для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

За українську Україну (Державний устрій)


За українську Україну (Державний устрій)
В двох попередніх ІМХО говорилось про створення політичної української нації:
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/7883.phtml
 
Та мовному чиннику як основному що представляє нас в світі, виокремлює серед інших і призначений для єднання і формування цієї політичної нації
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/7906.phtml
 
Тепер перейдемо до розбудови держави.
Держава будується політичною нацією для тих хто формує цю політичну націю. Для документальної ідентифікації осіб що фіормують цю націю існує інститут громадянства. Тому за виявлення фактів набуття іншого громадянства без виходу з українського буде встановлена карна відповідальність (і не така як зараз, а прирівнена до державної зради).
 
Необхідно заборонити займати державні та виборні посади особам котрі співробітничали з КДБ СРСР і за роки незалежності проводили антидержавну діяльність, та особи щодо котрих судом доведено наявність високого кримінального статусу в злочинній ієрархії.
На виборчу посаду в державних органах влади можна обирати громадянина України, який проживає в Україні не менше 15 років, досяг 18-ти років, володіє українською мовою та є дієздатним.
Особи котрі підпадають під люстрацію не можуть обіймати державні посади.
Голова уряду пропонується, для затвердження президенту, парламентською більшістю, котра має бути сформована в термін до 15 календарних днів з моменту прийняття присяги новими депутатами.
Кандидатуру на посаду голови парламентська більшість повинна запропонувати в термін не пізніше 5-х календарних днів з дня проголошення про своє формування, або з дня відхилення президентом попередньо запропонованої кандидатури.
Вдруге, відхилену один раз кандидатуру, пропонувати заборонено.
Обмежити депутатську недоторканність шляхом її автоматичного скасування та передачі інформації до органів слідства та суду, щодо кримінальних, економічних злочинів (вчинених за певним переліком статей) та статей конституції котрі прямо встановлюють певні норми.
Заборонити притягнення до юридичної відповідальності депутатів усіх рівнів за їхню політичну позицію, висловлювання і характер голосування в радах та їхніх органах (окрім випадків антидержавної діяльності та діяльності спрямованої проти української нації в цілому або окремих її складових).
Ввести в дію результати референдуму 2000 року.
Виходячи з того, що чиновники будь якого рангу, як на виборні посади та і на посади що не обираються виборцями, є лише чиновниками найнятими нацією для виконання визначеного кола обов’язків, особливу увагу потрібно наголосити на визначення як їх приходу до посади так і вихід з неї. А саме:
Набувають посаду:
Органи державної влади не виборного порядку будуть комплектуватись фахівцями незалежно від їх політичних поглядів, на відкритих конкурсних засадах відбору з опублікуванням умов та результатів конкурсу..
 Органи державної влади виборчого порядку комплектуються з обраних народом представників політичних партій, що подолали 5% бар’єр і укомплектованих за відкритими партійними списками.
Позбуваються посади:
Представники державної влади не виборного порядку позбуваються посади за рішенням вищого за рангом керівництва або за особистим розпорядженням голови держави.
 Представники державної влади виборчого порядку позбуваються посади за рішенням з’їзду політичної сили котра їх обрала, а на місцевому рівні рішенням з’їзду місцевого осередку партії
Окрім цього необхідно обмежити депутатську недоторканість, котра в сучасних умовах є вседозволеності.
Для зміни існуючої ситуації в державі, буде проведено загально національний референдум.
© Слово [16.12.2010] | Переглядів: 1542

2 3 4 5
 Рейтинг: 37.7/20

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook