для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

1+1=1

1+1=1
Пам’ятаєте канал Роднянського?
Давайте по порядку.Хто любить порядок і холодні цифро- дати?Вікі.
Вікі нам нагадує-
http://uk.wikipedia.org/wiki/1%2B1
Освіжили пам’ять?
Також  для повнішої картини варто пройтись по цій зсипці-http://uk.wikipedia.org
Якщо в двох словах,то виглядає так-
1995 рік —Фуксман(1970–1974 працював на Київській кіностудії документальних фільмів, як асистент оператора. 1974-переїздить до Німеччини ,де й досі живе ) (фінанси)  разом з двоюрідним братом Олександром Роднянським (ідея)засновує телеканал 1+1.
З часу заснування телекомпанія «Студія 1+1» належала трьом власникам: 20% — голові ради директорів каналу Олександру Роднянському. 30% — американській медіакорпорації Central European Media Enterprises Ltd. (CME, засновник і головний акціонер Рональд Лаудер), 50% — компанії «Інтер-медіа», що в свою чергу належить німецькій компанії Innova-Film, яку до останнього часу контролював Борис Фуксман.
У 2005 — 2008 рр. CME поступово викупила в партнерів ще 70% акцій і довела свою долю до 100% [1].
Протягом 2009 — 2010 року СМЕ продала телеканал своєму міноритарному акціонеру Ігору Коломойському. Остаточно угода з продажу завершилася у квітні 2010 р
  Тобто продаж мав місце,проте в не зовсім тому розумінні,до якого ми звикли.(а всі,хто має пам’ять кращу за мою не могли так швидко забути шумиху навколо того «продажу»
http://kiyany.obozrevatel.com/news/2006/8/16/21153.htm
Що тут сказати?Звичайнісіньке рейдерство,хоча прийшлось дещо поморочитись,використовувався не один метод,а декілька.Як кажуть у східних сусідів-не мытьём так катаньем.
Наклавши на мапу історичного ходу України усі вищенаведені  дати можна побачити ще багато цікавого ,але причина появи статті криється не так в минулому,як в сьогоденні.
Отже,що ми маємо на сьогоднішній день.
Коломойський недовго погрався каналом.
•  С 26 июля по 5 декабря 2013 года логотипом были две белые единицы и белый плюс, слегка уменьшённый в размере и не имеющий чётких контуров. Находился там же.
•  С 6 декабря 2013 года по настоящее время логотипом являются две серые единицы и серый плюс, под которыми находится надпись "ТЫ НЕ ОДИН". Находится там же.
http://grim.in.ua/news/2013/09/20/2167
І хай остання зсилка не здасться вам чимось на рівні пліток,вважайте цю інформацію за факт.
Досить важко прослідкувати реальних власників телеканалів.
Навіть такій організації як Українська Гельсінська спілка з прав людини  вдається накопати лише купу застарілих даних,які все ж кидають промінчик світла на темні діла.
http://helsinki.org.ua/index.php?id=1138103481
Хоча не зовсім зрозуміло хто копав? Спілка чи «Кореспондент»?
А тепер по суті.
На мій погляд саме з учорашнього (6 грудня) дня канал різко міняє «погляд» на події на Євромайдані.
http://tsn.ua/vypusky/tsn/vipusk-tsn-19-30-za-6-grudnya-2013-roku-324136.html
Якщо коротко,то… стрілка  впевнено похилилась в сторону поглядів,як вони подаються «Партією регіонів».
А вже сьогоднішні новини впевнено завоювали стан шокуючих-
http://tsn.ua/kyiv/kolona-z-yevromaydanu-priyshla-pidtrimati-telekanal-1-1-324199.html
те саме тут- http://www.ukr.net/news/kolona_z_vromajdanu_prijshla_p_dtrimati_telekanal_1_1-25377010-1.html
Інформація найшвидше з’явилась на цих двох джерелах.Обома володіє містер «Х» торгівельна марка «Курченко».
При покупці продуктів будьте обережні.Не забувайте звернути увагу на термін придатності та склад продукту на наявність речовин шкідливих для вашого здоров’я.
Ласкаво просимо до Зомбіленду.


© Нетой [07.12.2013] | Рейтинг: 39.5/43 | Просмотров: 1280

2 3 4 5 39.5/43




Комментарии

1 2   »
07.12.2013 23:38:07
1+1 це вже років 3-4 як перетворився на відбірне гівно.
не рятує його навіть ні Голос країни, ні команда "квартальщиків".
а ТСН (Тльки Страшні Новини) можуть дивитися лише маніяки і психічно хворі
Последний раз редактировал Singelschucher 07.12.2013 23:38:50
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(32/32)

07.12.2013 23:38:44
Сумно... Тільки-тільки новини "плюсів" стали схожі на випуски новин Країни і от тобі на.... На жаль
Також сьогодні різко зменшили час показу новин з Майдану, та дискусій навколо нього також і "5" і ТВІ. Схоже, що Клюєв вміє дуже добре "умовляти"...
Последний раз редактировал srs61 07.12.2013 23:39:22
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(14/14)

07.12.2013 23:41:57
В вечной борьбе бобра с ослом перемагае осло
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(18/18)

07.12.2013 23:45:26
Singelschucher 07.12.2013 23:38:07
  1+1 це вже років 3-4 як перетворився на відбірне гівно.
  отже десь приблизно з 2010? коли канал повністю перейшов до Коломойського.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(16/16)

