для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Діагноз маємо. Де рецепти лікування?

Діагноз маємо. Де рецепти лікування?
Народний депутат Володимир Ар'єв дав украй несхвальну оцінку українцям. На своїй сторінці у Facebook опозиційний нардеп написав: «Усе що роблять з Україною, стійке враження, хвилює лише кілька тисяч Громадян. Акція проти знищення Біличанського лісу в інтересах наближених до сім'ї структур два місяці тому зібрала чоловік 50. Ні, боронь Боже, я навіть не порівнюю з Гезі-парком, куди там! А право обирати собі владу в столиці зацікавило 500 людей, частина яких - не кияни. Мутний союз на порозі? Теж кілька потенційних тисяч під ВР - наше все... Тож, у інших все гаразд? Я ж і забув - є "каменти" і ФБ-пости про те що всі кАзли. Така позиція самозаспокоює, але Януковичу вкрай вигідна, щоб тримати всіх під контролем».
 
І не заперечиш! Діагноз вірний – пересічні громадяни до долі своєї країни та своїх громадянський прав ставляться з нечуваним інфантилізмом. Акція опозиції 2 квітня під стінами Верховної Ради зібрала аж 10 тис. осіб, та й те за оцінками опозиції. Акція 18 травня зібрала набагато більше – за більш-менш об’єктивними оцінками 20 тис людей. Але пробачте вже у місті Київ, з населенням 2 млн 846 тис людей, 20 тис – це лише 0,7% населення. Міста Західної України порадували акціями з ненабагато більшим відсотком. Про Схід – годі й згадувати.
 
Чому ж воно так? Ну по-перше подобається це комусь чи ні, але совок свою прикру роботу 70 років робив таки на совість. У мемуарах офіцера Дієвої армії УНР сотника Никифора Авраменка якось мене вразила одна деталь. В часи Перших визвольних змагань по Україні з кінця в кінець каталися то червона, то українська, то білогвардійська армії, бешкетували загони повстанців та банди мародерів, але у містах та містечках при всьому тому, життя не зупинялося ані на день. Підприємства працювали, майстерні видавали продукцію, селяни з сіл привозили харчі та купляли вироби майстрів, лікарні телефони та телеграф функціонували. Навіть злочинність знаходилася під контролем – не спали поліція, або охоронні загони. Так відбувалося тому, що в ті часи в містах та містечка були дуже сильні органи самоврядування – місцеві думи та земства, обрані самими ж мешканцями. От вони й керували життям на своїх територіях, незважаючи на колір прапору що висів над думою. З Києвом 42-го року не порівняти, сам принцип самоврядування громадян на той час вже перетворився на легенду.
 
Більшовики зробили все можливе, аби вибити з людей схильність до індивідуальної ініціативи.  Аби це виправити – мало 20 років, такі речі як англійський газон, вирощують по кілька поколінь. Так. Люди здатні проголосувати за опозицію, й подекуди дуже радикальну. Люди можуть об’єднатися за якимось професійними ознаками, як перевізники-далекобійники, або за спільними захопленнями, як байкери, або спелеологи. Але – не більше того.
 
Друга причина інфантильності людей – нещирість і дволичність самої опозиції. Опозиція дуже гарно втручається в події масштабу так би мовити всеукраїнського, але водночас ударно нехтує інтересами простих громадських активістів. Звісно, опозиція не одностайна, хтось більше дбає про інтереси простих громадян – хтось менше. Але, от приклади. У місті Києві автовласники вже багато років борються проти забудови автостоянок та гаражних господарств колишньої Спілки автомобілістів Києва. Активісти ходять по відомствах, змагаються з забудовниками у судах, вдаються до акцій протесту. Чи допомагав їй бодай хтось з представників опозиційних партій? Відповідь – ні. Хоча до однопартійців пана Ар’єва, автомобілісти зверталися неодноразово.
 
Ще приклад. Отут на ДД тривалий час писав автор «Віктор Свобода». За цим ніком стоїть цілком реальна людина – голова правозахисного центру «Свобода» Віктор Котенко, який у своєму рідному Житомирі вже не один рік бореться з корупцією у владі та зі злочинами що їх здійснюють міліція та СБУ. І як там, часто йому на допомогу приходить опозиція? Та не дуже.
 
