для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чому вона не нападе?

Чому вона не нападе?
Чому Путін ще й досі не захопив Україну? Спробую викласти своє бачення.
 
Ну, по перше. Ризикну припустити що на Україну Путін зараз і не нападе. Війська на кордоні, розвідницькі літаки, надування щок на переговорах - це все понти з метою виторгувати більше. Вивчайте історію. Завжди і скрізь, і за Олексія Михайловича, і за Петра, і за Катерини, і за обох Олександрів, і звісно, за більшовиків, Росія чинила так і не інакше. Питання в тому чи купиться на ці понти Захід і наше керівництво? Судячи з останніх порад, зроблених нашим МІД Кремлю - не купляються.
 
По-друге. Треба розуміти психологію Путіна. Меркель була права, він справді існує в паралельній реальності. В своїй реальності він бачить себе новим збирачем земель російських і всерйоз вважає що Росія здатна на рівних розмовляти з США. Чому?
 
Тому що, по-четвертих, коли наші земляки зауважують що Путін майже відтворив в Росії самодержавну владу а-ля Царизм, вони постійно плутають інтерфейс царизму з його реальним змістом. Московський царизм - це з одного боку цар з іншого - камарілья (як називав її канцлер Вітте). Стосунки між ними бували різні. Якщо цар комарильні рубає голови (як Путро І) чи січе її батогами (як Катерина ІІ), комарілья на наказ царя "стрибати", радісно цікавиться "як високо?" Якщо ж камарілья починає царем керувати - стеється те що сталося з Олександром І та Миколою ІІ. Нині Путінська камарілья переконує його що "у Багдаді все спокійно" що "Росія встає з колін" і що "на Заході - хлюпики, вони попливуть, а Штати ми ядерним попелом..."
 
На наслідки цих просторікування камарільї чхати. Російська камарілья і патріотизм - речі несумісні. Людина що керується принципами чи патріотизмом, у цій зраї товарищів просто не виживе. Камарілья формується за принципом негативного відбору і Росія для неї - лише зона вільного полювання до миті коли можна буде відвалити до жаданої садибки в Лондоні або під Женевою.
 
Путінська камарілья хоче одного - жерти. Багато і смачно. Щойно вона розпиляла 4 млрд на будівництві ВСТО, нереально скільки на Олімпіаді і хоче ще. Крим - ідеальний об"єкт для вкладання бюджетних коштів РФ, тобто для їхнього розпилу. Україна - об"єкт іще кращій. Але.
 
По-п"ятих. Тривалий час інфу про Україну Кремль отримував від тої ж самої камарільї. Є така у людини властивість, якщо вона чує тільки власну брехню - вона сама почнає в неї вірити. Кремль протягом років від Помаранчевої революції на утримання своєї 5-ї колони тільки офіційно на рік витрачав 85 млн зелених американських баксів. Не за гарні очки витрачав - а за детальну інформацію про Україну. В реалі ці гроші потрапляли до теплих ручок солодкої парочки Колесніченко-Затулін. Я ви гадаєте, що ставалося з цими коштами? Як ви гадаєте чому підприємці давно охрестили Колесніченка Вадя-аткат?
 
Яку інфу приносили в Кремль ці два діяча? Що українська армія - міф і вона здаться зразу як побачить армію російську. Що Південний Схід - та сама Росія. Що Україна, варто її міцніше трухнути - затремтить і заскиглить. Що Майдан - проект USA ID, тощо й тощо.
 
Додайте до цього що власна камарілья роками переконувала Путіна що Арабська весна, Сірія, революція в Туреччині й Майдан зрештою - справа рук того самого ай-ді. Повільно його довели до думки - не вдарити зараз, наступною станцією революції буде Красна площа.
 
Далі - казка про те як Кремль облом зловив. Він планував приборкати українські частини за 6 годин - вони трималися 3-4 тижні. Він гадав, що Південний Схід палахне проросійськими повстаннями - Одеса і Дніпро послали Путіна в дупу, а в Харкові, Донецьку та Луганську думки розділилися і протистояння складалося тільки за участи гастролерів-НАШИстів. Він гадав що Україна чекає його танків - а Україна швидко поремонутвала танки власні і кинулася збирати гроші на нові. Він сподівався що українці заб"ються по норах - а кони вишикувалися до військоматів.
 