07.12.2013 23:49:57
Я надіюсь ви всі зрозуміли в чому суть статті? і наскільки обережно треба сьогодні ставитись до інфи з телевізора.З любого каналу.
тобто фактично у майдану залишились 1-2 канали.і не факт що на довго
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(15/15)

08.12.2013 00:58:43
Я не смотрю зомбоящик, поэтому мне похуй
кто там и куда...
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(6/9)

yez

yez
08.12.2013 01:19:35
fucker 08.12.2013 00:58:43
Я не смотрю зомбоящик
- морально застаріла технологія передачі-одержання інформації. Але для "луганських" - сойдьоть!
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(14/14)

08.12.2013 02:25:35
у меня 3 года нет телевизора, ни одного....
но в квартире 4 компа.....
поэтому я смотрю он-лайн только то, что меня интересует
1+1 не входит в сферу моих интересов
как и канал "ТРК Украина" и проч. рыговские каналы....
Последний раз редактировал chist 08.12.2013 02:25:57
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(16/16)

08.12.2013 04:15:07
Уже и не помню когда что-то смотрел по 1+1 проскакиваю всегда - полное говно больше трех лет, точно...а про квартал вообще молчу - когда ничинали вроде что-то того энтого...а сейчас только и делают что вылизывают полируют сраку партии родной рыго-анальной...для соблюдения видимости приличия иногда кидают камушек и в президента, но так нехотя, любя...бабла уже нарубили можно и на Мальту...
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(11/11)

08.12.2013 04:21:26
а вот появился новый - 112 сэй тв...так транслировали майдан, в общем интересный...особенно рыженькая ведущая такая боевая...а вот усасто-бородастый поц натуральный - свои мысли подлло-ехидные типа " не берите детей на майдан, не идите у кого неважное здоровье"...в общем хуйло или провокатор или даун-дебил, но комментами помогает банде - запугивает и какбы насмехается...да и ноного эфира уже у них нет - идет только повтор дневного...единственный пока еще нормальный - 5-й...cray
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(8/8)

08.12.2013 04:39:24
К сожалению журналисов не даром называю журнашлюжками, наверноетпотому, что последних там до  80%.
Новости на канале не смотрю практически, так как это дебелизм с страшилками. Когда тоо уажала Мазур и Снисорчук, но это было давненько. Пару недель назад мы в семье подумали, что чтото в лиси здохло, так здорово было о Майдане. А после рекламы с клоунами осадчей и зеленским, мы поняли, что канал спекся в полном составе.
Новости целиком стали местом для модисток с новой колекцией одежонки!
Продажность большой плюс- жирный в прямом и переносном смысле,на карман журнашлюжкам!
Последний раз редактировал Ukrainka 08.12.2013 04:40:24
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(11/11)

08.12.2013 05:58:34
   Вот уже замученно-заюзанная тема. Происхождение каналов...
 
     Автор, как Вы думаете, кто-нибудь осилит прочитать все 8 ссылок? А для хрена?...
 
    Еще меня удивляет феномен граждан которые "телевизор не смотрю". Телевизор никто не смотрит, а шо было у Савика все знают...  I think
 
chist 08.12.2013 02:25:35
в квартире 4 компа

   А у меня еще и фильмоскоп есть!!..  yahoo
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(14/14)

08.12.2013 06:29:24
Майдан можно смотреть по Громадському ТВ, там бывают ВСЕ, а журналисты и ведущие  просто отличные.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

08.12.2013 08:13:10
А почему все вдруг решили,что мнение должно быть одно? Объективность-это не полное одобрение, а фотографическое отображение действительности. Я не увидел в ваших ссылках ничего  фатального.Легко судить журналистов людям,которые не работают на телевидении. Главное ,чтобы не было дезы,а мнения должны быть разными,иначе легко превратиться в рыгов.
Не согласен Согласен  Поддержка: 40%(4/10)

08.12.2013 08:54:09
Хто володарює в Україні?
Верховна Рада:
евреї – 48%;
росіяни – 34%;
українці – 17%;
інші – 1%.
Кабінет міністрів України:
евреї – 62%;
росіяни – 18%;
українці – 12%;
інші – 8%.
Національний склад населення України:
евреї – 0,2%;
росіяни – 17%;
українці – 78%;
інші – 5%.
 
Від себе: СМИ - евреї - 100%
Не согласен Согласен  Поддержка: 54%(7/13)

08.12.2013 10:19:12
Последние выпуски ТСН были нормальными.Самые последние не смотрел.Может и наехали на бедняг.По логике,если журналисты себя хоть чуть-чуть уважают,должны сказать свое слово.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

08.12.2013 10:21:05
Галычина Львив П 08.12.2013 08:54:09
пшел вон, провокатор
Не согласен Согласен  Поддержка: 38%(3/8)

08.12.2013 15:41:40
Carlson 08.12.2013 10:21:05
пшел вон, провокатор
Пан не згоден? Не знаю щодо цифр, Бог із ними, але в телевізорі обраних забагато, це об'єктивно. І у владі через одного, тоді як я в житті знаю лише декілька євреїв. Нерівномірно якось розподілені.
Последний раз редактировал Ігор Шандрігон 08.12.2013 15:46:48
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

08.12.2013 16:02:54
Singelschucher 07.12.2013 23:38:07
ТСН (Тльки Страшні Новини) можуть дивитися лише маніяки і психічно хворі
100 %
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

08.12.2013 16:06:47
Дмитрий Филатов 08.12.2013 04:15:07
квартал вообще молчу - когда ничинали вроде что-то того энтого
Да, я их сразу заметила, еще в КВНе, талантливые, яркие ребята были, но деньги всех портят, а жаль.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

1 2   »










programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login