для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Як Галичина Москву опалювала

З історії україно-російських газо-стосунків... Читать полностью

© Дракон [20.06.2013] | Рейтинг: 45.6/66 | Просмотров: 11446

2 3 4 5 45.6/66




Комментарии

«   1 2 3 4 5   »
23.06.2013 13:43:59
Дракон 23.06.2013 10:19:35
Не згоден.
Это такой вид стёба?
Или вы, действительно, не знаете, что было с Украиной после войны?
Ну, так я попытаюсь напомнить ту часть правды, о которой вы скромно умолчали.  
За годы войны Украина потеряла примерно 8 млн человек - это около 20 % ее населения. Было разрушено  более 700 городов и поселков, более 28 тыс сел, более 16 тыс предприятий.  В 1945 г. в Украине осталось 19% довоенного количества промышленных предприятий, 10 млн человек остались без жилья. Сумма прямых убытков в пять раз превышала ассигнования УССР на строительство государственных предприятий в течение всех трех довоенных пятилеток.
К 1950 г. были восстановлены основные отрасли экономики УССР.  В 1950 г. объем промышленного производства превысил довоенный уровень 1940 г. на 15%. Да, в первую очередь восстанавливалась энергетика, тяжелая промышленность и металлургия, а легкая промышленность отставала (как, собственно, по всему СССРу) - восстановление предприятий легкой и пищевой промышленности в 1950 г  достигло только 80% довоенного уровня. Кстати, восстановление предприятий весьма часто происходило за счет репараций - оборудование и станки вывозились из Германии и прочих Европ подчистую.
Собственно, экономика Украины восстанавливалась и достраивалось не как самостоятельный, замкнутый и самодостаточный комплекс, а как часть общесоюзной экономической системы. Газопровод Дашава-Киев - заметный, но отнюдь не главный объект строительства.
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(4/8)

23.06.2013 15:34:17
AlexLoL 06/23/2013 11:47:47
А держава завжди була засобом придавлення особистості і її бажань.

Тому держава Україна безперечно мусить бути придушувачем бажань тих хто її не хоче. Згодні?
Бо наразі вона такою не є.
 
AlexLoL 06/23/2013 11:47:47
А Вас на брехні ніхто і не ловить - перечитайте коментарі ще раз. Те, що Ви робите, визначається як дезинформація замовчуванням. На грані демагогії - демагоги теж ніколи не брешуть.

Це ваше оціночне судження. Я називаю це просто правдою.
 
AlexLoL 06/23/2013 11:47:47
Всі ці байки, що хтось там когось годував, а хтось когось об"їдав, є просто струшуванням повітря.

Тоді нкавіщо стільки нервів? Я просто написав статтю про цікаву мені історчну ситуацію. Не більше.
Решта - ваша реакція.
 
AlexLoL 06/23/2013 11:47:47
Україна уже більше як 20 років  незалежна держава, яку ніхто не об"їдає - чи живемо ми настільки краще?

Особисто я живу набагато краще ніж за совка жили мої батьки. Щоправда я у держави нічого не прошу - все створюю сам, бо ринкова економіка надає мені таку можливість.
 
А ви тими можливостями користуєтеся?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

23.06.2013 15:45:06
DrGoanec 06/23/2013 13:43:59

Ви тільки забули додати, що в початку Другої Світової війни значна частина вини лежить на Сталінові і його оточенні.
 
Це совок надавав нацистам можливість готувати танкових і льотних інструкторів під Казанню та Ліпецьком. Це совок надавав німецьким інженерам лабораторії для проектування зброї (читайте мемуари Грабіна). Це совок постачав гітлерівцям хліб та пальне в той самий час коли німецькі танки шматували Францію, а німецькі літаки рівняли з землею Британський Ковентрі. Це совок укладав з Гітлером угоди про ненапад. Це совок за тиждень до 22 червня 1941 р. вустами ТАРС переконував весь світ в непорушності більшовицько-нацистської дружби.
 
