для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Газпром почав торгуватися.

Газпром почав торгуватися.
Російський Газпром офіційно визнав – обидві газові війни Росії з Україною сталися виключно через злу волю, і з вини самого Газпрому. Я не глузую. 24 грудня минулого р. заступник голови правління Газпрому Валерій Голубєв чистою регіональною російською мовою заявив: «"Газпром" пока не сталкивался с проблемами при транзите газа через территорию Украины в Европу». А ми ж гадали! Це дивовижне визнання газпромівський топ-чиновник доповнив не менш цінною інформацією: «Украина полностью платит, Украина полностью транзитирует. У нас нет никаких проблем с нашими украинскими коллегами». Чули? То якщо ви почуєте з якогось ЗМІ чергову качку про те як «хохли крадуть газ», або «Росія спонсорує Україну шаровим газом» – не вірте власним вухам. Брешуть! Підступно брешуть. Голубєв – свідок.
 
Тим більше, що практика показує, качки поширює не багато не мало – сам голова «Газпрому». Лише у травні минулого року керівник російського газового монополіста стверджував, що Україна двічі блокувала поставки російського газу до ЄС. Лишається припустити одне з двох, або – найближчим часом Валерія Голубєва звільнять з роботи як брехуна, або – цінність слів голови Газпрому, умовно дорівнює цінності написів на паркані.
 
Хоча існує ще й третій варіант. Озвучується він так, справи Газпрому ідуть настільки кепсько, що його керівництву таки довелося відкласти подалі свою звичну імперську пиху і вдатися до тактики, гарно змальованої у творі відомого російського байкаря Івана Крилова «Вовк на псарні». Пам’ятаєте?
 
Зубами щелкая и ощетиня шерсть,
Глазами, кажется, хотел бы всех он съесть;
Но, видя то, что тут не перед стадом
И что приходит, наконец,
Ему расчесться за овец,-
Пустился мой хитрец
В переговоры
И начал так: "Друзья! к чему весь этот шум?
Я, ваш старинный сват и кум,
Пришел мириться к вам, совсем не ради ссоры;
Забудем прошлое, уставим общий лад!...»

В сучасному виконані це звучить так. «Інтенсивно ведуться переговори зі створення нових форматів співробітництва у сфері поставок до України і транзиту через Україну європейським споживачам російського газу. Ми виходимо з необхідності забезпечення у цій сфері стабільних і взаємовигідних умов, що відповідають довготерміновим інтересам Росії та України» - заявив голова російського МЗС Сергій Лавров під час засідання підкомітету з міжнародного співробітництва україно-російської міждержавної комісії у Чернівцях. Автор смалить: «Ми не бачимо протиріч між зближенням наших країн із європейськими структурами і поглибленням різноформатної інтеграції на просторах СНД, оскільки йдеться про два взаємододаючі напрямки наших дій», - заявив голова російського МЗС.
 
Нагадаю – лише нещодавно російське керівництво заявляло, що ні про які зміни у газових стосунках України та Росії не йтиметься доти, доки Україна не приєднається до митного союзу. Тепер же виявляється що приєднання до МС – не вимога, а лише добра рекомендація, і проти єврооінтеграції України Росія нічого не має. Цінне зізнання.
 
До солодкої діжки російських заяв додається давно набридла ложка дьогтю у вигляді чергової розповіді російського посла Міхаіла Зурабова про те що варто розглянути проект двостороннього консорціуму з керування української ГТС. На це представник України при ЄС Костянтин Єлисєєв вже заявив: «Європейський Союз зацікавлений в участі у створенні спільного консорціуму з Україною і Росією, тобто у трьостророньому форматі, але, звичайно, Брюссель розуміє, що для доручення ЄС до цього проекту має бути, перш за все, політична воля української та російської сторін…»
 
Хочеться порадіти за патріотизм українських чиновників. Але важко забути ту обставину, що в разі контролю Кремля над українською ГТС, українські олігархи спочатку отримають рекордну ціну на газ, а потім – можливість з меридіану Лондона спостерігати як їхні заводи переходять в теплі руки Вексельбарега, Фрідмана, Дерипаски та інших осіб з кіпрськими й ізраїльськими паспортами та російською власністю.
 
Держкомстат свідчить – за 9 місяців 2012 р. прибуток від українського турбопроводного транспорту (читай – від російського транзиту газу) зменшився до відповідного періоду минулого року на 13% - до 2,4 млрд доларів. Певно саме через цю інформацію російська Агенція газової інформації поспішила розголосити, що українська доля російського транзиту, мовляв зменшилася до 42%. Цифра виглядає жахливою, якщо не згадати що навіть за СССР вона не перевищувала 66% і якщо забути яка ситуація була в українському експорті у попередні роки. А була вона такою. За 9 місяців 2008 р. доходи трубопровідного транспорту в Україні становили $ 1,9 млрд, що становило 106% до відповідного періоду попереднього року. У 2009 р., відповідно, 1,56 млрд – 82%. У 2010 р. – 2,5 млрд – 160%, у 2011 р. – 2,8 млрд – 115%.
 
