для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Олігархи на початку 20 століття...

Олігархи на початку 20 століття...
З часу незалежності, економіка нашої країни все глибше заглиблюється в глибоку яму. Складається відчуття, що ще кілька таких «прогресивних» років, і ми перетнемо ту межу, за якої єдиним варіантом буде повернення до рук нашого вселюблячого брата.
Передумов для цього багато. Але як твердять економісти проблема всьому – олігархічно-люмпенізована система нашої країни. Не секрет, що наші багатії є активними учасниками не лише економічного, але й політичного життя. За помахом їхньої чарівної палички призначаються і прем’єри, і високопоставлені посадовці, і взагалі без них життя суспільства неможливе…
Одне питання в тому, що вони формують політичну еліту, інше - їх вплив на економічну ситуацію в країні.
Історично, українська економіка  стала одним з елементів економіки СРСР. Це характеризувалося її надмірною енергомісткістю, переважання металургії, хімпрому, важкого машинобудування та іншого подібного. Усім цим, законно чи ні, заволоділи наші теперішні мільярдери.
На жаль, вони цим заволоділи, і на цьому їхні досягнення так і завершились. За останні 22 роки нічого нового не запровадили, розвитку – нуль! Ніякої модернізації, ніякого прогресу, концентрація капіталу і лише консервація існуючої неефективної, утопічної системи ведення олігархічного бізнесу.
Чому найбагатші люди країни не хочуть її розвитку невідомо? Можливо це питання патріотизму, можливо надмірного егоїзму чи тупості, а може просто пофігізму. Спробую розглянути це питання з моєї точки зору.
Експорт в нашій країні більш як на 50% складається з тяжкої промисловості, тобто металургії, корисних копалин, конкретніше з того, від чого відійшли всі розвинені країни. Пріорітетами в міжнародній економіці зараз є нанотехнології, програмне забезпечення, енергозберігаючі системи тощо. Еліті ж це не цього. Адже які там нанотехнології? Яка електроніка чи програмне забезпечення, коли можна не напрягаючись примножувати свої статки шляхом вбивств, корупції чи рейдерського захвату інших, безперспективних для країни підприємств, які ще належать до державної власності!? При цьому не думати про майбутнє взагалі.
Мене вразив виступ В. Рибака, під час відвідування ним Донецької області. Мало того, що він прославляв нашого гаранта Конституції, твердив про його тверду руку та розвиток, але й пристрасно-емоційно доводив те, що майбутнє економічне благополуччя України цілком залежить від шахт, заводів та фабрик. Складалося відчуття, хоча склалося давно, зараз лише підтверджується, неначе вся теперішня політична еліта живе не в незалежній Україні, а в СРСР або навіть на початку 20 століття.
У нас немає розвиненої системи виробництва предметів першої необхідності. Потрібен зошит – купуємо в Польщі, потрібні черевики – купимо в Росії, знадобится анальгін – звернемося в Індію! Смішно! Ось і склалася ситуація, коли крім чавуну та вугілля в нас нічого не має, але від останнього калорій не отримаєш, а металом не нап’єшся. І увитрачаються вугільні та металеві кошти на російську ковбасу та американську кока-колу.
Замість того, щоб вкладати кошти у псевдо-розвиток утопічних підприємств, їх потрібно направляти на розвиток системи виробництва предметів першої необхідності та в актуальні на сьогодні, напрями промисловості. Тоді можливий прогрес у всій економічній системі. Але теперішні товстосуми зовсім не переймаються цим питанням, що і веде країну в глибоку прірву.
Як бачимо частина вторгованих коштів віддається за кордон з метою забезпечення нас всім необхідним. Де решта, адже неможливо все проїсти та пропити!?
Левову частку решти метало-вугільних коштів українські божки перераховують Кремлю за газ. Загалом виходить приблизно половина всього бюджету України спрямовується на забезпечення нас товарами першої необхідності та блакитного вугілля, чи не забагато питається? Але більша частина газу йде не до споживачів, а знову ж таки до безперспективних заводів та фабрик, де він є основою функціонування цього напрямку виробництва. Через це не вистачає коштів ні на гідні зарплатні та пенсії, соціальні пільги та допомоги, державні гарнтії. Ледве, ледве  знайшли кошти для СБУ, мєнтів та прокурорів!
Виходить замкнуте коло: «Виготовимо більше металу, щоб купити більше газу, щоб виплавити більше металу». Дурня! Це копія економіки совка, де була аналогічна система «Виготовимо більше станків, щоб виплавити більше металу, щоб виготовити більше станків», до речі станків «не першої свіжості».
Для розвитку сьогоднішньої України потрібно повністю змінити пріоритетні напрями виробництва. З такими поглядами ніколи не буде прогреса, кожен рік для держави буде ще одним кроком в тьму. Необхідно або якось міняти ментальність олігархів, і зменшувати їх вплив на країну або просто їх знищити своєю діяльністю! Інших шляхів немає. В голові українських монополістів ідея безкарності вкорінилася так, що витягнути її можливо лише радикальними методами чи просто чекати поки вони відійдуть в кращий світ! Одночасно постає питання: «Чи доживе наша країна до тих часів?». Все залежить від нас!
 