Це совок зрештою так підготувався до війни що до Києва німці дійшли менше ніж за місяць. Так що нема чого плакатися - совок сам створив ситуацію коли його теренами прокотився ворог - совок сам розхльобував наслідки.
 
До цього маю додати що незалежна Українська держава ще у 1918 р. була визнана кількома десятками країн і припинила вона своє існування через військову окупацію. Совок для українців це в першу чергу 4 млн загиблих від штучно створеного Голодомору - разом з ІІ світовою війною це найбільші демографічні катастрофи за всю історію українців.
 
У той момент коли Москва заходилася качати газ з Дашави, на Західній Україні місцеве населення вело збройну війну з більшовицькими структурами і шалено опиралося більшовизації краю.
Последний раз редактировал Дракон 23.06.2013 15:56:17
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

23.06.2013 15:47:25
Те що окупаційна влада відновлювала економіку зруйновану через її ж власні параноїдальні рішення - це природно. От тільки українці за те платили голодом і злиднями. І не треба мені про відбудовану економіку - загажений Запоріжжя та черги за помідорами й м"ясом я зі свого дитинсва пам"ятаю дуже добре. Дітям розповідаю - повірити не можуть.
 
Так що факт лишається фактом - галицький газик Москва брала на шару. Продавати нам свій газ за ціною найвищою в Європі їй це зараз не заважає.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

23.06.2013 16:57:30
Дракон, я все-таки склоняюсь к мысли, что это у вас стёб такой. Несколько прямолинейный и рассчитанный на недалеких соотечественников, но стёб. Я себе с трудом могу представить современного человека со столь избирательным восприятием действительности. Насколько я понял, вы "влоб" пародируете пропагандистские методы коммунистов времен СССРа. Те тоже абсолютно не замечали аргументов, противоречащих "линии партии".
Не согласен Согласен  Поддержка: 40%(2/5)

23.06.2013 17:26:12
DrGoanec 06/23/2013 16:57:30

Судячи з того, що замість наведення аргументів ви почали обговорювати мою скромну персону - сказати вам нічого. Заперечити ви нічим не можете.
 
І чому всі розмови з шанувальниками совка закінчуються одним і тим самим? biggrin
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

23.06.2013 17:35:29
Дракон 23.06.2013 15:45:06
Це совок постачав гітлерівцям хліб та пальне в той самий час коли німецькі танки шматували Францію, а німецькі літаки рівняли з землею Британський Ковентрі.
Excellently Правда, звісно. Як для недалекої людини.  Тільки Ви якось так "забули", що з червня 1941 СРСР ці поставки припинив. І всеодно Німеччині вистачало і хліба і пального щоб воювати до 1945-го року. І непогано воювати. То, може, ці поставки були не настільки значними?
 
Дракон 23.06.2013 15:45:06
Це совок укладав з Гітлером угоди про ненапад.
І знову правда. Як для не дуже освічених. Тільки Ви "забули" і про Мюнхенський договір 1938 року між Німеччиною, Італією,  Англією, Францією, коли була поділена Чехословаччина. І про договір про ненапад між Німеччиною і Польщею 1934.
 
В цьому - весь Ви, пане Дракон. Те, що не підходить під Ваші "теорії", Ви просто "не бачите".
 
DrGoanec 23.06.2013 16:57:30
Дракон, я все-таки склоняюсь к мысли, что это у вас стёб такой.
Він, скоріше, зарплатню відробляє.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/5)

23.06.2013 22:13:37
AlexLoL 23.06.2013 17:35:29
Тільки Ви якось так "забули", що з червня 1941 СРСР ці поставки припинив. І всеодно Німеччині вистачало і хліба і пального щоб воювати до 1945-го року.

