для старих юзерів
пам’ятати
[uk] ru

Проект реформы системы власти и денежной системы.


Проект реформы системы власти и денежной системы.
ПРОЕКТ РЕФОРМИ СИСТЕМИ ВЛАДИ
 
Уявіть, що громадяни України затверджують закони, постанови та накази за допомогою технічних засобів напряму БЕЗ ПАРЛАМЕНТА та БЕЗ ПРЕЗИДЕНТА.
 
Для цього, необхідно, щоб були встановлені декілька дублюючих один одного компьютерних систем, під'єднанних до мережі Інтернет, та щоб кожен громадянин України мав електронні ключі, які б дозволяли йому голосувати в цих комп'ютерних системах за допомогою Інтернет-терміналів (нетбук, смартфон) за різні проекти законів, постанов чи наказів. Для того, щоб проект закону, постанови чи наказу громадян України вважався затвердженим, необхідно й достатньо, щоб за цей проект проголосувало більше половини громадян України. Для запобігання протиріч в законодавстві використовується пріоритизація. Більш пріоритетними слід вважати ті закони, постанови чи накази, які були затверджені пізніше, або якщо ж вони були затверджені в один й той самий День Голосування – ті, які набрали більшу кількість голосів.  Якщо декілька проектів закона, постанови чи наказу, які голосуються в один День Голосування набирають точно однакову кількість голосів, то пріоритетність між ними визначається регістраційними номерами проектів.
 
Для того, щоб будь-яка людина змогла переконатись в правильності роботи цих комп'ютерних систем, необхідно, щоб в кінці Дня Голосування усі системи ПУБЛІКУВАЛИ на DVD підсумки  голосування, в яких вказувалась би інформація про те, як кожен з громадян України проголосував у цей день. У випадку, коли «значна» кількість громадян України виявить, що їх голоси зараховані неправильно, слід відмінити підсумки голосування та провести публічне розслідування й оцінку роботи відповідних комп'ютерних систем. Крім того, для запобігання голосування «мертвими душами» необхідно, щоби також ПУБЛІЧНО вівся Список громадян, в якому вказувалась би біометрична та контактна інформація про кожного з громадян, з тим, щоб була можливість особисто перконатись, що такий громадянин дійсно є і що він дійсно голосував (не голосував) за той чи інший закон, постанову чи наказ.
 
Для надійної та злагодженої законодавчої роботи, необхідно, щоб День Голосування проводився десь раз на місяць, наприклад, по першим понеділкам.
 
Закони, постанови та накази громадян України діють на території всієї України. Закони, постанови та накази громадян окремих областей діють на території відповідних областей. Закони, постанови та накази громадян окремих міських чи сільських районів діють на території відповідних районів. Конституція України діє на території всієї України і має найвищий пріоритет. В Конституції, окрім базових прав людини (у тому числі й права громадян на відокремлення в незалежну державу на своїй території), вказуються також й технічний опис та інструкція з експлуатації систем голосування. Зміни до Конституції вносяться тільки лише Загальнонародним Референдумом.
 

ПРОЕКТ РЕФОРМИ СИСТЕМИ ГРОШЕЙ
 
Уявіть, що в Україні операції купівлі/продажу товарів та послуг здійснюються в основному не за допомогою грошових знаків якогось державного банку (НБУ, ФРС США й т.п.), а за допомогою так званих «вексельних договорів».
 
