для старих юзерів
запам’ятати
[uk] ru
Для полноценной работы сайта включите в вашем браузере поддержку JavaScript. В противном случае многие функции сайта будут недоступны.

Чому не треба вчити історію України?!!

Чому не треба вчити історію України?!!

- Єгоровна, чого це ви лаєтесь?
- Та ось Семенівна, бачите поїхав отой наш землевпорядник новий. Уявляєте, раніше ми до райцентру ходили по 15 верст, так цей негідник, приїхав, ПОМІРЯВ і тепер ми маємо ходити вже 17 верст!!!

Чому не треба вчити історію України?
Відповідь дуже проста. Ця історія врєдная і ужасная. Ця історія погана і погано впливає на психіку і почуття савєцької людини (скороченно СОВКА).
Судіть самі на чому вихована людина совєцька? На простих і приємних істинах. СССР оплот міра і прогреса. Ніколи не був агресором, а лише оборонявсь. І вже якщо випадало воювати за межами держави, то робили це савєцькі воїни виключно на прохання урядів і народів тих іноземних держав. Просто ми допомогу здійснювали. БРАТСЬКУ допомогу.
Ну, а вже в межах СРСР всі люди були браття. Всім були гарантовані їх права. І взагалі ЧЄЛАВЄК  ШАГАЄТ  КАК  ХАЗЯІН.
 
Ну наприклад, що ми совкі знаємо про Харків та Харківщину?
Найбільша площа!!!
Видатний будинок держплану!
Знаменитий тракторний завод і ТАНКИ кращі в світі!!!
Перша столиця!
 
Приємно! Велично! Гарно!
 
І ось тут раптом ці історики нам видають:
Коли більшовики увійшли до Харкова то серед їх військ було помічено і бронівічьок з  гаслом: БЕЙ БУРЖУЕВ И УКРАИНЦЕВ!
Або ось це:
http://s017.radikal.ru/i422/1212/82/56d7262b79b5.jpg
Чи ось це:
http://s018.radikal.ru/i504/1212/dd/f17e3aaa1adb.jpg
 

Отак почнеш вивчати історію і взагалі можна почати думати, порівнювати і дізнатись про неймовірні речі. Ну наприклад як от викладені тут:
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/4737/user_id/7602.phtml
 
Отже вивчення такої  нєсавєцької історії є заняттям повним ніпріятних аткритій. Адже чим більше вивчаєш тим більше виходить що очільники СРСР та принципи і реалії котрі в ньому були, не так вже і різнились від стандартів Третього рейху.
А там і пряма дорога до визнання факту що КОМУНІЗМ-ЛЕНІНІЗМ = ФАШИЗМ-ГІТЛЕРИЗМ.
Кому це приємно? Кому це потрібно? І врешті решт ано нам нада ця історія???
 
І головне хто після цього оті історики? Точнісінько тобі ті покидькі ЗЕМЛЕМІРИ з байки котра наведена на початку ІМХО……………………….


© Слово [09.01.2013] | Рейтинг: 38.0/62 | Переглядів: 1243

2 3 4 5 38.0/62





Коментарі

1 2   »
09.01.2013 18:00:23
учить историю-глупо,максимум прочитать, и помнить-история учит тому, что она ничему не учит.
Востаннє редаговано gvoron57@ukr.net 09.01.2013 18:01:00
Не згоден Згоден  Підтримка: 20%(3/15)

09.01.2013 18:04:11
Второнах!durdom
Похоже,у нас много селигерских казачков-ишь,минусуют...5
Не згоден Згоден  Підтримка: 80%(12/15)

09.01.2013 18:06:15

gvoron57@ukr.net 09.01.2013 18:00:23
максимум прочитать,

А НАФІГА ВИТРАЧАТИ ЧАС? За тебе старші таваріщі все вирішать, визначать, навіть проголосують!
Не згоден Згоден  Підтримка: 86%(12/14)

09.01.2013 18:09:16
Не надоело еще бред транслировать про кобзарей и студентов?? Стыдно же должно быть.
Не згоден Згоден  Підтримка: 33%(7/21)

09.01.2013 18:11:41
Нарушение правил размещения ИМХО. На йух не читая. 2
Не згоден Згоден  Підтримка: 32%(8/25)

09.01.2013 18:16:49
О чем ИМХО?
Не згоден Згоден  Підтримка: 63%(5/8)

09.01.2013 18:17:13

scriba 09.01.2013 18:09:16
Не надоело еще бред транслировать про кобзарей и студентов?? Стыдно же должно быть.

А може навпаки? Пишатись треба? Он королі і магнати Речі Посполитої нічого не могли вдіяти з отими кобзарями. а Цар московський мусив терпіти всіх отих бунтівних студентів. А от товариші комуністи з усією пролетарською суворістю вирішили ці питання на раз-два!!!
Не згоден Згоден  Підтримка: 72%(13/18)

09.01.2013 18:17:51
Sumerky 09.01.2013 18:16:49
О чем ИМХО?