Громадські активісти, такі як «Дорожній контроль» та подібні, проти свавілля влади борються щодня і як правило самотужки. Пан Ар’єв дорікає українцям що вони – сіра маса. А де опозиція? Хіба не зрозуміло, що громадських активістів у своєму районі люди бачать набагато частіше за опозиційні партії? І байдужість опозиції до проблем простих людей як раз таки й стає кращою антирекламою для опозиційних сил. Про які позитивні зміни можна пояснити людині, яка не бачить підтримки районних осередків опозиції, навіть у дрібних речах?
 
Нарешті існує й третя причина, і вона напевно найбільш гірка. Чудово усвідомлюючи всю небезпеку, яку несе йому малий та середній підприємець (поки що Податковий майдан – найбільша акція протесту проти дій чинної влади), Партія Регіонів ледь не навмисно докладає зусиль, аби максимально зростала кількість осіб, які фінансово залежать від бюджету країни. Простіше кажучи – ПР свідомо люмпенізує українців. Вже зараз на 8,5 млн осіб що створюють реальні товари та послуги (і відповідно сплачують податки до бюджету), припадає 27,7 млн людей які в той чи інший спосіб від бюджету країни залежать. І Партія Регіонів ці 27,7 млн регулярно підгодовує – то допомогу якусь виділить, то надбавку, нині воно «Вітіну тисячу» обіцяють.
 
І от дуже дивно, що журналіст-розслідувальник, автор кількох гостросюжетних програм Володимир Ар’єв всього цього не знав. А якщо знав, то чи не думає опозиція про те як це долати?
 
Відповіді немає. Натомість депутат закінчив свій пост вельми емоційним спітчем: «Тому, може, апатична і безхребетна маса заслуговує такої влади? Бо справді вільних та сміливих людей - оці кілька тисяч... А рабам все одно потрібен господар, навіть войовничим та агресивним!»
 
Хай так. Вільних людей у країні мало, а загал – то сіра маса. І що тепер? Хай це сіра маса – але це українська сіра маса.
 
Хіба краще, що сіра маса перебуває під владою клептократів, а не людей для яких «національний інтерес» - не пустий звук? Хіба не зрозуміло, що сіра маса потенційно сприйме будь-якого ватажка, аби він тільки відповідав кільком умовам – випромінював силу, підгодовував люмпен дрібними дачками, робив йому грандіозні обіцянки, та мав технічну можливість роздушити кожного хто зазіхне на його владу? Цим вимогам не відповідав Ющенко – і він програв. Натомість їм відповідає президент Янукович. І аби усунути від влади донецьких, опозиції ТАКОЖ треба відповідати цим вимогам, бо коли музи замовкають – говорить брутальна сила.
 
Партія Регіонів уже вочевидь довела, дискусії, обмін думками та будь-які форми співпраці для неї – пустий звук. Вони не вміють грати за правилами, вони живуть за принципом, «якщо за правилами виграти не можна – міняй правила». Економіка країни нині знаходиться в такому стані, що якщо залишити все як є – країна котитиметься до рівня Третього світу, незалежно від того хто саме перебуватиме на владі. Потрібні глибинні реформи, а вони потребуватимуть нечувано непопулярних, а той й болісних рішень. І здійснювати їх опозиції доведеться ще й долаючи опір Партії Регіонів, або подальших її клептократичних реінкарнацій.
 
Готова до цього опозиція? Має план дії? Розглядає запасний план дії, якщо основний не спрацює? Має в розпорядженні критичну масу людей, готових втілювати в життя ці плани навіть попри ниття скривджених та невдоволених? Здається, думати про це опозиції треба саме зараз.
 
Дмитро Калинчук

© Дракон [04.06.2013] | Рейтинг: 46.4/64 | Просмотров: 5569

2 3 4 5 46.4/64




Комментарии

1 2 3   »
03.06.2013 14:18:11
Народний депутат Володимир Ар'єв

278385278385278385
А коли я йому біля українського дому задав питання:
- Чому опозиція не створить паралельні органи влади? Котрі б координували діяльність активістів і були би надпартійними структурами.
 
