для старых юзеров
помнить
uk [ru]
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Московское правоверие.

Форма ислама, в которой не признают Мухаммеда Пророком - это и есть московское правоверие того времени... Читать полностью

© sampo [01.10.2009] | Рейтинг: 48.8/54 | Просмотров: 13376

2 3 4 5 48.8/54




Комментарии

«   1 2 3 4 5
02.10.2009 09:38:53
Мой-до-дыр 02.10.2009 01:29:01
Для Миу-мяу:
Не думал, что Вам будет так невыносимо обидно за "берлогу"
Та не переймайтеся так - це вам від мене оцінка. Зізнаюсь, що поставила не тільки через незгоду з вашою думкою, як через оце категоричне:"Вы ошибаетесь, сударыня. Я понимаю, что Германия уже ближе, однако есть такое мнение..." Таке "мнение" справді дуже поширене в кругах панславістів, однак воно ще не робить його вірним. Тому що безперечними є факти, що: по-перше бер точнісінько такий же евфемізм як і ведмідь і означає бурий (порівняйте з англ. brown, нім. braun і фр.brun) і це у древніх народів була така ж сама назва звіра, як "руда" для лисиці чи "сірий" для вовка. Тому, по-друге, у слав'янских мовах бер (бур) нікуди не зникало і на сьогодні є поширеним, а отже і не було тотемним (інакше і логово бера також було забороненим), та й вам має бути відомою така ще слав'янська назва ведмедя як бурмило. Не було воно тотемним і у германських племенах, інакше б ніхто із давньонорвезьких воїнів не наважився б назватись берсеркером (ведмежою шкурою). По-третє, те що назва ведмедя за його кольором не була забороненою, свідчить назва бурого ведмедя мовою есті: Karu ehk pruunkaru. Те, що означає Karu - карий українцям не потрібно пояснювати, то й виходить, що ведмідь бурий перекладається як бурий бурий (каша кашна).
Последний раз редактировал Д_жура 02.10.2009 10:15:51
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.861775%(0/3)

02.10.2009 09:56:55
Вибачте, але вже докінчу ведмежу тему Attention
Щоб з'ясувати, а яке ж ведмеже ім'я було тотемним - слід звертатися до більш давніх відомих індоєвропейських мов, ніж германська чи праслав'янська. Так, у кельтів ми вже знаходимо артос (легендарний король Артур носив це ім'я, не виключаю, що Дюма назвав свого героя теж ведмежим іменем). Грецькою і латинню буде відповідно arktos і ursus, на більш древньому санскриті - rtkos. Тобто можна побачити, що ці більш древні назви мають спільний корінь, який, як можна припустити, був спільним у всіх мовах індоєвропейців, а тому і тотемна назва ведмедя у "варварських" племенах могла містити цей корінь. Існує припущення, що для слав'ян забороненим ім'ям ведмедя було "орчь" чи щось на зразок цього.
Последний раз редактировал Д_жура 02.10.2009 10:13:38
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.812701%(0/2)

02.10.2009 10:05:44
Д_жура, да Дима его звали, все уже и так ясно.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.00415628%(0/4)

02.10.2009 11:44:48

FriedricH 02.10.2009 16:05:44
Д_жура, да Дима его звали, все уже и так ясно.
Ви знову помиляєтесь! Вкотре вже наголошую: істинне, примітивне ім'я "звіра" ховається в його минулому. Діма - це дозволене традицією (законом) ім'я тотемного, недоторканного (священного!) попередника Володі. Адже всі росіяни добре знали, що "йдучи на Діму" - вони насправді виводили Володю.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.872943%(0/3)

02.10.2009 13:42:01

Д_жура 02.10.2009 11:44:48
Ви знову помиляєтесь! Вкотре вже наголошую: істинне, примітивне ім'я "звіра" ховається в його минулому. Діма - це дозволене традицією (законом) ім'я тотемного, недоторканного (священного!) попередника Володі. Адже всі росіяни добре знали, що "йдучи на Діму" - вони насправді виводили Володю.