© Dima Zeleny [09.02.2013] | Рейтинг: 36.3/22 | Просмотров: 2070

2 3 4 5 36.3/22




Комментарии

1 2   »
09.02.2013 18:55:49
   2   Хуйня... Singing
 
   З пустого в порожнє... Ще й дитяче розуміння...
 
    Але більша частина газу йде не до споживачів, а знову ж таки до безперспективних заводів та фабрик, де він є основою функціонування цього напрямку виробництва. Через це не вистачає коштів ні на гідні зарплатні та пенсії, соціальні пільги та допомоги, державні гарнтії.
   biggrin
 
   Млять, ішшо експерд...
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(3/6)

09.02.2013 19:09:12

Мрачный 09.02.2013 18:55:49
З пустого в порожнє... Ще й дитяче розуміння...
 
А я ставлю п"ять.
На почин.
Все вірно.
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 57%(4/7)

09.02.2013 19:13:50
Нє, ну дитячий садок. Усю економіку звів до утопічних метало-вугільних підприємств та виробництва предметів першої необхідності.shok
Перший блін комом...smile3
Последний раз редактировал Sonya 09.02.2013 19:14:44
Не согласен Согласен  Поддержка: 71%(5/7)

09.02.2013 19:24:07

Sonya 09.02.2013 19:13:50
Нє, ну дитячий садок.

   Yes
Не согласен Согласен  Поддержка: 60%(3/5)

09.02.2013 19:36:38

Sonya 09.02.2013 19:13:50
Перший блін комом...
Не такий вже і блін, і не таким вже і комом... pardon
Трішки поверхово, але для першого разу - пропоную підтримати автора.
А далі буде видно.
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(4/6)

MVF

MVF
09.02.2013 19:44:51
laskiw 09.02.2013 19:36:38
Трішки поверхово, але для першого разу - пропоную підтримати автора. Yes
А далі...
...як казав один людоїд іншому: "Пожуєм - побачим!" smile3
Последний раз редактировал MVF 09.02.2013 19:46:27
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

Ami

Ami
09.02.2013 19:50:54
Хорошо встречают новых авторов, нечего сказать. Сплошные минусы и огульная критикаshok
Что с вами коллеги?
Где гуманизм?
Где человек-человеку друг, товарищ и брат???
В смысле статья не хуже многих других написанных олдфагамиsmile3
Последний раз редактировал Ami 09.02.2013 19:52:47
Не согласен Согласен  Поддержка: 83%(5/6)

09.02.2013 20:07:45

MVF 09.02.2013 19:44:51
..як казав один людоїд іншому: "Пожуєм - побачим!"
Ami 09.02.2013 19:50:54
В смысле статья не хуже многих других написанных олдфагами
Дякую, колеги!
drinks
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(4/5)

09.02.2013 20:14:51

laskiw 09.02.2013 19:36:38
laskiw
smile3friends
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(1/2)

09.02.2013 20:18:31

Sonya 09.02.2013 20:14:51
girl
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

09.02.2013 20:27:25
Ami
09.02.2013 18:50:54
Хорошо встречают новых авторов, нечего сказать. Сплошные минусы и огульная критика

АМИ, может вот это даст Вам ответ (последнее ИМХО СЕРЕЖКИНА)
 
laskiw 09.02.2013 19:02:12
 
    jozyk61 09.02.2013 19:43:33
    В мене тільки одне питання - як можна критикувати ОППО і ПР, якщо ми САМІ, не знаю, чи не можемо, чи не хочемо, поміняти свій кругозір, і вчитись спілкуватися один з другим.
 