Він мене спитав:
 
А  ДЛЯ  ЧОГО??? biggrin
 

То ж якщо опозиція буквально НЕ  ХОЧЕ брати владу, то для чого народу ворушитись??? Особливо якщо навіть маленькі рухи (типу кинутого сніжка в окупаційну депутатку) викликає щирий гнів лідерки опозиції. pardon
Не согласен Согласен  Поддержка: 96%(27/28)

03.06.2013 14:19:05
Ще приклад. Отут на ДД тривалий час писав автор «Віктор Свобода». За цим ніком стоїть цілком реальна людина – голова правозахисного центру «Свобода»

А з якого ви дива називаєте людину??? Вона давала вам ДОБРО?
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(15/17)

03.06.2013 14:21:30
Excellently
Не согласен Согласен  Поддержка: 92%(11/12)

03.06.2013 14:30:21
Слово 03.06.2013 14:19:05

Я про нього навіть у Тижні писав.
Последний раз редактировал Дракон 03.06.2013 14:31:04
Не согласен Согласен  Поддержка: 78%(7/9)

03.06.2013 14:45:28
в цілому вірно!
Не согласен Согласен  Поддержка: 92%(11/12)

03.06.2013 14:48:45
5
Партія Регіонів переграє в міттельшпілі ОППО з рахунком 10:0. (хоча дебют був нечесний - від ОППО прибрали "короля і королеву")
Як грати далі, щоб виграти ? Пішаків (подібних Ар"єву, Яценюку) - в обоз, на вістря слонів, конів і Тягнибока верхи на турі....
Грати в темпі...
Нав"язати ініціативу...
Загнати в цейтнот...
В ендшпілі перейти на мат...і дошкою по башкє...(або Віталій хай припечатає )  
 
Последний раз редактировал Дюма 03.06.2013 14:49:23
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(20/25)

03.06.2013 17:06:01
Дюма 03.06.2013 14:48:45
Партія Регіонів переграє в міттельшпілі ОППО з рахунком 10:0
Не перебільшуйте, колего smile3
Не согласен Согласен  Поддержка: 82%(9/11)

03.06.2013 17:08:38
Дракон, ТАКОЕ отношение народа к телодвижениям оппозиции (марши, протесты) не в проследнюю очередь обусловлена ТАКИМИ депутатами, как Арьев. Хам и свинья.... Не ему говорить за народ.
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(9/27)

03.06.2013 18:13:42
В Україні 200 партій. Десь 20 з них можна, почухавши репу, згадати.
 
Найсвятішим, чи не єдиним обов'язків членів і членіх партій є участь в громадських акціях (якщо хтось знає щось інше - назвіть). Під Київрадою, в будинку якої у неділю була тільки баба Маня на прохідній першого поверху та  дядя Вася-сантехнік  з вантусом у туалеті 6-го поверху, де забився унітаз(приблизно так), зібралась тисяча (аж!) активістів, яким небайдуже сучасне та майбутнє Києва. Де були партії? У Василькові? Але ж і там кабздець.
Зате з дурдомівців, діючих та колишніх, було з десяток. Отже - ДД чи не найбільш активна партія (тьху!).
Друга причина інфантильності людей – нещирість і дволичність самої опозиції.
Люди й опозиція - блізнєци і братья.
Не согласен Согласен  Поддержка: 89%(16/18)

03.06.2013 19:00:18
ExcellentlyОбіцяльники і закликальники вже нікого не надихають на подвиги. Або опозиція спроможеться на програму дій і мобілізацію народу на її виконання, або викриватиме злочинну владу до кінця днів своїх.
Не согласен Согласен  Поддержка: 94%(16/17)

03.06.2013 19:14:13
Правда. Але ця інфантильність походить не лише із совка - тоді була партія, в якій були залізні люди, які вказували холопам що й до чого. Оця європейська демократія, політика сумнівних цінностей, роздвоєння або нівелювання усілякої мети, "повага"до чужої думки, а насправді прийняття думки того, хто наполегливіший, жалюгідна толерастія, і головне, як наслідок, малодушність, яка вважається нормою - не все це є продуктом совка. Поки немає в країні голоду, чи якоїсь іншої, реальної загрози для життя бидла, ні про які зміни мріяти не доводиться. Хоч люди і злі, але Юшка повбивав ілюзії, а щоб скинути Яника навіть нового майдану, напевно, буде замало.
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(9/12)