Регіоналам неодноразово казали – брехати шкідливо. Видавання природного зростання попиту на газ після першої хвилі економічної кризи, за нечуваний результат роботи їхнього уряду - погано закінчиться. Нині коли внаслідок рецесії у ЄС падає споживання газу у Європі і відповідно – обсяги експорту, регіоналам прийдеться добряче постаратися, аби доказати, що зростання доходів було наслідком роботи уряду, а падіння – природний економічний процес. І я ніколи не взявся б наводити ці дані, якби через піар-махінації ригів не страждала б репутація нашої країни.
 
А падіння попиту в ЄС – реальний факт. Голова Газпрому Алєксєй Міллер уже визнав що видобуток газу Росією цього року впав на 4,9 % до 488 млрд кубів, а експорт – на 8%, відповідно до 138 млрд кубів. Щоправда, як і у випадку з транзитом через Україну, голова Газпрому збрехав, сказавши не всю правду. На 8% упав експорт лише у дальнє закордоння. На скільки ж усього бахнувся російський газовий експорт – Газпром мовчить. Бо лише Україна за 10 місяців 2012 р. скоротила закупівлю російського газу на 39% до 27,7 млрд кубів проти 38,6 млрд минулого року. І зупинятися – не збирається. Так само як і європейські споживачі, які вже зараз виграють у Газпрома один суд за другим, вибиваючи знижки на блакитне паливо.
 
От саме цим, а не міфічними «Північними потоками» викликане падіння транзиту газу через Україну. Саме цим викликана зміна у поведінці російського керівництва. Газпром втрачає ринки, а для країни де вуглеводні – це 70% експорту, де десятки тисяч громадян вже зараз виходять на мітинги у центрі Москви, і рахунки чиновників якої уже зараз заарештовують на Заході, це надто загрозлива тенденція. Саме тому Газпром, який ще вчора пиху виказував і диктував волю, раптом почав торгуватися.
 
Дмитро Калинчук

© Дракон [17.01.2013] | Рейтинг: 41.8/45 | Просмотров: 3708

2 3 4 5 41.8/45




Комментарии

1 2   »
17.01.2013 22:33:46
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 86%(6/7)

17.01.2013 22:41:49
Excellently
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(7/7)

17.01.2013 22:57:59
5
Не надто в тему:
Последний раз редактировал @ндрійко 17.01.2013 23:11:24
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

17.01.2013 23:01:44
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

MVF

MVF
17.01.2013 23:10:52
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(3/3)

17.01.2013 23:23:43
Я всё никак не могу взять в толк. Почти в каждой статье
уважаемый автор со своей кочки пытается "опустить" Газпром.
Напомню. Газпром - частная российская компания, и какое дело
какому-то там сраному занюханому любителю
истории и по совместительству будущей звизде (никакой ошибки нет)
украинской исторической романистики до иностранной ЧАСТНОЙ
компании ? Почему он не доёбывается (идеально подходит именно
это слово) до какой-нибудь "МракБракДымТыгыдымКомплекта" из
Чухлябинска ?
Мне глубоко всё равно что там происходит в каком-то там далёком
от всех нас как Плутон Газпроме. У меня почему-то есть уверенность,
что и без меня там пасаны свои проблемы решат. А вот какого ляда
"Дракон" каждый раз влезает в роль Моськи (даже не моськи, а какой-то
мандавохи) шоб жыш погавкать на иностранную ЧАСТНУЮ кампанию
для меня остаётся загадкой. Мож это болезнь какая у аффтыря ?  I do not know
Не согласен Согласен  Поддержка: 30%(7/23)

17.01.2013 23:28:18
5
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

17.01.2013 23:33:58
Leongard 17.01.2013 23:23:43
Мне глубоко всё равно что там происходит
Если все равно, то на выход.
Последний раз редактировал Andbig 17.01.2013 23:34:49
Не согласен Согласен  Поддержка: 83%(10/12)

17.01.2013 23:39:07

Andbig 17.01.2013 23:33:58
http://natribu.org/
Не согласен Согласен  Поддержка: 30%(3/10)

17.01.2013 23:44:58

Leongard 17.01.2013 23:23:43
Газпром - частная российская компания,
счас.. повєрю ..))))
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(4/6)

17.01.2013 23:47:39

Leongard 17.01.2013 23:23:43
Почему он не доёбывается (идеально подходит именно
это слово) до какой-нибудь "МракБракДымТыгыдымКомплекта" из
Чухлябинска ?
Мне глубоко всё равно что там происходит в каком-то там далёком
от всех нас как Плутон Газпроме. У меня почему-то есть уверенность,
что и без меня там пасаны свои проблемы решат. А вот какого ляда
"Дракон" каждый раз влезает в роль Моськи (даже не моськи, а какой-то
мандавохи) шоб жыш погавкать на иностранную ЧАСТНУЮ кампанию
для меня остаётся загадкой. Мож это болезнь какая у аффтыря ?  