Розглянемо спрощенний приклад. Нехай (див. мал. 1-а): A – коваль, який виготовляє інвентар для с.-г. робіт; B – селянин, який вміє виконувати ці роботи; C – фермер, який володіє полями та млином. Припустимо, що коваль виготовив с.-г. інвентар і селянин просить цей інвентар дати йому. Так як коваль вважає, що цьму селянину ще можна довіряти, він віддає селянину с.-г. інвентар, а натомість селянин усно оформлює з ним «вексельний договір». Згідно цього договору, селянин має борг перед ковалем у розмірі 10 у.о. (див. мал. 1-б). Далі, фермер знаходить селянина та просить, щоби той зібрав врожай з його полів своїм інвентарем. Так як селянин вважає, що цьому фермеру ще можна довіряти, він виконує с.-г. роботи, про які просить фермер, а натомість фермер усно оформлює з ним «вексельний договір». Згідно цього договору, фермер має борг перед селянином у розмірі 14 у.о. (див. мал. 1-в). З зібранного врожаю фермер робить на своєму млині борошно. Потім до фермера приходить коваль й просить, щоби фермер дав йому мішок борошна. Так як фермер не знає коваля та не довіряє йому, він просить коваля, щоби той здійснив яку-небудь транзакцію, в результаті якої борг фермера, наприклад, перед селянином зменшився би на 5 у.о. Коваль дістає з кармана мобілу і здійснює транзакцію – дзвонить селянину та каже йому, що він, коваль, списує йому 5 у.о. його боргу, а натомість просить, щоби селянин списав з фермера його борги по курсу 1:1, тобто на ті ж 5 у.о. (див. мал. 1-г). Після розмови с ковалем, селянин дзвонить по мобілє до фермера і каже тому, що завдяки такому корисному чолов'язі, як коваль, він, селянин, списує з ньго, фермера, 5 у.о. його боргу (див. мал. 1-д). Після розмови з селянином, фермер каже ковалю, що він тепер довіряє йому і що він, фермер, має тепер перед ним борг у 5 у.о. (див. мал. 1-е). Потім фермер віддає ковалю мішок борошна, а натомість коваль списує борг фермера перед ним по курсу 1 мішок за 5 у.о. (див. мал. 1-ж).
 
Таким же способом, як і в наведенному вище прикладі, кожна людина в Україні має базове право здійснювати операції купівлі/продажу товарів та послуг, а також здійснювати управління своїми фінансами. Для цього, необхідно й достатньо, щоб людина мала спеціальні засоби звя'зку. Тобто, для ведення такої діяльності, людині не потрібні ніякі дозволи від органів державної влади.
 
Громадяни України регулярно затверджують Державний Бюджет, призначенний для фінансування організацій, які надають так звані «громадські послуги». Тобто, послуги, які з однієї сторони, потрібні більшості населення України, але з іншої сторони – або неможливо, або недоцільно виявити конкретних людей, які користуються цією послугою, і в якій мірі вони користуються нею. Тож вважається, що «громадськими послугами» користується усе населення України і в однаковій мірі.
 
Такими послугами є:
- експлуатація систем голосування;
- важливі розслідування злочинної та іншої діяльності;
- важливі наукові дослідження та інженерні розробки;
- важливі твори мистецтва;
- захист населення України від терору;
- забезпечення правопорядку
- і т.д.
 
Такими послугами НЕ є:
- медичне обслуговування (організація, яка надає таку послугу завжди має можливість вказати на конкретну людину, яка запитує цю послугу, і яка повинна буде оплатити її в приватному порядку цій організації);
- освіта (організація, яка надає таку послугу завжди має можливість вказати на людину, яка запитує цю послугу, і яка повинна буде оплатити її в приватному порядку цій організації);
- введення в експлуатацію та обслуговування автомобільних трас (встановивши на в'їзді/з'їзді з траси недорогі автомати обліку, організація, яка надає таку послугу має можливість вказати на конкретну людину, яка запитує цю послугу,  і яка повинна буде оплатити її в приватному порядку цій організації);
- зберігання пенсійних депозитів золота (організація, яка надає таку послугу завжди має можливість вказати на людину, яка запитує цю послугу, і яка повинна буде оплатити її в приватному порядку цій організації; адже, за зберігання цінних металів треба платити!);
- і т.п.
 
Так як вважається, що «громадськими послугами», затвердженими громадянами України, користуються всі та в однаковій мірі, відтак буде справедливо, якщо кожна людина в Україні буде платити однаковий Громадській Внесок, розмір якого дорівнює розміру витратної частини Державного Бюджету поділеного на кількість всіх людей в Україні. Тобто, розмір цього Громадського Внеску не залежить від того скільки людина заробляє, який в неї вік, «положення» в суспільстві, і іншої подібної дискримінації. При цьому ПДВ, податок на прибуток, та інші податки з важкодоказових «фактів обороту» СКАСОВУЮТЬСЯ.
 
Крім того, для стабільності капіталістичних відносин, необхідно, щоб кожен громадянин в Україні володів достатнім капіталом, оренда якого дозволила би йому, як мінімум, сплачувати Громадській Внесок. А для цього, нажаль, необхідно переглянути деякі результати приватизації.
 