Нині Путін сидить під санкціями (хто не в курсі, Тимченко - це гаманець Путіна), з жахом бачить як Штати викидають Газпром з газового ринку Європи, хапається за серце від новин про ціни на нафту, тремтить від усвідомлення що буде, якщо вчасно не дати грошей Кадирову, Кокойти, Шаймієву та іншим заклятим друзям і вислухує від камарільї нові мантри типу "Папа ну там же Америка все перехопила, а проти лома..." Сама камарілья радісно потирає руки - гігантські інвестиції в Крим (і як наслідок - гігантський розпил бабла) їй тепер забезпечений. А що Росія здобула чемодан без ручки з якого просто не зможе зробити вітрину Рускава міра - так то хай у Путіна голова болить.
 
І до речі війна всерйоз, з переходом у партизанську камарільї нафіг не потрібна. А Путіну зараз - просто не до неї.

© Дракон [02.04.2014] | Рейтинг: 47.0/108 | Просмотров: 11175

2 3 4 5 47.0/108




Комментарии

1 2 3   »
02.04.2014 22:33:40
"І до речі війна всерйоз, з переходом у партизанську камарільї нафіг не потрібна. А Путіну зараз - просто не до неї".
Не можна недооцінювати ворога! Росія ніколи не рахувалася з можливими людськими втратами і війна завжди була для неї єдиним способом розв'язання конфліктів. Зарано розслаблятися!
Не согласен Согласен  Поддержка: 95%(56/59)

02.04.2014 22:37:32
   А может все проще - Путин получил то, что хотел, остальное - декорация для приезжих?
Не согласен Согласен  Поддержка: 17%(6/36)

02.04.2014 22:37:35
Це все добре, з війною зрозуміло, а що буде з миром? smile3
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(12/12)

02.04.2014 22:45:11
Li Ho 02.04.2014 22:37:35

А про мир - забудьте. Мир став першою жертвою російського вторгнення в Крим.
 
Ласкаво прошу в реальність часів Байди та козака Мамая. Вдень - працювати, вночі - від ворогів відстрілюватися. Яка краща запорука миру? Нагострена шабля і заряджена рушниця.
Не согласен Согласен  Поддержка: 98%(63/64)

02.04.2014 22:46:20
taipan 02.04.2014 22:37:32

Мені фантазії бракує, аби уявити що Путін хотів отримати чемодан без ручки під назвою Крим.
Не согласен Согласен  Поддержка: 95%(41/43)

02.04.2014 22:47:32
Я один не заметил "по третіх"?
I think
Не согласен Согласен  Поддержка: 91%(20/22)

02.04.2014 22:48:25
Дракон 02.04.2014 22:46:20
Путін хотів отримати чемодан без ручки під назвою Крим.

Путин как нормальный и вменяемый глава государства спасал южный военно-морской форпост - Черноморский флот.
Не согласен Согласен  Поддержка: 7%(4/57)

02.04.2014 22:49:14
Дракон 02.04.2014 22:46:20
Тоже подумал об этом и сразу вспомнилось:" Мы на горе всем буржуям, мировой пожар..." Явно в планах не только Крым.
Не согласен Согласен  Поддержка: 96%(27/28)

02.04.2014 22:54:22
Дракон 02.04.2014 22:46:20
Мені фантазії бракує, аби уявити що Путін хотів отримати чемодан без ручки під назвою Крим.

Эт-та точно, на фига Путину Крым без Украины? Так что вскоре следует ждать подъема второй волны рашистской истерии на юго-востоке.
 
Новой власти давно пора сыграть на опережение и усилить ответственность за сепаратизм и т.д.
Не согласен Согласен  Поддержка: 98%(48/49)

02.04.2014 22:59:47
Knyazev Nikolay 02.04.2014 22:49:14
І до речі війна всерйоз, з переходом у партизанську камарільї нафіг не потрібна. А Путіну зараз - просто не до
А крым?Согласимся? Нет! Вот и будет войнушка у Пукина.
Не согласен Согласен  Поддержка: 85%(11/13)

02.04.2014 23:00:33
5 за оптимизм.
А НАТО /  США в один голос твердят, что войска Путлера дойдут до Польши за 3-5 дней...
Это как - провоцируют попробовать?
Или наоборот - только сунься, засранец?
 
Я в таких дипломатичных политесах путаюсь...
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(14/16)

02.04.2014 23:23:32
Кот Барсик 04/02/2014 22:48:25
Путин как нормальный и вменяемый глава государства спасал южный военно-морской форпост - Черноморский флот.
На уничтожение этих ржавых корыт по нормативам 6-го флота США отводится 45 минут. Только полный безумец может рассчитывать на то, что эскадра, которая заперта в замкнутом Черном море Турцией, флот которой в разы больше рашинского представляет хоть какую-то ценность. А есть же еще флоты Румынии и Болгарии. Про шестой флот US Navy вообще молчу.
Последний раз редактировал Атеист 02.04.2014 23:29:07
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(51/51)

02.04.2014 23:38:56
Stranger 02.04.2014 23:00:33
А НАТО /  США в один голос твердят, что войска Путлера дойдут до Польши за 3-5 дней...