 
може тому,що "МракБракДымТыгыдымКомплект" не видуває з кожної газової комфорки України?
Не согласен Согласен  Поддержка: 40%(2/5)

18.01.2013 00:22:17

Leongard 17.01.2013 23:23:43
такий совковий новояз не часто зустрінеш... чи то в чоловіка язик (той, що в роті) покручем вражений, чи мізки відсутні?..
Не согласен Согласен  Поддержка: 67%(6/9)

18.01.2013 00:48:24

Pavlotex 17.01.2013 23:44:58
счас.. повєрю
Вы ещё поспорьте, милейший.
Pavlotex 17.01.2013 23:47:39
може тому,що "МракБракДымТыгыдымКомплект" не видуває з кожної газової комфорки України?
А вы в курсе, что для бытовых нужд Украине хватает газа собственной добычи ?
Российский газ - это большое несчастье для граждан Украины. Я мечтаю о том
чтобы российский газ стоил 5 000 доляров за 1 кубометр (не за 1 000 !).
Может тогда наконец умрут предприятия украинского металлургического
комплекса с передовой технологией начала прошлого века.
Вы никогда не задумывались какого хера поставки газа в Украину для нужд
промышленности централизованы ? Нужен Ахметке газ - пиздуй и покупай
на рынке ; нужен Пинчуку газ - то же самое... На йух туда впрягать "Нафтогаз" ?
Ведь раньше так и было ! Не-е-е-е-еее... Государство пожелало и туда своё ебло
всунуть, а как же ! Денежки-то мимо кармана, блядь, плывут... Вот и получили
структуру ( "Нафтогаз" ), которая таки утащит на дно всю Украину.
Не согласен Согласен  Поддержка: 80%(16/20)

18.01.2013 00:50:13

Іван Кресляр 18.01.2013 00:22:17
http://natribu.org/
Не согласен Согласен  Поддержка: 75%(3/4)

18.01.2013 01:13:57

Leongard 17.01.2013 23:39:07
Andbig 17.01.2013 23:33:58
http://natribu.org/
Вам сюда сказано же.
Не согласен Согласен  Поддержка: 17%(1/6)

18.01.2013 02:55:15
Ну а нам-то какое дело? Лишь бы какой-нибудь кацап не сказал, что хохлы тырят ЕГО газ? Ну так это такой же дурак, как и хохол, который считает, что УКРАИНА покупает газ.
Не согласен Согласен  Поддержка: 60%(3/5)

18.01.2013 07:31:53

Leongard 17.01.2013 23:23:43
ЧАСТНУЮ кампанию
Pavlotex 17.01.2013 23:44:58
счас.. повєрю ..))))
А не треба вірити чи не вірити - просто Вам, Павлушо, треба трохи навчитись читати, а Фукеру - думати. biggrin
 
Государство является собственником контрольного пакета акций Газпрома – 50,002%.
Не согласен Согласен  Поддержка: 63%(5/8)

18.01.2013 08:03:44
Leongard 18.01.2013 00:48:24
А вы в курсе, что для бытовых нужд Украине хватает газа собственной добычи ?
А ви в курсі ,що крім ЖКГ газ йде ще й на промисловість.
 
де ті ж самі люди працють.
 
Викинути їх на вулицю ,щоб лише довести точку зору Леонгарда?

 
Вы никогда не задумывались какого хера поставки газа в Украину для нужд
промышленности централизованы ? Нужен Ахметке газ - пиздуй и покупай..
яж не заперечую..Навіть підтримую.
 
але ви тут сп..іли ,що Газпром -приватна компанія..girl_hospital
Последний раз редактировал Pavlotex 18.01.2013 08:08:51
Не согласен Согласен  Поддержка: 100%(2/2)

18.01.2013 08:05:39
Пирк 18.01.2013 07:31:53
  ну..заюлькам будь що доводити не збираюсь )) оскільки в них мізки підмінено пристроєм опізнавання "свій чужий"..
І живиться цей пристрій виключно любов"ю..До Богині.))
Последний раз редактировал Pavlotex 18.01.2013 08:08:26
Не согласен Согласен  Поддержка: 50%(5/10)

18.01.2013 08:10:52
Пирк 18.01.2013 07:31:53
Pavlotex 17.01.2013 23:44:58
счас.. повєрю ..))))
А не треба вірити чи не вірити - просто Вам, Павлушо, треба трохи навчитись читати,
читати я вмію..Devil
 
а вам треба хоч інколи "включати мізки" ,а не релігійну свідомість..
 
і не заперечувати моє заперечення лєонгарду.
 
НЕ РОБИТИ З СЕБЕ ІДІОТА,
 

Пирк 18.01.2013 07:31:53
18.01.2013 07:31:53
 
Leongard 17.01.2013 23:23:43
ЧАСТНУЮ кампанию
Pavlotex 17.01.2013 23:44:58
счас.. повєрю ..))))
А не треба вірити чи не вірити - просто Вам, Павлушо, треба трохи навчитись читати, а Фукеру - думати.  
 
Государство является собственником контрольного пакета акций Газпрома – 50,002%.
112patient
Последний раз редактировал Pavlotex 18.01.2013 08:17:43
Не согласен Согласен  Поддержка: 60%(3/5)

1 2   »






загрузка...




programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2020 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login