P.S. Питання тільки в тому, чи можливо та є необхідність реалізувати це?
P.P.S. Пропоную наступний план дій:
1.Проінформувати про проект відомих людей з тим, щоб вони інформували інших.
2.Поцікавитись у відповідних відділах Google, Microsoft та інш. про те, які рішення вони можуть запропонувати.
3.Обрати декілька найкращих рішень.
4.Почати збирати гроші на розробку технічного проекту компаніями, які запропонували ці обрані рішення.
5.Заплатити гроші компаніям за їхні технічні проекти.
6.Обрати найкращий технічний проект.
7.Почати збирати гроші на реалізацію проекту в натурі.
8.Заплатити гроші (можна частково, якщо будуть згодні), встановити апаратуру та роздати електронні ключі усім бажаючим громадянам України.
9.Запустити систему в ДЕМОНСТРАЦІЙНОМУ РЕЖИМІ В ЯКОСТІ СИСТЕМИ СОЦОПИТУВАННЯ.
10.Далі – життя план покаже...
 

==========
 

ПРОЕКТ РЕФОРМЫ СИСТЕМЫ ВЛАСТИ
 
Представьте, что граждане Украины утверждают законы, постановления и указы с помощью технических средств напрямую БЕЗ ПАРЛАМЕНТА И БЕЗ ПРЕЗИДЕНТА.
 
Для этого необходимо, чтобы было установлено несколько дублирующих друг друга компьютерных систем, подключенных к сети Интернет, и, чтобы у каждого из граждан Украины имелись электронные ключи, позволяющие ему голосовать в этих компьютерных системах с помощью Интернет-терминалов (ноутбук, смартфон) за различные проекты законов, постановлений или указов. Для того чтобы проект Закона, Постановления или Указа граждан Украины считался утвержденным, необходимо и достаточно, чтобы за этот проект проголосовало больше половины граждан Украины. Для предотвращения противоречий в законодательстве используется приоритизация. Более приоритетными следует считать те законы, постановления или указы, которые были утверждены позже, или же, если они были утверждены в один и тот же День Голосования - те, которые набрали большее количество голосов. Если несколько проектов Закона, Постановления или Указа, которые голосуются в один День Голосования, набирают точно одинаковое количество голосов, то приоритетность определяется регистрационными номерами проектов.
 
Для того чтобы любой человек мог удостовериться в правильности работы этих компьютерных систем, необходимо, чтобы в конце Дня Голосования все системы публиковали на DVD итоги голосования, в которых указывалась бы информация о том, как каждый из граждан Украины проголосовал в этот день. В случае, когда «значительное» количество граждан Украины обнаружит, что их голоса засчитаны неправильно, следует отменить итоги голосования и провести публичное расследование и оценку работы соответствующих компьютерных систем. Кроме того, для предотвращения голосования «мертвыми душами» необходимо, чтобы также публично велся Список граждан, в котором указывалась бы биометрическая и контактная информация о каждом из граждан, с тем, чтобы была возможность лично удостовериться, что данный конкретный гражданин действительно голосовал (не голосовал) за тот или иной Закон, Постановление или Указ.
 
Для надежной и слаженной законодательной работы необходимо, чтобы День Голосования проводился приблизительно раз в месяц, например, по первым понедельникам.
 
Законы, постановления и указы граждан Украины действуют на территории всей Украины. Законы, постановления и указы граждан отдельных областей действуют на территории соответствующих областей. Законы, постановления и указы граждан отдельных городских или сельских районов действуют на территории соответствующих районов. Конституция Украины действует на всей территории Украины и имеет наивысший приоритет. Конституция содержит, кроме базовых прав человека (в т.ч. права граждан на отделение в независимое государство на своей территории), также техническое описание и инструкцию по эксплуатации систем голосования.  Изменения в Конституцию вносятся только лишь Всенародным Референдумом.
 

ПРОЕКТ РЕФОРМЫ ДЕНЕЖНОЙ СИСТЕМЫ
 
Представьте, что в Украине операции продажи/покупки товаров и услуг осуществляются, в основном, не с помощью денежных знаков какого-либо госбанка (НБУ, ФРС США и т.п.), а с помощью т.н. «вексельных договоров».
 