Ну хліб вони отримали таки з совкових теренів. Врожаї 41-го і 42-го року в Україні німці таки зібрали. Щодо пального, то аби стерти з землі британський Ковентрі і розшматувати Францію пального німцям таки вистачило. Радянського.
Крім того в руки німців потрапили практично всі паливно-мастильні склади РККА розташовані на західному кордоні. Німцям тих запасів надо-о-овго вистачило. Це до питання про підготовку совка до війни.
 
Це спеціально для недалекої людини.
 
AlexLoL 23.06.2013 17:35:29
Тільки Ви "забули" і про Мюнхенський договір 1938 року між Німеччиною, Італією,  Англією, Францією, коли була поділена Чехословаччина. І про договір про ненапад між Німеччиною і Польщею 1934.

Ви ще забули що Чехословаччину Вермах шматував разом з Військом Польським. Був ще й такий факт.
Насмілюся нагадати, що по-перше, Англія та Франція не шматували разом з Гітлером Чехословаччину, а Сталін Польщу шматував. Англія і Франція не забезпечували Гітлера стратегічними матеріалами, а Сталін - забезпечував. Англія і Франція не створювали умов аби нацисти вдосконалювали свою зброю, а Сталін - створював.
Різницю відчуваєте?
 
Чи недалекій людині це не дано?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

23.06.2013 22:14:29
AlexLoL 23.06.2013 17:35:29
Він, скоріше, зарплатню відробляє.

Хто на що хворить - про те і говорить.
 
Скільки там нині фонд "Рускій мір" платить вам за тролінг на ДД? Відомство Володіна грішми ще не кривдить?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

24.06.2013 02:38:10
Дракон 23.06.2013 17:26:12
сказати вам нічого. Заперечити ви нічим не можете.
Блин, Дракон, ну вы и демагог! Постом раньше я вам "заперечів". С цифрами и процентами. Вы же этого сумели не заметить. Вернее, заметили, но, так как это не вписывается в вашу незамысловатую схему, отмахнулись. Мол, это несущественно.
"Совок построил газопровод Дашава-Киев-Москва, это ого-го! Тырят наш газ!
Совок восстановил 80% предприятий Украины, более 15 000 объектов. Это все фигня, не считается."  
 
Никто не защищает совок. Никто не спорит с приводимыми вами фактами. Да, совок  был далеко не лучшим местом на земле. Да, коммуняки наворотили горы трупов. Да, пропаганда зашкаливала. И именно потому, что при совке мы учили однобокую историю, именно из-за задолбавшего засилья пропаганды в совке, мне не нравится откровенная пропаганда в Украине. Видите ли, Дракон, вы никак не поймете, что объективная история - это история без замалчивания одних фактов и выпячивания других, без пропагандистских выкрутасов.  При совке замалчивалось одно, теперь вы пытаетесь умолчать о другом.  Не знаю, специально или невольно, но вы, Дракон, уподобляетесь тем самым коммунякам, которых вы так яростно критикуете.
 
Не согласен Согласен  Поддержка: 43%(3/7)

24.06.2013 10:07:23
сильвер 21.06.2013 09:54:23
2) пока население не начнет платить рыночную цену на газ - Украина всегда будет сталкиваться с его дефицитом.
Ні - це пипець!  У товариша в одній голові ужилися газова монополія декількох осіб та "риночная цена" на газ!  suicide_fool-edit
Я вам співчуваю...
Последний раз редактировал Алексей Петров 24.06.2013 10:23:07
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

24.06.2013 10:21:13
Дракон 23.06.2013 15:45:06
Ви тільки забули додати, що в початку Другої Світової війни значна частина вини лежить на Сталінові і його оточенні.
Так і є.   Тільки ніхто не хоче цього знати. Совдепія звикла прикривати всі свої злочини проти народів  цією війною - вона  все зпише...  І що саме сумне, що така "доказова база" і досі гуляє по мізкам великої частини співгромадян.
Последний раз редактировал Алексей Петров 24.06.2013 10:22:28
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

24.06.2013 10:36:31
DrGoanec 24.06.2013 02:38:10
Совок восстановил 80% предприятий Украины, более 15 000 объектов. Это все фигня, не считается."  
Дивний довод для людини, що звинувачує другу в демагогії. А те, що Україна для російської імперіі була буферною зоною, та перша прийняла на себе удар, завдяки шизофренічним планам Леніна-Сталіна "побудови комунізму на всій планеті" - це ви не берете до уваги?  Знаєте, це як вихваляти бухого мажора, що насмерть переїхав жінку, за те, що він дав гроші її дітям...  
 
