для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Чіпси... "під кайфом"?


Чіпси...
Не треба бути неабияким спеціалістом в галузі маркетингу чи піару, аби сприйняти аксіомою, що цільовою аудиторією даної реклами є передусім підлітки та молодь. Адже подібного роду фастфудівські продукти, попри наполегливі застереження медиків-дієтологів про їхню шкідливість для організму, користуються особливою популярністю в представників саме цієї вікової категорії.
Такими ж є і персонажі конкретного ролику.
 
В просуванні товару на ринку й пошуках найкоротшого шляху їстівних новинок до шлунку споживача рекламісти відчайдушно змагаються один з одним в оригінальності та винахідливості. Кожен вибрикується, як може, в чому, звісно, немає ніякого криміналу. Одначе при перегляді реклами чіпсів "Макс" мимоволі виникає питання: чи не переборщили рекламісти, перейшовши межі допустимого? Та й про що, власне, сам демонстрований кліп? Які він аналогії викликає у свідомості глядачів?  
 
Річ в тім, що поведінка персонажів ролику, після того, як вони скуштували рекламований продукт, викликає асоціацію з клінічними проявами шкідливого впливу на організм деяких наркотичних речовин з групи так званих "легких" (це умовна класифікація, адже добре відомо, що жодних наркотиків-"лайт" в плані руйнівних наслідків не буває).
 
В даному випадку неадекватність поведінки персонажів ролику, яка наступає внаслідок споживання чіпсів, проявляється в нападах сміху, раптових спалахах фізичної активності,людей починає кидати з боку в бік, деяких - колотити як в лихоманці, вигинати, складати навпіл. Звертає на себе увагу спонтанність і неконтрольованість рухів та психомоторних реакцій. «Піддослідні» поводятьсяі в кадрі так, ніби вони замість чіпсів наковталися якихось рецептурних пігулок або обкурилися ароматичною сумішшю чи простіше кажучи якоюсь "травичкою".
 
В інших рекламах, приміром, шоколадних батончиків та різних хрустких солодощів, споживачі теж починають проявляти неабияку активність, даючи в такий спосіб вихід набутій енергії. Але особливість згаданої реклами чіпсів в тім, що рухи людей відбуваються на їхній подив і попри їхню волю. Щось заволодіває людською свідомістю і починає контролювати її. Відтак не людина стає сильнішою, з'ївши продукт, а ніби якась заборонена речовина починає керувати людською волею, емоціями, рухами.
 
Якщо це такий гумор, то він, щонайменше, напрочуд дивний. А точніше було б сказати - якийсь нездоровий, пришелепкуватий, патологічний.
 
Подібні ефекти, як вже було сказано, є в багатьох рекламах, але зняті вони із добрим гумором, а кумедні гіперболи та метафори викликають в глядача позитивні емоції, чого не скажеш про рекламу чіпсів "Лейз Макс". З огляду на приголомшуючі прояви від їхнього споживання, можливо більш точною була б назва не "Лейз", а "ЛСД Макс"? Пам’ятаєте пісню з репертуару славетних The Beatles  у виконанні Джона Ленона «Lucy in the Sky with Diamonds»? Це щось приблизно з тієї ж опери…
 
Звісно, оцінити висловлені враження можна тільки після перегляду реклами. Автор замітки не знайшов її в Інтернеті, але цей відеоролик дуже часто крутять на "першому музичному" М-1 та Новому каналі.
 
Було б цікаво дізнатися думки тих, хто натрапить на креативний витвір. Може проблема не в рекламі, а в самому дописувачі? Раптом це йому щось примарилося? Хоча він нічого такого з забороненого ніколи не вживав, та й від чіпсів в силу певних медичних обмежень давно відмовився.
 
Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.
© spetskor [29.04.2011] | Переглядів: 3904

2 3 4 5
 Рейтинг: 40.0/29

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook