для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

«1000 знаків» або «Як я з дитинства хотів стати телепатом,щоб читати чужі думки».

«1000 знаків» або «Як я з дитинства хотів стати телепатом,щоб читати чужі думки».
1000.
Саме стільки натискань на кнопки маю(по Правилам) зробити,щоб прочитати Ваш варіант відповіді на запитаня,що задам в кінці.
Як Ви,напевне,зрозуміли,усе,що  між цими словами і запитанням є всього лиш наповнювачем,який має утримати сторінку від видалення модератором.
Отже.
  «Маю»вищу освіту(оцінки слабенькі) гуманітарного нахилу.Часи були дев’яності,бажань було багато,але дяка Богу і матері,що грошей вистачило хоча б на геофак.Сумно згадувати,але такий у мене був вибір-або на геофак або «вдоль забора».Так,що можете також і за це плюнути в мене в коментах бо я таки з тих ,хто вчився заради корочки.
  Розмовляю досить пристойно на португальській,іспанській та англійській мовах.Років з 5 тому розпочав спробу вивчити французьку,але робочий графік розтягнувся у 18-19 годин на добу і  залишив мої сподівання на рівні comme te la passé  ( сумнозвісне «кум теля пасе»).
Другої спроби не робив.
Навчившись читати у 3 з половиною роки,перечитав трішки потрібної і купу непотрібної літератури. Серед  домашньої бібліотеки на іспанській мові 5 серйозних книжок і 70 типу «Стівен Кінг».
Де б я не був,що б не робив,у вільний час щось читав.Книжку,газету,журнал.
Від Португалії до Швеції,від Англії до Італії,об’їздивши вздовж і впоперек(8 років) Європу,скрізь намагався вникнути не тільки в місцеву кухню чи дівчат,але й повсякденне життя місцевих жителів через їхню пресу.То були щасливі часи молодості і хоч яким би не був робочий графік,завжди залишався вільний час на …
Сьогодні маю 2 з половиною роботи,більшість решти часу витрачаю або на гіперактивного малюка,який ще не навчився гратися сам або на всю необхідну роботу по дому.Залишок часу наближається до нуля.
Звичайне життя звичайного українця.
Останні років 5 в інтернеті не читаю нічого крім Дурдому.
Дуже зрідка заходжу на різноманітні УПешки,але вся та сенсаційність,жовтість,тонни крові і бруду настільки сумні,що вже через декілька рядків жму на «х»у верхньому правому.
Тепер переходжу до суті.
Уявіть собі умовного «новачка» в морі новин і подій описаних в неті.Людину,що ще не витратила роки чи хоча б місяці на створення довіри до того чи іншого ресурсу.
Скільки часу в день має витратити українець,щоб розібратись у тому клубку хоча б поверхнево?
Скільки часу витрачаєте на це Ви питати не буду.Бо для Вас це можливо не просто хоббі.Мова за пересічного статистичного українця.
Скільки сьогодні,на Вашу думку,потрібно витратити в день часу,щоб бути в курсі подій? Не просто пробігти очима по рядку,а ще й дійсно усвідомити,проаналізувати і кинути 1-2 коменти.
?


© Нетой [20.11.2013] | Рейтинг: 40.8/28 | Просмотров: 1731

2 3 4 5 40.8/28




Комментарии

20.11.2013 22:50:36
А тут додам риторичне запитання-
Де його,той час,взяти простому пересічному українцю?
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(4/5)

20.11.2013 22:55:48
А навіщо?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

20.11.2013 23:00:49
Дійсно.Навіщо?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

Ami

Ami
20.11.2013 23:02:49
Источники информации бывают разныеsmile3
 
Ну ладно у кого Интернет есть - зашел себе на ukr.net например и получил общее представление чего происходит
 
Часик-другой в день - вполне достаточно для среднестатистического обывателя, чтобы быть в курсах и даже чего-то откоментить
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

20.11.2013 23:04:15
Багато часу. До того ж користь сумнівна.
Можна цілу купу брехні прочитати.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)

20.11.2013 23:09:01
Поставте собі FeedDemon наприклад, у мене стоїть, в стрічці новині сайти, спорт, деякі просто цікаві сайти, ну і місцеві. Плюс заведіть ак в фб, знайдіть там друзів, десь так, якщо вас цікавить що каже віртуал User  про реал, або ж більше бувайте на свіжому повітрі Football
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

20.11.2013 23:15:46
Я все таки чекав цифр.На Вашу думку.В середньому.Для того,щоб усвідомити значення цього запитання.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

20.11.2013 23:21:07
Розмовляю досить пристойно на португальській,іспанській та англійській мовах.Років з 5 тому розпочав спробу вивчити французьку
Шпрехен зі дойч? Найн? Дас іст шлехт!  
Останні років 5 в інтернеті не читаю нічого крім Дурдому.
А зареєструвались тільки нещодавно:
Логін: Нетой
Дата реєстрації: 11.11.2013
Що, часу не було? Або маєте клона? Або гіпертерплячка?
smile3
--
По суті...
Я витрачаю 15 хвилин вранці під каву, але навіщо я це роблю - невідомо.
 

 
Последний раз редактировал Return 20.11.2013 23:24:59
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)

20.11.2013 23:27:32
Ami 20.11.2013 23:02:49
Ну ладно у кого Интернет есть - зашел себе на ukr.net например и получил общее представление чего происходит.
Тобто ukr.net можна довіряти?Там є вся необхідна інфа для українця,завдяки якій можна бути в курсі укр.і світових подій і робити висновки?
Дякую.скористаюсь порадою.
 

Return
 
20.11.2013 23:21:07 А зареєструвались тільки нещодавно:
 
    Логін: Нетой
    Дата реєстрації: 11.11.2013
Саме так.надоїло доказувати,що я не Доллі.(вівцяVery we!)
А залишився тут,бо чесно кажучи чекаю на когось типу ранньої Коробової.
Четвер(якщо не помиляюсь) для мене був хоч і маленьким,але святом.
Последний раз редактировал Нетой 21.11.2013 00:28:12
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

20.11.2013 23:29:26
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

20.11.2013 23:34:53
Хто зна? Спробуйте змінити мову українських новин у Гуглі  - яскрава ілюстрація! Я особисто переглядаю "тиждень", на ДД, до речі, отих "новин" не пропускають, тому резонанс достатній для орієнтування. А загалом "масова інформація" видається річчю марною і навіть шкідливою. Краще почитайте книжку хорошу, життя надто коротке,щоб витрачати його на таку фігню. (замислився...)
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

21.11.2013 00:33:36
Нетой 20.11.2013 23:27:32
Саме так.надоїло доказувати,що я не Доллі.(вівця
А чому - Нетой ?
smile3
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

21.11.2013 07:58:19
laskiw 21.11.2013 00:33:36
А чому - Нетой ?

Потому что пока не тут. Пытается разобраться человек, торопить не надо...
 
Да, кстати 5 - за хорошую абстракцию.
Последний раз редактировал Виталик 21.11.2013 08:00:39
Не согласен Согласен  Поддержка: 43%(3/7)

21.11.2013 08:09:32
laskiw 21.11.2013 00:33:36
А чому - Нетой ?
smile3
 
а чому laskiw?
той (toy- (англ.) іграшка.)  не той.  така собі фантазія-іллюзія,що я не іграшка для тих,хто зверху смикає за нитки.
Коротше кажучи,нік придумував хвилин 5,так що за якість нема мови.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

Ami

Ami
21.11.2013 10:10:17
Самый ценный ресурс в плане новостной информации - Двач
 
Адрес - 2ch.hk, раздел - политика и новостиsmile3
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(2/3)

21.11.2013 11:31:31
Скільки сьогодні,на Вашу думку,потрібно витратити в день часу,щоб бути в курсі подій?
Святиє суслікі! 20.11.2013 22:55:48
А навіщо?
Цілком слушне питання.
А також:
- подій, у якій галузі?
- яку мету ставить користувач?
- які власні потенції користувача для пошуку, аналізу, узагальнення та засвоєння інформації?
Не согласен Согласен  Поддержка: 40%(2/5)

21.11.2013 12:05:30
Скільки сьогодні,на Вашу думку,потрібно витратити в день часу,щоб бути в курсі подій?
   Примерно столько же, как и 10-20-30... лет назад... Быть в курсе всего на свете невозможно, да и не нужно, так шо не пэрэживайте - жисть, она прекрасна, но, к счастью, коротка...Smoking
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

21.11.2013 16:20:22
"Скільки сьогодні,на Вашу думку,потрібно витратити в день часу,щоб бути в курсі подій?"
Якщо регулярно, то 15-20 хвилин на добу. Цього абсолютно досить, якщо інформацію про поточні події ви отримуєте заради цікавості.
Але якщо ви професіонал, то десь так годин 25-27 на добу.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

21.11.2013 18:49:02
Ami 21.11.2013 10:10:17
чули ми і за двач,можна час від часу і полуркойобитися,і аніме нам нє чуждо(шось типу Бакемоногатарі),але як писали зверху, що вистачить 15-20 хвилин на все про все,то моя думка ,що 20 хвилин не вистачить навіть на пошук,не те що на споживання продукту.за моїми спостереженнями.Але то моя власна думка.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

22.11.2013 19:46:32
5З почином.
Вранці - фонове радіо Свобода і Ера, звідти дізнаюся, що щось відбулося. Раніше щодня, зараз рідше - Дурдом, тут завжди помічають важливі події. Є автори і коментатори, яких постійно читаю (довіряю). Довіри до тлумачення подій у ЗМІ невелике. Ось і виходить, що 15 - 20 хвилин йде на те, щоб дізнатися, що щось сталося. Якщо відбувається щось важливе, тоді крім Дурдому можу походити іншими сайтами, щоб склалося особисте судження про "хто, для чого, які перспективи?" Тоді можу зависнути в інеті на 1-2 години, ще й включити телевізор, щоб подивитися новини. Газети одна за однією вийшли з довіри.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)











programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login