Рассмотрим следующий упрощенный пример. Пусть (см. рис 1-а) A – кузнец, изготавливающий инвентарь для с.-х. работ; B – крестьянин, который эти работы умеет делать; C – фермер, владеющий полями и мельницей. Допустим, кузнец изготовил с.-х. инвентарь и крестьянин просит этот инвентарь дать ему. Так как кузнец считает, что этому крестьянину еще можно доверять, он отдает крестьянину с.-х. инвентарь, а взамен крестьянин устно оформляет с ним «вексельный договор». Согласно этому договору крестьянин должен кузнецу 10 условных единиц (см. рис. 1-б). Далее, фермер находит крестьянина и просит, чтобы тот собрал урожай с его полей своим инвентарем. Так как крестьянин считает, что этому фермеру еще можно доверять, он выполняет с.-х. работы, о которых просит фермер, а взамен фермер устно оформляет с ним «вексельный договор». Согласно этому договору фермер должен крестьянину 14 у.е. (см. рис. 1-в). Из собранного урожая фермер на мельнице делает муку. Потом, к фермеру  приходит кузнец и просит, чтобы фермер дал ему мешок муки. Так как фермер считает, что кузнецу уже доверять нельзя, фермер просит его, чтобы тот осуществил какую-нибудь транзакцию, в результате которой долг фермера перед крестьянином уменьшился бы на 5 у.е. Кузнец достает из кармана мобилу и осуществляет транзакцию - звонит крестьянину и говорит тому, что он, кузнец, прощает ему 5 у.е. его долга, а взамен просит, чтобы крестьянин простил фермеру его долги по курсу 1:1, т.е. на те же 5 у.е. (см.рис. 1-г). Крестьянин переговорив с кузнецом, звонит по мобиле фермеру и говорит тому, что благодаря такому хорошему парню, как кузнец, он списывает с него, фермера, 5 у.е. его долга (см.рис. 1-д). Переговорив с крестьянином, фермер говорит кузнецу, что он теперь доверяет ему и, что он, фермер, теперь должен ему, кузнецу, 5 у.е. (см.рис. 1-е). Потом фермер отдает кузнецу мешок муки, а взамен кузнец списывает новоявленный долг фермера перед ним по курсу 1 мешок за 5 у.е. (см.рис. 1-ж).
 
Таким же образом, как и в вышеприведенном примере, каждый человек на Украине имеет фундаментальное право осуществлять операции покупки/продажи товаров и услуг, а также осуществлять управление своими финансами. Для этого, необходимо и достаточно, чтобы человек имел специальные средства связи. Т.е., для ведения такой деятельности человеку каких-либо «разрешений» от органов государственной власти не требуется.
 
Граждане Украины регулярно утверждают Государственный Бюджет, предназначенный для финансирования организаций, которые предоставляют т.н. «общественные» услуги. Т.е. услуги, которые, с одной стороны, нужны большинству населения Украины, но с другой стороны, или невозможно, или нецелесообразно определить конкретных людей, которые пользуются данной услугой, и в какой мере они пользуются этой услугой. Поэтому, утверждается, что «общественными» услугами пользуется все население Украины и в одинаковой мере.
 
Такими услугами являются:
- ввод в эксплуатацию и обслуживание систем голосования;
- значимые расследования преступной и прочей деятельности;
- значимые научные исследования и инженерные разработки;
- значимые произведения искусства;
- защита населения Украины от террора;
- обеспечение правопорядка
- и т.п.
 
Такими услугами НЕ являются:
- медицинское обслуживание (организация, которая предоставляет данную услугу всегда имеет возможность определить конкретного человека, который запрашивает эту услугу, и который должен будет оплатить ее в частном порядке этой организации);
- образование (организация, которая предоставляет данную услугу всегда имеет возможность определить конкретного человека, который запрашивает эту услугу, и который должен будет оплатить ее в частном порядке этой организации);
- ввод в эксплуатацию и обслуживание автомобильных трасс (установив на въезде/выезде с трассы недорогие автоматы учета, организация, которая предоставляет данную услугу   имеет возможность определить конкретного человека, который запрашивает эту услугу, и который должен будет оплатить ее в частном порядке этой организации);
- хранение пенсионных депозитов золота (организация, которая предоставляет данную услугу всегда имеет возможность определить конкретного человека, который запрашивает эту услугу, и который должен будет оплатить ее в частном порядке этой организации; ведь, за охрану ценных металлов таки нужно платить!)
- и т.п.
 
Так как, предполагается, что «общественными» услугами, утвержденными гражданами Украины, пользуются все и в одинаковой мере, следовательно будет справедливо, если каждый человек на Украине будет платить одинаковый Общественный Взнос, объем которого равен  объему расходной части Государственного Бюджета поделенного на количество всех людей на Украине. Т.е. величина этого Общественного Взноса не зависит от того сколько человек зарабатывает, какой у него возраст, "положение" в обществе и подобной дискриминации. При этом НДС, налог на прибыль и др. налоги с трудно-доказуемого «факта оборота» отменяются.
 