Для цього потрібно небагато - лише бажання зрозуміти іншу людину.
А це не так вже й легко. Легше "наїхати" і розкритикувати.
Розмовляють, але не чують один одного... Чи від небажання, чи від нездатності...
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(4/4)

09.02.2013 20:40:09
jozyk61 09.02.2013 20:27:25
Для цього потрібно небагато - лише бажання зрозуміти іншу людину.
Yes Так, тому прочитали, виказали зауваження,... Алеж, дійсно враження, що написано не поверхнево, а само по дитячи. Це не підсудноNot so, але автор повенен замислитися, чого йому щиро бажаю, як и надхнення на майбутні твори, до котрих він буде підходити більш уважно...smile3
Последний раз редактировал Sonya 09.02.2013 20:40:24
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

09.02.2013 20:53:43

Sonya 09.02.2013 19:40:09
SONYA, це не моє, це відповідь ЛАСКІВ на моє запитання blush2
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

09.02.2013 20:57:53

jozyk61 09.02.2013 20:53:43
blush2friends
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

09.02.2013 21:26:39

jozyk61 09.02.2013 20:53:43
SONYA, це не моє, це відповідь ЛАСКІВ на моє запитання
Це ми під ІМХО Сережкіної розмовляли.
Про прозорість оцінювання.
smile3
 
Авторе, вибачте, що ми не по темі Вашої статті.
Ви виклали своє бачення процесів, але сама стаття не дискусійна.
Пишіть ще.
Не ображайтесь на критику і дещо прохолодну зустріч.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

09.02.2013 21:50:40
Не знаю как по детски или по стариковски написано. Знаю что человек переживает, пишет что думает и это думает такое же как у меня.
 
По теме хочется сказать: обсуждать вопросы экономики с Рыбаком или Азаровым тоже самое что обсуждать с ними вопросы секса.  За примером далеко ходить не надо, на печерске видели.
Ни их ни всю ПР ничто не парит - вот и вся проблема.
 
Автору 5
 
А вы литераторы  -  пидстаркувати, согласитесь с мнением что ДД это обмен мнением. Вот и меняемся, как можем так и меняемся.drinks
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(2/4)

09.02.2013 22:05:04
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

09.02.2013 22:16:05

Вадим Титов 09.02.2013 21:50:40
А вы литераторы  -  пидстаркувати, согласитесь с мнением что ДД это обмен мнением. Вот и меняемся, как можем так и меняемся.
И с этим не поспоришь!!!friends
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(1/1)

09.02.2013 22:19:32
LoraD 02/09/2013 22:05:04
LoraD
 
 
02/09/2013 22:05:04

Да. Для папуасов как мы ДА!
 
А в Швеции, Дании, Финляндии и т.д.  кичится богатством зазорно, позорно и не допустимо.  Такова МОРАЛЬ общества.
 
Богатый чиновник - вор.  И сомнений нет!
Порш под домом - повод соседям звонить в налоговую и  т.д.
 
Мораль, совесть, взаимоуважение - вот чего нет в этой картинке для ПАПУАСОВ!
Последний раз редактировал Вадим Титов 09.02.2013 22:23:08
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

09.02.2013 22:33:14

Вадим Титов 09.02.2013 22:19:32
Не совсем так. У многих из нас, впрочем как и у папуасов, нет иммунитета на ложь. Мы многому верим, как например http://via-midgard.info//uploads/posts/2013-02/1359906221_rrrrrrrrrrr-7521-27.jpg. Но, все приходит с опытом. И иммунитет на ложь тоже. Все поправимо, если мозги в порядке.
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login