Надзвичайно потішили! Маю слабкість до вишуканих, як за формою, так і за змістом, текстів, за що моя Вам щира подяка.
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.873486%(0/2)

03.10.2009 15:06:49
sampo историк из тебя не получится, это раз. Что ты хотел доказать своей писаниной совсем не понятно и никакой логики это два. Дураку известно что цивилизация развивалась в Азии, там где сейчас американские войска стоят и шёлковый путь проходил там же. Поэтому надписи на шлеме соответствуют месту его изготовления и не надо придумывать здесь религию. Те лохматые годы были для всех дикими. Наука и культура начали развиваться после крещения Руси. Но я тебе sampo хочу предложить идею для написания (как одному из свидомых): на Украине есть Почаевская лавра. По преданию Дева Мария спускалась на Землю на Почаевской горе. Вопрос: почему именно там? Не Исус ли там жил? Сделай -ка милый подарок своим западенцам и докажи своим писанием, что Исус с украинским паспортом. Вот это будет весомый вклад для свидомых и будующей Президентской кампании.
Не согласен Согласен  Поддержка: -0.904356%(-0/3)

04.10.2009 21:09:40
sampo, тебе что-то не понрпвилось в моём предложении, ты его убрал? Я же не аноним. Хочу тебе ещё раз повторить. Брось такими мелочами заниматься. Давай по крупному.  На западной Украине есть Почаевская лавра. По преданию на Почаевской горе на Землю спускалась дева Мария. Там хранится отпечаток её следа. Зачем она там спускалась? Видимо там жил Исус Христос?! Во! Докажи, своим писанием.
Не согласен Согласен  Поддержка: -0.684986%(-0/1)

05.10.2009 09:05:09

 
palych 04.10.2009 21:09:40
sampo, тебе что-то не понрпвилось в моём предложении, ты его убрал? Я же не аноним. Хочу тебе ещё раз повторить. Брось такими мелочами заниматься. Давай по крупному.  На западной Украине есть Почаевская лавра. По преданию на Почаевской горе на Землю спускалась дева Мария. Там хранится отпечаток её следа. Зачем она там спускалась? Видимо там жил Исус Христос?! Во! Докажи, своим писанием.

палыч "переводить стрілки"...
 
Це так у стилі.... ))
 
У стилі "комісарів інтернету" ))
Не согласен Согласен  Поддержка: 0.781718%(0/2)

05.10.2009 09:07:16

Ніцше 02.10.2009 00:31:59

Ну для чого так пізно. Можна з того часу, як Федічка, наприклад, в перший клас пішов. Або на основі розповідей його батьків про замєчатєльную савецкую власть. biggrin

це не були розповіді..
 
ЦЕ були "казочки на ніч"...
 
Щоб федічка спокійно засинав )))
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

05.10.2009 09:10:09

theshadeofklupp 01.10.2009 21:53:25
Та ну, то зовсім не вона. По-перше, на відміну від багатьох тутошніх бригадних з "поколєнія пепсі" вона розумом на голову вища. По-друге, при її рейтингу 75.2 було б -8.9/1.
А так це хтось з дрібним рейтингом 1.2-1.3.

ну..бригадних тут не так багато..
 
можливо палич і ще парочку ...
 
Решта,дійсно -"покоління пепсі"..
З ох.єнною ностальгією за СССР ))))
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

27.11.2009 15:01:58
Д_жура, велика вдячність за невеличкий ексурс про "вемедя". А за "Діму і Володю" взагалі аплодую стоячи!!!!
Навіть зареєструвався на сайті заради того, щоб виказати подяку за "доставленное глубокое удовлетворение"
Не согласен Согласен  Поддержка: 0%(0/0)

«   1 2 3 4 5










programming by smike
Администрация: [email protected]
© 2007-2019 durdom.in.ua
Администрация сайта не несет ответственности за
содержание материалов, размещенных пользователями.

Пожалуйста, войдите с помощью
Facebook-login