03.06.2013 19:25:07
PiligrimK 03.06.2013 17:06:01
Не перебільшуйте, колего
Каюсь, перебільшив,
програли "харківські угоди" - але не опозиції, а Ведмежому,
київську мажоритарку - дійсно програли ОППО..,
зате перемог:
перші 2 місця в ВР , що фактично дорівнює - "взяли" Раду (надалі можно було вже й не ходити),
мовний закон, постраждав саме імідж опозиції, люди як жили так і живуть, забули вже,
ЄВРО-2012,
податковий майдан (з технічним с"єздом і переводом стрілок ),
юліну-вітіну тисячу,
Верховний Суд України,
дискредитацію ВО Свободи в очах закуліси,
з виборами мера Києва - щонайменше 4 перемоги,
Луценко (аби це бцло не так, він поїхав би з Мени в Київ на трибуну),
антифашистьккий мітинг - нічия, на нашу Сніцарчук у них знайшовся Сівець.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(8/8)

03.06.2013 21:04:47
Опозиція дуже гарно втручається в події масштабу так би мовити всеукраїнського
І де Ви побачили це "дуже гарне втручання"? Протягом багатьох років вони тусуються на владному Олімпі, дехто з них - вже понад двадцять років. Політика - це їхня основна робота, за яку ми платимо їм непогану зарплату, вони користуються величезними пільгами та привілеями.  І за усі ці довгі роки вони не спромоглися навіть скласти пристойний план перезавантаження країни, запропонувати цивілізовану систему державного управління та донести це до широкого загалу. Найвище досягнення політичної думки у їхньому виконанні, це "Ганьба!" та "Банду геть!" І це Ви вважаєте ефективною діяльністю у всеукраїнському масштабі?
 
Тим не менше, за ІМНО  5
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(12/14)

03.06.2013 21:27:36
Кілька слів про пасаж Ар'єва.
 
На минулих виборах за опозицію ("Батьківщина" + УДАР + "Свобода") проголосували 960775 киян. У Києві не пройшов ЖОДЕН кандидат від влади. Тоді всі опозиціонери наввипередки співали дифірамби киянам. І от сюрприз, на "масові" акції ці кияни чомусь масово не виходять. Розумний політик подумав би, у чому причина. чому вони проголосували за опозицію, а на акції протесту не виходять? Мабуть ми щось не те чи не так робимо, втрачаємо величезний потенціал. Та наші мітингові горлопани знайшли інше пояснення. Ті п'ять сотень. що прийшли під Київраду, це Громадяни, а решта 960275 людей - то "раби", "апатична і безхребетна маса".
 
Я, приміром, був під Киіврадою, отже з милостивої ласки Ар'єва можу вважати себе громадянином, а мої дружина та діти, які, до речі, голосували за опозицію, з різних причин не були. Відтак, за хамською класифікацією Ар'єва, вони - раби і та сама безхребетна маса. А тепер скажіть, чи голосуватимуть наступного разу за опозицію ті 960275 киян, яких образив цей хам. Єдина надія, що переважна більшість з них не заходить в Інтернет, зокрема на його сторінку у Фейсбуці.
 
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(14/16)

