Приїхав на тижні до нас татів друг щось-там зробити, за балачкою розказує новини. Працює він на залізниці, і там недалеко вокзалу живе.
Каже, що станція забита ремонтними поїздами, бо поламався Хюндай - здер на себе зо два кілометри контактного дроту, рух по залізниці було зупинено на 4 години і в авральному темпі ладнали.
А вантажопотоки було перенапрямлено через Тернопіль, і як наслідок - дорога не витримала такого навантаження, на деяких ділянках шпали настільки повдавлювало, що замість щебню поміж рейками - калюжі.
Прес-служба як могла, згладила неприємну ситуацію:
http://www.karpatnews.in.ua/news/46354
«Вночі на перегоні між Ожидовом і Заболотцями сталося пошкодження потяга «Хюндай» маршрутом Київ-Львів, який курсував до Львова. Це спричинило майже двогодинну затримку потяга, вибивши з графіка вісім поїздів»,- йдеться у повідомленні.
За інформацією прес-служби, у «Хюндаї» вийшов з ладу пантограф. Причиною поломки фахівці називають недоліки конструкції.
Але щось та прес-служба крутить - раз маршрут Київ-Львів, то Заболотці - спочатку!
Хоча - може то був стратегічний маневр?
Адже "покращувати" колію закінчили саме у Заболотцях!
Також залізничники виконали значний обсяг робіт на станціях Здолбунів, Борщовичі, Задвір’я, Заболотці. Це дало змогу підвищити швидкість руху по станціях до 140 км/год, по станції Здолбунів — до 80 км/год.
http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2012/may/574/
Та й самого повідомлення про аварію на прес-службі чогось немає, самі переможні реляції:
http://railway.lviv.ua/info/press-center/
Прям як класичне: "Я зазнавав поразки, але про це не дізналися".
Навіть наявність купи ремонтних потягів можна пояснити плановим поточним ремонтом, і не згадувати, що два-три роки тому ділянку Тернопіль-Львів було дуже ретельно відремонтовано.
Баланс.
Купівля тих поїздів Колесніковим зав ціну, що була заплачена - грабунок бюджету України.
Ціна на квитки - грабунок кишень громадян.
Два кілометри мідного дроту - скільки коштує?
Ремонт недавно відремонтованих колій - грабунок бюджету Укрзалізниці.
Куди не суньсь по рейках - від діяльності Колєснікова самі збитки.
Висновок:
Хай Колєсніков відкупить оті Хюндаї по закупівельній ціні грошами зі своєї кишені,
і їздить тими по
їздами де завгодно, лиш не по шляхах
Укрзаліз
ниці.
Фото зі станції Золочів (Тернопіль-Львів):
Кілька вагонеток щебню було використано вночі на ремонті, решта чекають своєї черги.
Щебнеукладач.
Тернопільська техніка.
Рівненська техніка + вагон з робітниками (ледь не застукали при фотографуванні).
Львівська техніка + вагончик з спеціалістами.
Вночі працюють, удень сплять.
Коли я відійшов від тих вагонів і сідав в автівку, то туди на рампу заїхав "воронок". Збіг, але коли-б застукали, то був-би "гнилий базар"
П.Н. А які наслідки би були, коли б не контактний дріт порвав Хюндай, а з рейок зійшов, як майже на тому самому місці (пару км) потяг з фосфором?
©
цімбора [18.06.2012] |
Просмотров: 4399