для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Як Галичина Москву опалювала

З історії україно-російських газо-стосунків... Читать полностью

© Дракон [20.06.2013] | Рейтинг: 45.6/66 | Просмотров: 11436

2 3 4 5 45.6/66




Комментарии

«   1 2 3 4 5   »
21.06.2013 07:21:09
DrGoanec 06/21/2013 02:00:24

Маєте нагоду написати про це самі.
 
А якщо серйозно - то всього взятого з України, починаючи від хліба у Голодомор продаж якого забезпечила здійснення сталінської індустріалізації в одній статті - не перелічиш.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(9/9)

21.06.2013 07:49:05
DrGoanec 21.06.2013 02:00:24
А почему автор ограничился только Дашавским месторождением газа.
smile3 Мабуть тому, що для нього лише Галичина є Україною smile3  І лише тому він "забув" про Шебелінське газове родовище, газ із якого теж йшов на Москву.
Не согласен Согласен  Поддержка: 20%(3/15)

21.06.2013 09:06:00
AlexLoL 21.06.2013 07:49:05
І лише тому він "забув" про Шебелінське газове родовище, газ із якого теж йшов на Москву.

 
А Вы возьмите и  напишите, как кацапы весь газ из Балаклеи спиздили.
 
smile3
Последний раз редактировал ланецкий 21.06.2013 09:09:23
Не согласен Согласен  Поддержка: 91%(10/11)

21.06.2013 09:54:23
2
 
1) что было, то как говорится сплыло. че уж сейчас слезы лить по съеденным вареникам. Путлер что ли расчувствуется и решит компенсировать? ага, два раза.
 
2) пока население не начнет платить рыночную цену на газ - Украина всегда будет сталкиваться с его дефицитом.
 
вот эту бы идею донести до читателя.
 
3) ну и наконец, учитывая, что оранжевые в газовой сфере преступно бездействовали, а голубые - раком-боком (с испанскими лыжными инструкторами и попыткой подкатиться к азербайджану biggrin) но чего-то добиваются (реверс, сланцевый газ, ванко) у вашей статьи есть лузерский душок.
 
дескать, мы облажались по полной, у наших оппонентов кое-что получается, но посмотрите: их москва 60 лет назад тырила наш газ!
 
впечатление жалкое.
 
іноді краще жувати
Не согласен Согласен  Поддержка: 35%(7/20)

21.06.2013 11:02:27
ланецкий 21.06.2013 09:06:00
А Вы возьмите и  напишите, как кацапы весь газ из Балаклеи спиздили.
smile3 Це був, скоріше, натяк пану автору щодо неповноти його знань про предмет smile3
Я абсолютно згоден з паном сильвер-ом :
сильвер 21.06.2013 09:54:23
че уж сейчас слезы лить по съеденным вареникам. Путлер что ли расчувствуется и решит компенсировать? ага, два раза.
Взагалі, це стара байка на тему "Україна годує весь СРСР, тому і живе погано". Тепер Україна СРСР не годує, а живе всеодно погано. То, може, в чомусь іншому причина?
 

Більшість старих образ і несправедливостей з боку Росії і СРСР на адресу України уже перебрали, доводиться тепер видлубувати з носа якісь нові...
Последний раз редактировал AlexLoL 21.06.2013 11:23:32
Не согласен Согласен  Поддержка: 35%(7/20)

21.06.2013 16:33:11
AlexLoL 06/21/2013 11:02:27

Знаєте байку, як ходжа Насредін на виїзді з Бухари зустрічався з чумою? Коли чума сказала йому: "Я забрала лише 10 тис людей - усі інші вмерли від страху".
 
А я мав на меті написати звичайний історичний твір про вельми цікавий закуток нашої історії. Не більше того.
А істерику здійняли вже ви самі.
 
Мабуть зачепило Вас. Правда?
Не согласен Согласен  Поддержка: 78%(7/9)

21.06.2013 16:58:17
Дракон 21.06.2013 16:33:11
Знаєте байку, як ходжа Насредін на виїзді з Бухари зустрічався з чумою?
Не знаю. Маячня якась. У Соловйова я такого не бачив.
 
Дракон 21.06.2013 16:33:11
я мав на меті написати звичайний історичний твір про вельми цікавий закуток нашої історії.
smile3 Історичний? Ви, пане Дракон, відрізняєтесь вибірковим сприйняттям реальності. Ті, хто не дуже цікавляться історією напевне сприймуть Ваші слова як "росіяни обкрадали виключно галичан" або "кляті москалі об"їдали українців". Про що Вам сказав і пан DrGoanec теж. До того ж, не всі розуміють стан країни, коли відбувались описані Вами події - тільки но закінчилась велика війна, потрібні були енергоносії, і їх добували так близько, як могли. Ви цей момент так собі оминаєте. Вибірковість і історичність погано поєднуються.
 
Дракон 21.06.2013 16:33:11
Мабуть зачепило Вас. Правда?
smile3 Скоріше, це я зачепив Ваші претензії на всезнайство.
Не согласен Согласен  Поддержка: 36%(4/11)

21.06.2013 17:04:28
AlexLoL 06/21/2013 16:58:17
Скоріше, це я зачепив Ваші претензії на всезнайство.

Не сподівайтеся. Я фізично не можу знати все.
 
AlexLoL 06/21/2013 16:58:17
Ті, хто не дуже цікавляться історією напевне сприймуть Ваші слова як "росіяни обкрадали виключно галичан" або "кляті москалі об"їдали українців".

Ви себе маєте на увазі?
 
AlexLoL 06/21/2013 16:58:17
До того ж, не всі розуміють стан країни, коли відбувались описані Вами події - тільки но закінчилась велика війна, потрібні були енергоносії, і їх добували так близько, як могли.

В тому числі на теренах де долали опір місцевого населення окупації своєї землі. Що ви там про крадіжку газу у українців казали?
 
AlexLoL 06/21/2013 16:58:17
Ви, пане Дракон, відрізняєтесь вибірковим сприйняттям реальності.

Не більшим за Бузину чи Корнілова. Їм можна - мені теж. Реальність може виглядати ще й так.
 
Правда?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(10/10)

21.06.2013 19:11:25
Дракон 21.06.2013 17:04:28
Ви себе маєте на увазі?
Я мав на увазі тих, хто не дуже критично відноситься до Ваших тенденційно упереджених публікацій.
 
Дракон 21.06.2013 17:04:28
В тому числі на теренах де долали опір місцевого населення окупації своєї землі.
А яке відношення має газ до опору місцевого населення?
 
Дракон 21.06.2013 17:04:28
Не більшим за Бузину чи Корнілова. Їм можна - мені теж.
smile3  Так ми ж не їхні твори обговорюємо, а Ваші. От коли згадані Вами автори опублікуються на шпальтах ДД - я їм скажу те ж саме. smile3
Не согласен Согласен  Поддержка: 22%(2/9)

22.06.2013 14:25:34
AlexLoL 06/21/2013 19:11:25
Я мав на увазі тих, хто не дуже критично відноситься до Ваших тенденційно упереджених публікацій.

Кому тендеційні, а кому - правдиві.
 
AlexLoL 06/21/2013 19:11:25
А яке відношення має газ до опору місцевого населення?

Тому що присвоєння державою майна тарену який з даною державою веде збройну боротьбу силами свого населення у всі часи називалося грабунком.
 
AlexLoL 06/21/2013 19:11:25
Так ми ж не їхні твори обговорюємо, а Ваші. От коли згадані Вами автори опублікуються на шпальтах ДД - я їм скажу те ж саме.

Не скажете. Через власний упереджений погляд.
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(6/7)

22.06.2013 15:33:00
Москалі нас поімєлі і хочуть імєть і далі - сукі...i55
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

22.06.2013 16:40:11
Дракон 21.06.2013 17:04:28
Не більшим за Бузину чи Корнілова. Їм можна - мені теж.
Интересный подход.
"Вон тот тип несет откровенную чушь. А я, для того, чтобы люди не подумали, что  чушь того типа мне нравится, буду нести тоже всякую околесицу. Но уже свою. Пускай все знают, я тоже могу молоть чепуху!"
Автор, ссылки на Бузину и Корнилова, а уж тем более - в таком контексте, не делают вам чести. А совсем наоборот.
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(4/8)

22.06.2013 18:56:21
DrGoanec 06/22/2013 16:40:11

Хочете сказати що я десь збрехав - наведіть де і в чому.
 
А з совістю своєю я й сам розберуся.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

23.06.2013 01:53:26
Дракон 22.06.2013 18:56:21
Хочете сказати що я десь збрехав - наведіть де і в чому.
Да нет, вы нигде не сбрехали. Все так и было.  Вы сказали правду. Только ту правду, которую захотели сказать. Не всю. Только правду, подтверждающую ваши выводы. Это называется "тенденциозное изложение материала". Как в том бородатом анекдоте - "... наш бегун пришел к финишу вторым, а американский - предпоследним".  Все правда. Только не сказано, что бегунов было всего два.
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(4/6)

23.06.2013 08:45:00
DrGoanec 21.06.2013 02:00:24
почему автор ограничился только Дашавским месторождением газа.
а где Шебелинское......................... blush2
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

23.06.2013 08:51:21
сильвер 21.06.2013 09:54:23
пока население не начнет платить рыночную цену на газ
Ушастик, ты уже ЗАДОЛБАЛ. И так уже ПЛАТИМ:
- отопление - газ входит в структуру стоимости по рыночным ценам;
- горячая вода - аналогично.
Остается "на бытовые нужды", но тут.................. плата ПО НОРМЕ НА ОДНОГО ЧЕЛОВЕКА. Что за норма? И почему она увеличивается ПРОПОРЦИОНАЛЬНО к-ву ПРОПИСАННЫХ на жилплощади? Чё, чайник греет КАЖДЫЙ САМ СЕБЕ? А ведь СЧЕТЧИК ставить то ЗАПРЕЩАЮТ (а ведь получится так же, как и при установке счечиков на воду - РЕАЛЬНЫЙ расход отличается от расхода "ПО НОРМЕ" раза в 3-4)..........
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

23.06.2013 09:52:30
Дракон 22.06.2013 14:25:34
Кому тендеційні, а кому - правдиві.
Ну, як то кажуть, кому і кобила наречена..
Дракон 22.06.2013 14:25:34
присвоєння державою майна тарену який з даною державою веде збройну боротьбу силами свого населення
Тут з якого боку подивитись. Від "визвольної боротьби" до "бандитизму" - півкроку.
Дракон 22.06.2013 14:25:34
Не скажете. Через власний упереджений погляд.
smile3 А що, Вам можна, а мені - зась?
Скажу, скажу. Тут Вам не школа, а автори не вчителі, щоб я з ними у всьому безумовно погоджувався.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/4)

23.06.2013 10:19:35
DrGoanec 06/23/2013 01:53:26
Вы сказали правду. Только ту правду, которую захотели сказать. Не всю. Только правду, подтверждающую ваши выводы. Это называется "тенденциозное изложение материала".

Не згоден.
Хочете переконати - напишіть як було насправді. На вашу думку. А я - покритикую.
Годиться?
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

23.06.2013 10:22:47
AlexLoL 06/23/2013 09:52:30
Ну, як то кажуть, кому і кобила наречена..

Дивовижні у Вас смаки.
 
AlexLoL 06/23/2013 09:52:30
Тут з якого боку подивитись. Від "визвольної боротьби" до "бандитизму" - півкроку.

Для окупанта борець за свободу своєї країни - завжди бандит і террорист. Таке формулювання - зайвий доказ того що дає його не "представник братського народу", а звичайний окупант.
 
AlexLoL 06/23/2013 09:52:30
Тут Вам не школа, а автори не вчителі, щоб я з ними у всьому безумовно погоджувався.

Отож. Тоді визнайте і моє право не погоджуватися з вами. І можливість це право реалізувати - написати текст з метою викласти власну точку зору.
А якщо кортить критикувати - пишіть де я збрехав і як воно було насправді.
 
Але ви не напишете. Бо я не збрехав. Ні в чому.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

23.06.2013 11:47:47
Дракон 23.06.2013 10:22:47
Для окупанта борець за свободу своєї країни - завжди бандит і террорист.
А держава завжди була засобом придавлення особистості і її бажань.
 
Дракон 23.06.2013 10:22:47
пишіть де я збрехав і як воно було насправді.
 
Але ви не напишете. Бо я не збрехав. Ні в чому.
278385 А Вас на брехні ніхто і не ловить - перечитайте коментарі ще раз. Те, що Ви робите, визначається як дезинформація замовчуванням. На грані демагогії - демагоги теж ніколи не брешуть.
 
Дракон 23.06.2013 10:22:47
Тоді визнайте і моє право не погоджуватися з вами.
Безперечно.
 
Дракон 23.06.2013 10:22:47
написати текст з метою викласти власну точку зору.
Знаєте, піднята Вами тема дуже нагадує дегустування їжі, яку перед цим уже їли. Всі ці байки, що хтось там когось годував, а хтось когось об"їдав, є просто струшуванням повітря. Україна уже більше як 20 років  незалежна держава, яку ніхто не об"їдає - чи живемо ми настільки краще?
Не согласен Согласен  Поддержка: 20%(1/5)

«   1 2 3 4 5   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login