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

Vit

Vit
24.06.2013 11:30:02
AlexLoL 23.06.2013 11:47:47
Україна уже більше як 20 років  незалежна держава, яку ніхто не об"їдає

Ви впевнені?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

24.06.2013 13:57:47
Алексей Петров 24.06.2013 10:36:31
Україна для російської імперіі була буферною зоною
"Буферная зона"? "Буферная зона"!   Вот они, плоды пропаганды по-драконовски. Украина - буферная зона СССРа! Республика с самим большим в совке промышленным потенциалом, с самыми плодородными землями, с самой большой плотность населения - буферная зона! Ааахренеть! Да будет вам известно, что к 1940 году УССР была самим  совецким  совком. Военный коммунизм, коллективизация, индустриализация и голодоморы весьма способствовали "совецкизации". Да и время с тотальной пропагандой работали весьма продуктивно. Так что население Украины, а особенно ее городов,  к началу войны было  "совецким" на 98,9 процентов.  Отголоски этой совецкости вы можете увидеть до сих пор в еще не умерших поклонниках Сталина, которые по прошествии такого большого периода времени все еще продолжают верить. Вопреки доказательствам и логике. Несмотря ни на что.
"Буферной зоной" можно с натяжкой считать присоединенную к Украине Галичину. Но "Галичина" - не равно "Украина"! Галичина - это всего лишь сравнительно малозаселенная территория с низким уровнем индустриализации. В 1941 году. Вы же, вслед за Драконом, ставите знак равенства между дистриктом Галиция  и Украиной. И то что для Дракона является событием мирового значения - открытие Дашавского месторождения и постройка трубопровода Дашава-Киев-Москва, для нормального жителя Украины было хоть и заметным, но рядовым событием.
Последний раз редактировал DrGoanec 24.06.2013 14:44:25
Не согласен Согласен  Поддержка: 43%(3/7)

24.06.2013 22:30:55
DrGoanec 24.06.2013 02:38:10
Видите ли, Дракон, вы никак не поймете, что объективная история - это история без замалчивания одних фактов и выпячивания других, без пропагандистских выкрутасов.

Дуже добре розумію. Тому починати розляд волію з 1918 р. - з нападу на Україну Червоної армії. І порівняти виробництво кам"яного вугілля, металу та збіжжя за гетьмана Скоропадського і у 1925 р. - за совка. Ши-и-икарне порівняння виходить.
 
Коли говоримо про індустріалізацію, я волію згдати що більішсть радянських заводів буди побудовані ГУЛАГівськими зеками під багнетами НКВД, під керівництвом американських інженерів, яких найняли за гроші виручені з хліба, аби добути який Україну винищили Голодомором. Міняється картинка під таким кутом, правда?
 
Так, совок відновлював після війни заводи, але рівень життя радянських людей лишався на рівни 3-го світу. Велосипед і гасова пічка були межою мрій. Взуття модельного у радянських людей не було - а бомба "Кузькіна мать" - була.
 
Хочете об"єктивної історії - перелічте всі ці факти. А потім додайте що так, совок відновив заводи, але шльопати вони продовжували танки, бойові літаки та гармати.
 
І ще - Москва опалювалася галицьким газом. Якого зараз Україна не має - натомість платить Москві одну з найвищіх у Європі цін. І хай читач зробить висновки. Цілком об"єктивна картинка вийде.
 