Они то дойдут. Но одно дело захватить страну, а совсем другое - ее удержать. После оккупации проблемы у них только начнутся.
Во-первых, даже на востоке будет сопротивление оккупантам, пусть и слабое. А на западе так и вовсе земля будет гореть у них под ногами. Партизанщина, диверсии, выстрелы из-за угла. Нужно будет здесь держать большой военный контингент, чтобы обеспечить хоть-какую то безопасность. А это бабло, очень большое бабло.
Во-вторых, груз-200 никогда не добавлял популярности правителям. А покойник в доме куда лучший агитатор, чем Кисилев в телевизоре. Даже самые замшелые ватники, потеряв близких и родных, отвернутся от Путина. Это чревато очень большими проблемами в самой России. Особенно это касается нерусских регионов, которые сразу же заговорят, что чужая война им нафиг не сдалась, и что пришло время для отделения от Империи. В итоге нужно будет вводить войска еще и в эти регионы.
В-третьих международная изоляция России означает полное отсутствие притока бабла. А учитывая, сколько его потребует война, на социалку не останется вообще ничего. А это еще одна причина для недовольства среди простого народа.
В-четвертых, нужно восстанавливать разрушенную инфраструктуру на оккупированных территориях. В самом деле, не буде же оккупационная армия и администрация сидеть без электричества и воды. А это тоже требует бабла.
Не согласен Согласен  Поддержка: 95%(39/41)

02.04.2014 23:43:01
Из всего этого можно сделать один вывод. Без мощной экономики даже не думай начинать войну. А то проиграешь ее еще на этапе планирования. Гитлер перед началом Второй Мировой смог сделать Германию одной из самых экономически развитых стран в мире. Путлеровская Рашка - просто зарвавшийся сырьевой придаток Запада с ядерными ракетами.
Не согласен Согласен  Поддержка: 94%(33/35)

02.04.2014 23:51:14
Кот Барсик 02.04.2014 22:48:25
южный военно-морской форпост - Черноморский флот.
аххахах...Як там співав В.С. Вісоцький?
"Но если туп, как дерево, - родишься баобабом
и будешь баобабом тыщу лет,пока помрёшь!"
ЧФ навіть за часів сересеру був "блатним флотом", що не мав стратегічного значення.
Ще в 1987 році судилося мені на цю тему спілкуватися в "місті расЄйскої ганьби" з
капітан-лейтенантом того самого ЧФ на борту "БПК Ленінград".
Сучасний турецький флот втричі сильніший, а що вже казати про НАТО?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(40/40)

02.04.2014 23:55:28
Дракон
Вивчайте історію.

Дочитав до этой фразы только ясно, что автор мудак.
Ненавижу поучения. Вы что тут самый ученый? Типичный поцреот, напыжился от собственной важности.
-
Кстати где, допустим, ДСЛ или Сампо, или тот же Ланецкий? Что - тошнит вас от результатов революции? Это правильно! Сопите теперь в тряпочку... All ok
Не согласен Согласен  Поддержка: 2%(1/49)

02.04.2014 23:57:05
Повільно його довели до думки - не вдарити зараз, наступною станцією революції буде Красна площа.
З іншого боку — це правда. Якби путін не сунувся грати гру за межами росії, там би вже був майдан. Але слід зауважити і те, що в росії вже відбувається Майдан у головах росіян, по всій росії. Путіна рятує лише те, що він не переводить цей Майдан у силову стадію.
Дивіться, це — Пітер, і завважте реакцію, бо деяка репрезентація все ж тут є:

Не согласен Согласен  Поддержка: 71%(12/17)

02.04.2014 23:59:00
dottore 02.04.2014 23:55:28
Что - тошнит вас от результатов революции?
Результат революции не самый плохой: майдан не расстреляли в ночь с 20 на 21 февраля.
Как думаете, сколько тысяч было бы трупов при расстреле и при последующих после него репрессий в течение нескольких следующих лет?
Не согласен Согласен  Поддержка: 63%(10/16)

03.04.2014 00:01:22
taipan 02.04.2014 22:37:32
А может все проще - Путин получил то, что хотел, остальное - декорация для приезжих?
Нет, путину, по договоренности с западом, должна была отойти вся Украина, целиком. А получил он от нее лишь 5%...
Не согласен Согласен  Поддержка: 12%(2/17)

03.04.2014 00:06:08
Бандитам тюрьмы? 02.04.2014 23:59:00

Руслик, ну так разошлись бы по домам - зачем стоять было, зачем, за что?
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/22)

1 2 3   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login