Кроме того, для стабильности капиталистических отношений, необходимо, чтобы  каждый человек на Украине владел достаточным капиталом, аренда которого позволила бы ему, как минимум, оплачивать Общественный Взнос. А для этого, увы, необходимо пересмотреть некоторые результаты приватизации.
 

P.S. Вопрос только, возможно ли и имеет ли смысл реализовать все это?
P.P.S. Предлагаю следующий план действий:
    1. Проинформировать о проекте известных людей для того, чтобы они информировали остальных.
    2. Поинтересоваться в соответствующих отделах Google, Microsoft и др. о том, какие решения они могут предложить.
    3. Выбрать несколько лучших решений.
    4. Начать собирать деньги на разработку технического проекта компаниями, которые предложили эти выбранные решения.
    5. Заплатить деньги компаниям за их технические проекты.
    6. Выбрать лучший технический проект.
    7. Начать собирать деньги на реализацию проекта в натуре.
    8. Заплатить деньги (можно частично, если согласятся), установить аппаратуру и раздать электронные ключи всем желающим гражданам Украины.
    9. Запустить систему в ДЕМОНСТРАЦИОННОМ РЕЖИМЕ В КАЧЕСТВЕ СИСТЕМЫ СОЦОПРОСА.
    10. Дальше - жизнь план покажет...
 

==========
 

Project of Authority System Reform
 
Let us imagine, that citizens of Ukraine directly approve laws, decisions and decrees without president and without parliament, by the use of technical facilities.
 
For doing so, it is necessary, that several computer systems, which duplicate one another, be installed and connected to Internet, and, that every citizen of Ukraine have electronic keys, allowing him to vote for various projects of law, decision or decree in those computer systems, by the use of Internet terminals (such as laptop, smartphone, etc.). In order that project of law, decision or decree should be approved, it is necessary and sufficient, that more than half of all citizens of Ukraine vote for that project. For preventing contradictions in legislation, prioritizing is used. One ought to give the law, decision or decree higher priority if it was approved later, or, in the case of approving at the same Vote Day, if it had more votes. If some projects of law, decision or decree, which have been approved at the same Vote Day, have the same number of votes, then priorities of the projects are determined by their registration numbers.
 
In order that anyone should be able to verify correctness of operation of those computer systems, it is necessary, that at the evening of a Vote Day the systems publish on a DVD the results of voting, and, that the DVD contain information how each citizen voted in that Vote Day. In the case when "considerable" number of citizens of Ukraine detect, that their votes have been taken wrong, it is necessary to cancel the results of such voting, and to investigate and judge the operation of those computer systems. Moreover, for preventing fabrication of votes, it is necessary, that the Register of Citizens, which contains the biometrical and contact information about every citizen, be published and be publicly managed, so one should be able to verify personally whether the particular chosen citizen really had (had not) voted for one or another project of law, decision or decree.
 
For sure and well co-ordinated legislative process, it is necessary, that Vote Days be conducted about monthly, for example, at first Mondays.
 
Laws, decisions and decrees of citizens of Ukraine have legal effect on the whole territory of Ukraine. Laws, decisions and decrees of citizens of particular regions (oblasts) have legal effect on the territory of the corresponding regions (oblasts). Laws, decisions and decrees of citizens of particular urban or rural districts have legal effect on the territory of the corresponding districts. The Constitution of Ukraine has the highest priority and has legal effect on the whole territory of Ukraine. The Constitution of Ukraine contain, in addition to human rights, technical manual and operating instruction of the computer vote systems. Changes in the Constitution are made only by Nationwide Referendum.
 

Project of Monetary System Reform
 
Let us imagine, that selling/buying acts in Ukraine are mainly done by the use of so called "promissory notes", and not only by money symbols of any of state banks (such as the National Bank of Ukraine, or banks of the USA FRS, etc.).
 