04.06.2013 00:47:32
Ясное дело НАРОД ВИНОВАТ. Эта куцая стайка прикормленных профессиональных оппозиционеров, негодует, власти хочет. ДАЙ НАРОД ВЛАСТЬ!! на блюдечке с голубой каемочкой, так дали уроду, полагали раз траванули то мстить будет, команду здравую наберет, так нет, Юлька виновата, а почему не просто  яйца. Народ правильно реагирует, это не оппозиция. кстати и " Свобода" просто вынужденна радикализироваться до крайних краев , иначе и у них шансов не будет, ибо уже нашеукраинцы с руховцами, всех достали. Даже если народ поднимется, сметет все, расчистит, кого на трон (условный) Арьева с Гриценкой да с Кириленкой впридачу, нет уж , пришло время расставлять акценты, это не оппозиция, это не лидеры, жующие сопли псевдодемократы, эту оппозицию как котят Чечетовы разводят. Народ умнее этих сраных лидеров , аля-арьев, да и люди разные, есть перепуганные совки и есть люди которые дулю в кармане носят. Их много, очень много, но не Арьеву с Гриценкой они поверят , не шиздоболам с вялой волей  и желанием комфортной борьбы с режимом. Бойцы мля. Помню как записывались в Партию Реформы и порядок ,  Батькивщину  целые трудовые коллективы под руководством местных бывших чиновников, нет это все хрень хреновая. Что делать, время покажет. Повторюсь огромное количество людей не довольно сегодняшним порядком вещей. Ждем когда прорвется, но не хотелось, что бы все эти говорящие бошки пафосных бойцов вновь рассаживало шестерок, жен, кумовьев и остальную шлуебень, вместо честных конкурсов на руководящие места
Не согласен Согласен  Поддержка: 87%(20/23)

yez

yez
05.06.2013 14:02:38
"Потрібні глибинні реформи, а вони потребуватимуть нечувано непопулярних, а той й болісних рішень"
 
А реформуйте країну за рахунок олігархів, а не, як зазвичай, простого народу - і не буде болісно!
Всі прекрасно розуміють, що їхні мільярди - вкрадені у нас, але ніхто в ОО навіть не говорить про злам олігархату на користь решти громадян... А може, вони хочуть самі з часом олігархами стати? Тоді хай не лізуть на трибуну, не займаються демагогією!
P.S. Ар'єв - лайно... Такі от і просирають все ригам...
Не согласен Согласен  Поддержка: 90%(9/10)

05.06.2013 14:51:49
Excellently5
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

!!!

!!!
05.06.2013 16:19:42
У господина Арьева слишком жирная морда....
Не согласен Согласен  Поддержка: 88%(7/8)

05.06.2013 16:55:38
Внимательно прочитал статью. По-моему первый раз автор пытается
"трезво" оценить ситуацию, не отталкиваясь от "украинскости" лохтората.
По этой теме только один "пробой" :
"Хай це сіра маса – але це українська сіра маса."  
                                  © Дракон
Как будто  "українська сіра маса" чем-то отличается от любой другой.
Да бог с ним. Это просто неумение автора отделять "красивости" штампов
от сути того о чём пишешь. Из-за этого и получаются эдакие ляпы.
 
Автор называет 3 причины "нечуваного інфантилізма" местного лохтората :
 
1. "совок свою прикру роботу 70 років робив"
2. "нещирість і дволичність опозиції"
3. "ПР свідомо люмпенізує українців"
 
С первым я ещё могу так-сяк согласиться, но пункты 2 и 3 не могут
быть ПРИЧИНОЙ инфантилизма, а могут быть только следствием.
Пункт 3 же вообще очень спорный.
С моей точки зрения статья "сырая" и маловразумительная, но я очень рад что
автор наконец-то прекратил к месту и не к месту орать дурным голосом
"Слава Україні !" и попытался своими слабыми мозгами самостоятельно что-то родить.
Получилось паршивенько, но с чего-то ж надо начинать, верно ?
 
P.S. Оценивать нечего, но по-моему автор встал на путь исправления.  The DJ
Не согласен Согласен  Поддержка: 31%(5/16)

05.06.2013 17:37:46
ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
СЕЙ ПАССАЖ, О НЕРЕШИТЕЛЬНОСТИ МАСС, ПРАКТИЧЕСКИ ЗВУЧИТ ИЗ ВСЕХ УСТ ОППОЗИЦИОНЕРОВ.
ОНИ НАМ ВВИНЯЮТ КОРРУПЦИЮ ПОСЛЕДНИХ МЕСЯЦЕВ И ДАЖЕ В КИЕВЕ. ИЗБРАЛИ, ДОВЕРИЛИ, А ТЕПЕРЬ ШЛЕЙФ ИМ ПОДДЕРЖИВАЙ.
Не согласен Согласен  Поддержка: 33%(1/3)

1 2 3   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login