О врєдє історії України для мозга савєцкава чіловєка.
Але на цьому сайті багато свідомітів. Бачте як мінусують ІМХО biggrin
Востаннє редаговано Слово 09.01.2013 18:23:15
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(9/12)

09.01.2013 18:26:30
Слово
 
Кстати,  история преподается в ХГУ сейчас более менее, такое советскому человеку и не снилось. biggrin А вместо двух ИМХО, могло получиться одно... К которому уже не было бы вопроса-"о чем"pardon
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(4/4)

09.01.2013 18:27:02
І вже якщо випадало воювати за межами держави, то робили це савєцькі воїни виключно на прохання урядів і народів тих іноземних держав.
278385
Точна-точна!
Петлюрівці з махновцями так і просили "Ламайтє нас полностю"
Не згоден Згоден  Підтримка: 50%(4/8)

Ami

Ami
09.01.2013 18:29:27
  
gvoron57@ukr.net 09.01.2013 18:00:23
учить историю-глупо
Leongard 09.01.2013 18:11:41
Нарушение правил размещения ИМХО. На йух не читая
Ватники засуетилисьbiggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 84%(16/19)

09.01.2013 18:29:59

gvoron57@ukr.net 09.01.2013 18:00:23
история учит тому, что она ничему не учит.
biggrin
Історія має вчити не повторювати тих помилок, яких колись припустились.
Нажаль нинішня влада притримується вашої позиції...
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

09.01.2013 18:31:39
  Памятник Карлу Марксу (вид сзади)
Не згоден Згоден  Підтримка: 100%(12/12)

09.01.2013 18:37:39

валентин 09.01.2013 18:31:39
Памятник Карлу Марксу (вид сзади)

От і історія для совків саме така штука. Можна дивитись лише спереду, там де приємно.................
Не згоден Згоден  Підтримка: 73%(8/11)

09.01.2013 18:47:56

Sumerky 09.01.2013 18:16:49
О чем ИМХО?

   То Слово з бані вискочив...
 
    Нєдєржаніє... Отак посеред Дурдому і розкарячився... biggrin
Не згоден Згоден  Підтримка: 48%(10/21)

09.01.2013 18:53:01

Слово 09.01.2013 18:17:13
А може навпаки? Пишатись треба? Он королі і магнати Речі Посполитої нічого не могли вдіяти з отими кобзарями. а Цар московський мусив терпіти всіх отих бунтівних студентів. А от товариші комуністи з усією пролетарською суворістю вирішили ці питання на раз-два!!!

продолжать распространять кагебистские провокации, опровергнутые с десяток лет назад, не стоит.
Вот раньше по дворам ходили точильщики ножниц и собиратели мусора - тоже коммунисты уничтожили??  На раз-два?? Никого же не осталось
Не згоден Згоден  Підтримка: 53%(9/17)

09.01.2013 19:07:21
Слово, як бувший йог-початківець доповідаю Вам: поза має бути "удобной и устойчивой", злазьте вже з тої розкарячки - або Ітлех - мудак, або мудаки - відповідальні за відсутність води в крані....
Востаннє редаговано Дюма 09.01.2013 20:04:31
Не згоден Згоден  Підтримка: 78%(7/9)

09.01.2013 19:29:47
scriba 09.01.2013 18:53:01
Вот раньше по дворам ходили точильщики ножниц и собиратели мусора - тоже коммунисты уничтожили??  На раз-два?? Никого же не осталось

Помиляєтесь. точильні і досі існують у вигляді КІОСКІВ, тепер не вони ходять, тепер до них ходять. Біля мене аж чотири кіоски де можна наточити ножі.
А збирачі сміття взагалі забагатіли. Он МАРКОВ з Одеси навіть до ВР потрапив. Різні контори на смітті тепер мільйони гребуть.
Востаннє редаговано Слово 09.01.2013 19:30:57
Не згоден Згоден  Підтримка: 83%(5/6)

09.01.2013 19:37:45

Слово 09.01.2013 19:29:47
тоді і лірники існують - у вигляді РАДІО ШАНСОН  
Не згоден Згоден  Підтримка: 75%(3/4)

09.01.2013 19:40:18
scriba 09.01.2013 19:37:45
тоді і лірники існують - у вигляді РАДІО ШАНСОН  

Абсолютно вірно. Нова савєцька держава породила саме їй подібних лірників та кобзарів. теперя вони оспівують ВЛАДІМІРСКІЙ  ЦЕНТРАЛ, а не Байду-запорожця.
як кажуть який пан такий і крам.
Востаннє редаговано Слово 09.01.2013 19:40:36
Не згоден Згоден  Підтримка: 88%(7/8)

1 2   »







загрузка...




programming by smike
Адміністрація: zavhoz@durdom.in.ua
Реклама на сайті: reklama@durdom.in.ua
© 2007-2014 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Будь ласка, увійдіть за допомогою
Facebook-login