вместе с жителями с землей и покончим с терроризмом?
Афтар очень вумный Сам вел переговоры власти с Ахметовым,сам сделал выводы и сам доносит  истину в одном лице.
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(14/42)

20.05.2014 08:53:25
Автору просто очень хочется верить в то что он написал.
"Блажен кто верует, тепло ему на свете."
Не согласен Согласен  Поддержка: 42%(13/31)

20.05.2014 09:15:07
По мотивам заголовка представил видео: голова и звукоряд Ахметова, а ноги - Путина, где он ими сучит..
Не согласен Согласен  Поддержка: 93%(13/14)

20.05.2014 09:20:51
Для правлячої верхівки і олігархів цей варіант - страшніший за російську окупацію і світову кризу, разом узяті. Тому силам АТО наказано розмазати сепарастів стерлка-Гіркіна, поки батальйон "Донбас" сам не зміцнішав і не зробив це за них.
ВБивчий матеріал.
Для "влади маріонеток Тимошенко".
Не согласен Согласен  Поддержка: 32%(9/28)

20.05.2014 09:28:19
Вірогідно.
Не согласен Согласен  Поддержка: 64%(9/14)

20.05.2014 09:34:36
Pavlotex 20.05.2014 09:20:51
ВБивчий матеріал.
Для "влади маріонеток Тимошенко".
Є набагато крутіший матеріал
http://news.liga.net/articles/politics/1797058-putin_stavit_na_konstitutsionnyy_perevorot_v_ukraine.htm?PageSpeed=noscript
Не согласен Согласен  Поддержка: 69%(9/13)

20.05.2014 09:46:40
Теж неслабий матеріал http://v-n-zb.livejournal.com/7099003.html
Не согласен Согласен  Поддержка: 64%(7/11)

20.05.2014 09:58:43
ви вхопили одразу декілька рівнів проблеми і пройшлися тільки по вершкам, поверхнево.
хоча певна логіка у ваших роздумах є.
 
инженегр 20.05.2014 09:46:40
сміливий прогноз. але Циля вважає, що такий сценарій не буде реалізовано.
Последний раз редактировал Singelschucher 20.05.2014 13:08:35
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(12/15)

20.05.2014 10:05:29
5 Цікаво.
Дивує тільки посилання на відверту московську "імперіалістку" Латиніну. (Насправді - звичайну брехливу ординку. Слово "імперіалізм" належить европейським відповідним утворенням в минулому, але ніяк не Орді) Їй вірити можна лише тоді, коли вона змушено в чомусь викриває москву заради довіри читачів.
Не согласен Согласен  Поддержка: 55%(6/11)

20.05.2014 10:05:52
"А вас теж здивувало, що 2 травня війська АТО пішли в наступ і ледь не розмазали базу сепарастів - як раз після того як СНА та Правий сектор ледь не взяли штурмом Верховну Раду?"
© Дракон
 
А может после того, как МВФ заявил - нет Донбасса в составе Украины и денег не будет, а?
Последний раз редактировал Ильич... 20.05.2014 10:07:27
Не согласен Согласен  Поддержка: 84%(16/19)

20.05.2014 11:01:02
Озвучу деякі збіги обставин:
1. При зміні Президентів завжди змінюють Конституцію?! При цьому для демократів зі зменшенням повноважень, а для Хряка - зі збільшенням повноважень?!
 
2.
Ильич... 20.05.2014 10:05:52
2 травня війська АТО пішли в наступ і ледь не розмазали базу сепарастів - як раз після того як СНА та Правий сектор ледь не взяли штурмом Верховну Раду?"

3. Заява Ахметки з'явилася разом з анонсованим відводом російських військ.
 
Можно знайти і менш значущі збіги синхронності роботи Кремля! Та і взагалі, вважаю 100%-ий вислів "устами Ахметки говорит Кремль"!
 
Кремль не пішов війною ні з Криму ні з Донецька - він майже 3 місяці розробляв інший план, план який спрацював і для Ющенка і для Хряка - Конституція!
Последний раз редактировал mix_ko 20.05.2014 11:04:15
Не согласен Согласен  Поддержка: 82%(9/11)

20.05.2014 11:06:14
Асоціації з французькою революцією зовсім не додають оптимізму. Силушка без голови небагато варта, радіти нема чому. Бо голів поки не видко. Все свинячі жирні бошки...
инженегр 20.05.2014 09:34:36
Завдяки поширенню інформації через інтернет, офіціальні висловлювання теперішніх очільників викликають стійкий когнітивний дисонанс.
На віче у Рівному:

Там ще були якісь типи у камуфляжі з прапором із написом "Майдан" і плакатами "щирук прийде - порядок наведе".  Ганьба одним словом. Чорт забирай, невже там взагалі нема порядних людей?!
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)

20.05.2014 11:24:27
mix_ko 20.05.2014 11:01:02
1. При зміні Президентів завжди змінюють Конституцію?! При цьому для демократів зі зменшенням повноважень, а для Хряка - зі збільшенням повноважень?!
Та нема питань.
Але ж такі речі не робляться у період війни.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

20.05.2014 11:54:44
инженегр 20.05.2014 11:24:27
Та нема питань.
Але ж такі речі не робляться у період війни.

Збіги, які я навів, працюють проти України!
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

20.05.2014 12:15:08
А тем временем в Краматорске...
 
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(11/11)

20.05.2014 13:35:53
mix_ko 20.05.2014 11:01:02
2.
Ильич... 20.05.2014 10:05:52
2 травня війська АТО пішли в наступ і ледь не розмазали базу сепарастів - як раз після того як СНА та Правий сектор ледь не взяли штурмом Верховну Раду?"

Это не моё, а цитата из ИМХО.
ИМХО не читали? Прочтите, а после уж и коменты кропать!
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(1/3)

20.05.2014 13:43:24
Лично я не верю ахметову, но точно так же не верю порошенко-фирташ-кличко.
 
Позорище, кторое я сегодня наблюдала, это когда ВЕСЬ ЗАЛ УГОВАРИВАЕТ(!!!) "удар" проголосовать за социальные гарантии мобилизованным. тем КТО ЗАЩИЩАЕТ нас с вами и этих ушлепков в том числе, но самое главное, ЗАЩИЩАЮТ УКРАИНУ от агрессора!!!!
Для меня это подонки, которые вместе с комуняками и рыгоаналами блокировали принятие этих законов, и только благодаря Юрию Мирошниченко и его группе закон был принят.
Ударовцы уже видят себя у корыта и им ух как не хочется тратиться на армию, а в карманы растащить.
Все это знает Ахметка и путлер - фирташ в деле!
Если бы  не было предателей и спайки между алигархами и дупутатами прежде всего из числа каолиции, то рыги изменили бы свое повдение и голосовали бы хотя бы за закон о уголовной ответсвенности за фальсификации, но нет ударенные и рыги и тут в спайке.
Мне жаль Небесную сотню, жаль воинов, жаль нас убогих, верящих алигархам.
 
За подобный пост меня даже  на цнзоре забанили. Во де "свобода" слова. И это впервые за много лет. А ведь нет ни матов не оскорблений.
 
Все работаем на новую шайку лейку алигархов, которые определяются кто из них будет дергать за нитчки пороха и кличко!
Последний раз редактировал Руся 20.05.2014 13:56:25
Не согласен Согласен  Поддержка: 74%(14/19)

20.05.2014 13:45:13
Ильич... 20.05.2014 13:35:53
ИМХО не читали? Прочтите, а после уж и коменты кропать!

Згоден, вибачте!
Буду КРОПАТЬ щатєльнєє!
Последний раз редактировал mix_ko 20.05.2014 13:48:05
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

20.05.2014 13:46:49
Руся 20.05.2014 13:43:24
Все работаем на новую шайку лейку алигархов, которые определяются кто из них будет дергать за нитчки пороха и кличко!

100%
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

1 2   »






Загрузка...


programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login