Правда-правда!
Последний раз редактировал Дракон 24.06.2013 22:49:12
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

24.06.2013 22:38:34
DrGoanec 24.06.2013 13:57:47
Да будет вам известно, что к 1940 году УССР была самим  совецким  совком. Военный коммунизм, коллективизация, индустриализация и голодоморы весьма способствовали "совецкизации".

Мда, ви праві, більшовики зуміли переламати хребта цілій нації, вибити найбільш активну частину населення а решту перетворити на рослин.
Особливо для мене - це ще одна відзнака нелюдської бузувірської сутності совка. Об"єктивно?
 
DrGoanec 24.06.2013 13:57:47
И то что для Дракона является событием мирового значения - открытие Дашавского месторождения и постройка трубопровода Дашава-Киев-Москва, для нормального жителя Украины было хоть и заметным, но рядовым событием.

Ну от, хочете об"єктивності, а самі оперуєте цілковито совковими прийомами.
 
Для радянської людини подією світвого рівня було те про що в газеті написали і по радіо Левітан сказав що це подія світового рівня. Наприклад я подією світового рівня вважаю по-перше голод який бушував на Східній Україні у 46-47 рр., а по друге те що український газ пішов на розвиток не української промисловості, а на опалення Москви. Бо в цьому питанні Москва повелася як звичайни окупант зі звичайною колонією. Це тобі будуємо, це - будуємо, це - будуємо. правда силами твоїх же селян і зеків, а жити вони при цьому будуть в бараках (в моєму рідному Зпоріжжі люди з бараків у квартири переїхали лише за Хрущьова). А газик ваш ми заберемо для себе. І задешево.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

24.06.2013 22:41:53
DrGoanec 24.06.2013 13:57:47

І взагалі.
Ви оперуєте поняттями "совок зробив дял України". В може порахуємо інакше - "що Україна зробила для совка"?
 
Починаючи від хліба який у 19-му віднімали продзагони, потім - хліб запущений на світові ринки по демпінговим цінах у 33-му, потім - вироби української промисловості. Це українські робочі будували. Це українські інженери проектували. Це українського селянина заморили голодом і перетворили на рослину, аби всю цю промисловість збудувати.
Може час порахувати?
 
Бо аби не вийшло так що Росія нам виявиться винною як п"яничка шинкареві. А байка про "братерську дружбу" тоді буде похована назавжди.
 
Не кортить порахувати?
Последний раз редактировал Дракон 24.06.2013 22:48:35
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(1/2)

25.06.2013 01:16:46
Дракон 24.06.2013 22:30:55
Коли говоримо про індустріалізацію, я волію згдати що більішсть радянських заводів буди побудовані ГУЛАГівськими зеками під багнетами НКВД, під керівництвом американських інженерів, яких найняли за гроші виручені з хліба, аби добути який Україну винищили Голодомором. Міняється картинка під таким кутом, правда?
Не дивуюся вашій високій оцінці, бо рівень ДД впав нижче плінтуса. Тому будь-яка дурня на кшалт вашої йде на "ура". Інет все стерпить. Я вже навіть не питаю, чи є у вас хоч якісь цифри, що доводять вашу правоту, крім слова "більшість". Ви пишете те, що колись писали комуністи в "Правді", тільки з іншим знаком, але спільними є ідіотизм та невігластво. Тому навіть не оцінюю.
Последний раз редактировал Нечай 25.06.2013 01:34:04
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(4/8)

25.06.2013 09:42:25
Алексей Петров 24.06.2013 10:07:23
24.06.2013 10:07:23
Антифриз 23.06.2013 08:51:21
23.06.2013 08:51:21

а если вы такие умные и за все платите, то расскажите - почему же это у вас за год на 40-45 ярдов гривень "дешевого газа" воруют?
 
при том что вы как утверждаете того газа по "дешевым ценам" и в глаза не видите.
 
но при этом продолжаете за него упорно ратовать.
 
вы дураки, да?
Последний раз редактировал сильвер 25.06.2013 09:44:56
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/1)

«   1 2 3 4 5   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login