пароль
пам’ятати
[uk] ru

Навколо освітня хуйня.


Навколо освітня хуйня.
Навіяло власне оцим:
 
Премьер-министр Николай Азаров требует от Министерства образования и науки, молодежи и спорта улучшения подготовки ИТ-специалистов.
http://durdom.in.ua/uk/main/news_article/news_id/25102.phtml
 

І діло не в тому що Табачник це українофоб, россійський фашист та міністр окупаційного уряду россійської маріонетки Януковича.
Діло в тому що навчальні проблеми почались не сьогодні і не вчора, просто сподіватись що їх вирішить ця окупаційна влада можуть хіба повні даунбасопітеки.
Адже киза почалась ще з 70-х років. Коли навчання невстигало за економікою, а економіка невтигала за світовою науковотехнічною революцією.
Але там був лише зародок хвороби навчального процесу. Саме в ті роки народилась промовка для молодого спеціаліста щойно з ВУЗу: ЗАБУДЬ  ВСЕ  ЧОМУ  ТЕБЕ  ТАМ  ВЧИЛИ.
Тобто перша проблева навчання і науки виникла в наслідок бюрократизованості як самого процесу навчання і науки так і економіки так і забюрократизхованості відносин між економікою і навчанням і головне між всим цим і ДЕРЖАВОЮ.
 
А у 90-ті роки з початком настання епохи первинного накопичення капіталу, до всього цього додалась також проблема малих зарплат викладачів, нефінансування науки та взагалі невиплата навіть жебрацької зарплатні вчетилям.
Вподальшому все це під дією загальних процесів в державі набуло також рис: Корупції, Хабарництва та нецільового використання коштів. Наприклад постійні ремонти примішень навчальних закладів і ПОВНА  ВІДСУТНІСТЬ  ОНОВЛЕННЯ  ЛАБОРАТОРНОЇ  БАЗИ. (а вона на рівні 80-х років в КРАЩОМУ  ВИПАДКУ)
Ну і замість бюрократії освіта та наука стали ЗАПОЛІТИЗОВАНІ. Ні звісно до ідей ПЯТИГРАННОГО  КОЛОСУ як у Товарища Лисенко ще недійшли, але керівників ВУЗів міняють відповідно до їх політоріентації. І якщо той же Лисенко багато зробив для організаційних мір в сільському господарстві, то ця братва лише більше впровадила корупці. Коли навіть дипломи і ступені почали продаватись. Власне нами і керує один з таких проФФесорів.....................
 
А тепер скажіть ми маємо у освіті всі вище названі проблеми і ЯК  ВИ  ПЛАНУЄТЕ  ВИВЧИТИ   СПЕЦІАЛІСТІВ???? shok
І головне для куого? І для чого?
 
З більшості ВУЗів в країні виходить людина з дипломом і:
1. Вона неволодіє українською мовою.
2. Її навички відірвані від економіки.
3. її навчали люди котрі отримують доволі скромні доходи.
4. Їх вчили на застарілому обладнанні та знанням котрі вже також застаріли.
 
Судіть самі. Більшисть викладачів елементарно НЕВОЛОДІЮТЬ  АНГЛІЙСЬКОЮ мовою (як і українською також) що недозволяє вирощувати повноцінного УКРАЇНСЬКОГО  СПЕЦІАЛІСТА) і якщо відсутність знань української мови студент міг би надолужити сам, то незнання викладачем англійської елементарно недазволяє ознайомити стадента з УСІМ   НОВИМ що відбувається в конкретних галузях економіки та науки.
Адже якщо навіть студент сам володіє англійської то ВУЗ надає СИСТЕМУ  НАВЧАННЯ, він мусить СКЕРОВУВАТИ і СИСТИМАТИЗОВУВАТИ навчання.
Користування лише россійськими джерелами навчання це відставання на 2-5 років. Адже там також і теж є аналогічні проблеми навчання і науки.
 
Окрім вищенаведеного якщо викладач знає англійську, володіє прекрасно своїм предметом (а значить і вільно ПК, тепер це неможливо один без одного), то він і сам здатен піти на ІНШУ  РОБОТУ і отримувати БІЛЬШІ  гроші чим у ВУЗі. biggrin
Як наслідок маємо кілька десятиріч СЕЛЕКЦІЮ  ВИКЛАДАЦЬКОГО  СКЛАДУ коли викладати лишаються здебільшого або пенсіонери (котрим здебільшого вже хочеться почивати на лаврах) або піонери котрі елементарно немають знань.
Звісно можна купувати лекторів з підприємств та тих успішних наукових інститутів які почуваються впевнено на нринку.
Але це лишеяк давати вітаміни сильнохворому. А потрібні ліки. Адже лекції Біла Гейтса чи ще когось неврятують становище якщо відсутня ПОСТІЙНА  ЩОДЕННА  РОБОТА.
 
Тобто ситуація яка. Студент закінчивши ВУЗ НІХЄРА по-суті незнає і це резонно, адже хто його навчить? І чому його можуть навчити?
Викладач теж не може навчити тому що ніначому і головне для чого і він і сам неволодіє предметом на всі 100% адже звідки він ним може володіти?
Ну і явсгно що і такі викладачі і такі випускники це потенційні ЗЛИДАРІ на ринку праці. Корочка + БЛАТ ось запорука успіху. Так само як і в 70-х 80-х роках минулого сторічча.
 
Як виправити стан?
Потрібно надати вузам та шкоам конкурентне середовище шляхом надання їм більших прав. В  ПЕРШУ  ЧЕРГУ  АВТОНОМІЇ в керуванні.
Тобто щоб жодні Табачники немогли міняти ректора окрім як виключно дійсно  збори САМИХ  ВИКЛАДАЧІВ. Тобто без втручання з міністерства, погроз та профілактичних бесід.
Впроваджувати атестаційну систему приймання знань ПО  ЗАКІНЧЕННЮ  ВУЗІВ. і робити це відкритим.
Тобто звичайний метод кнута і пряника
Це і тільки це дозволить впродовж двох дисятеліть повністю змінити ситуацію і у викладацькому і в студентському рівнях.
© Слово [17.11.2011] | Переглядів: 1969

2 3 4 5
 Рейтинг: 35.0/32

Коментарі доступні тільки зареєстрованим -> Увійти через Facebook



programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Вхід через Facebook