Let us examine the next simplified model. Let (fig. 1a): "A" be a metalsmith, that produces implements for farm work; "B" - a peasant, who can do that farm work; "C" - a farmer, who has fields and mills. Let us assume, that the metalsmith has produced the implements and the peasant asks him to give that implements. Because the metalsmith considers the peasant as a trusted payer, he gives him the implements and in return the peasant verbally finalizes the promissory note with the metalsmith. Under that promissory note, the peasant owes 10 conventional units to the metalsmith (fig. 1b). Further, the farmer has found the peasant and asks him to reap a harvest from farmer's fields by peasant's implements. Because the peasant considers the farmer as a trusted payer, he does the farm works, which farmer asks, and in return the farmer verbally finalizes the promissory note with the peasant. Under that promissory note, the farmer owes 14 conventional units to the peasant (fig. 1c). Further, the farmer makes flour from the reaped harvest by his mills. Further, the metalsmith has come to the farmer and asks him to give a sack of flour. Because the farmer does not consider the metalsmith as a trusted payer, he requests, that the metalsmith make some transaction, so that the farmer's debt to the peasant reduces by 5 their conventional units. The metalsmith takes his mobile phone and makes transaction - calls to the peasant, tells him, that he, the metalsmith, charges off 5 conventional units from the peasant's debt and asks him to reduce the farmer's debt by rate 1:1, i.e. by same 5 conventional units (fig. 1d). After part of the peasant's debt has been charged off, the peasant calls to the farmer and tells him, that, due to the metalsmith, he, the peasant, charges off 5 conventional units from the farmer's debt (fig. 1e). After part of the farmer's debt has been charged off, the farmer tells the metalsmith, that he, the farmer, considers him, the metalsmith, a trusted payer and, that he owes him 5 conventional units (fig. 1f). Further, the farmer gives the sack of flour to the metalsmith and in return the metalsmith charges off the just confirmed farmer-to-metalsmith debt by rate 1 sack of flour per 5 conventional units (fig. 1g).
 
In the same way as described above, every man in Ukraine has the base right to do selling/buying acts and manage his finances. For doing so, it is necessary and sufficient, that every man in Ukraine has dedicated communication facilities. That is, for doing such activity, there is no need to obtain any "permissions" from a body of state authority.
 
Citizens of Ukraine regularly approve the Public Account, meant for financing organizations, that provide so called "public services". I.e. the services, which, on the one part, are needed by majority of people of Ukraine, and, which, on the other part, it is either impossible or unreasonable to identify particular person, who uses such services, and the extent, with which he uses such services. Therefore, it is supposed, that all people of Ukraine use public services equally.
 
Services mentioned below are public services:
- maintenance of computer vote systems;
- significant investigations of criminal and other activities;
- significant scientific researches and engineering developments;
- significant works of art;
- defence of people of Ukraine from terror attacks;
- enforcement of law
- and similar...
 
Services mentioned below are not public services:
- medical care (an organization, that provide such service, has the ability to identify the person, who demands such service and who must therefore pay that organization for it by oneself);
- education (an organization, that provide such service, has the ability to identify the person, who demands such service and who must therefore pay that organization for it by oneself);
- maintenance of highways (having installed automatic record machines at the entrances/exits of highways, an organization, that provide such service, has the ability to identify the person, who demands such service and who must therefore pay that organization for it by oneself);
- keeping pensionary gold deposits (an organization, that provide such service, has the ability to identify the person, who demands such service and who must therefore pay that organization for it by oneself; because service of keeping precious metals should be paid!)
- and similar...
 
Because it is supposed, that public services, which were approved by citizens of Ukraine, are used by all people of Ukraine equally, it would be fair consequently, if every man in Ukraine pays equall Public Fee, the size of which is quotient of the size of the all expenses of the Public Account to the number of all people living in Ukraine. That is, the size of such Public Fee does not depend upon man's income, his age, "status" and other similar discriminations. At the same time, all income taxes, VAT and other taxes determined by the "fact of the transaction" are abolished.
 
Moreover, for stability of capitalist relations, it is necessary, that every man in Ukraine possesses enough capital, leasing of which would be sufficient at least to pay Public Fee. For that, it is necessary, alas, to make revision of the results of privatization.
 

 
P.S. The only question is whether it is possible and reasonable to make all of that.
P.P.S. I suggest next plan of actions:
1. Inform famous people about the project, so that they inform other people.
2. Inquire appropriate departments of Google, Microsoft and others about solutions, which they can offer.
3. Choose several solutions from the best.
4. Begin to gather money for development of technical designs by companies, that offered chosen solutions.
5. Pay money to companies for their technical designs.
6. Choose the best technical design.
7. Begin to gather money for construction.
8. Pay money (partly, if it is possible), install equipment and distribute electronic keys to all interested citizens of Ukraine.
9. Start up the system in demo mode as the system for sociological survey.
10. Farther - Life will show next steps...
IneedYou4July [02.07.2012] | Переглядів: 6452

2 3 4 5
 Рейтинг: 27.8/28

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook