С каждым днем мы приближаемся к знаменательному моменту – объявлению результатов президентской гонки, с последующей инаугурацией победителя. Учитывая последние сведения из ЦВК и единодушные результаты опросов, можно смело сделать вывод – обладателем желтой майки лидера стал неподражаемый интеллектуал, знаток географии и литературы, крепкий хозяйственник и отличный семьянин Виктор Федорович Янукович.
Нет, наверняка суды будут. Возможно не один. Но это так, для сохранения лица, и поддержания недавно появившейся традиции завершать любые волеизъявления судебными процессами. Как на меня – излишняя трата денег и времени, тем более учитывая перестановки, заранее осуществленные техническим большинством, возникшим в процессе передачи власти от одного Виктора к другому. Надо отдать должное доживающему последние дни на своем посту гаранту. Он пообещал, что украинцам будет стыдно за свой выбор, и тут же приложил все усилия, чтобы так и случилось. Шамана, однако! Например, мне действительно стало стыдно. Ну да ладно, речь не обо мне.
Вернемся к Виктору Федоровичу.
– Ну вот опять, – воскликнет искушенный читатель. – Как вы все надоели с бесконечными рассказами о его тупости и судимостях! Сами знаем, и без вас.
– Потерпи немного, уважаемый, – отвечу я ему, – не пройдет и месяца, как Янукович всеми телеканалами будет признан если не светочем познаний, то, хотя бы, гением-самородком, который своим умом, без подсказок, дошел до правильной концепции управления державой. Нам поведают о крепких хозяйственниках, как антагонистах неразумных политиканов и популистов (ну вы поняли, о ком я), пришедших укреплять производство. А про судимости попрошу забыть!
Есть мнение, что свободу слова, так, как мы ее понимаем, никто не свернет. В принципе эта задача вполне осуществима; примером того может послужить пресса и телевидение РФ, очищенные от инакомыслия в любых формах. Даже в Интернет-пространстве можно пострадать за карикатуру, как за посягательство на отцов нации. В условиях Украины проведение подобной полномасштабной акции выглядит сомнительным. Нам оставят для расплода свободомыслия какой-нибудь телеканал, например пятый; Интернет и пресса сможет критиковать кого угодно и как угодно. Из вероятных табу, за нарушение которых можно ответить головой в буквальном смысле, предположу активное обсуждение уголовного прошлого Януковича, его выступления на различных Северодонецках и, самое главное, любая критика действий хозяев ПР.
Что касается последних, то, пользуясь случаем, отмечу активную суету в развалинах РУЭ. Фирташ со товарищи резко активизировал процесс в Стокгольмском суде. Присутствует ощущение, что представители свежесформированной власти, в ходе процесса, с удовольствием признают его правоту, и суд обязует Украину удовлетворить все пожелания уважаемого спонсора и кредитора. А аппетиты Фирташа нам известны. Тогда держитесь господа, поскольку будет объявлен поход на наши карманы. Впрочем, посмотрим…
Меня продолжает беспокоить проблема возможной деукраинизации государства. Вот и первая ласточка – НУНС обиделась на заклятого друга Витя за его первую речь. Дословно: «Кандидат на найвищу посаду в країні навіть не зробив спроби виступити державною мовою. В цьому – все його українство. Страшно навіть уявити, як ця людина буде себе вести надалі, як по відношенню до української мови, так і до культури та історії. Це лише перша ластівка». Я просто прослезился от умиления. Это что-то вроде укоризненного спича Иуды в адрес Каифы: мол, ты же обещал, что это будет не больно. Каифа в это время выдавал легионерам казенные гвозди и тупо ухмылялся. Шутка, конечно. Януковичу до Каифы, как мне до Маркеса. Однако, вспоминая костусевых и табачников, шутка уже не кажется веселой. Эти малютки могут изрядно попортить нервы.
Вопрос федерализации усохнет в корне, обещаю Вам. Какой смысл разделять то, с чего пришло время собирать дани и пошлины. Особенное беспокойство вызывают недоимки по возврату ПДВ. Любимая сусальная лошадка ПР уже давно не облизывалась надлежащим образом. Ничего, осталось чуток потерпеть, и тогда можно не только полизать, но и погрызть. Кто тут рассчитывал, что местным бюджетам будут оставлять денежку на развитие? Ау-у! Кто не спрятался, я не виноват. Чтобы утолить голод давно отлученных от власти, потребуется ресурс, в том числе и денежный. Так что, забудьте про всякие бюджеты развития, даешь бюджет кормления!
Так-с, кто там у нас в первой десятке? Ба, знакомые все лица! Много их там, в ларце, одноликих. Седовласые дядечки, функционеры совковского разлива второй и третей свежести, как осетрина у Булгакова. Это они призваны партией вдохнуть прагматизм в державу. Для проведения вышеупомянутой процедуры приготовлен набор средств, неоднократно испытанных многостаночником, геологом-экономистом Азаровым. Удивительное зрелище, как люди, не ориентирующиеся в экономике, с апломбом Скалозуба дуют похабщину с телеэкранов. Нет, некоторые из них точно могут управлять производством в период стабильности, поддерживая его на уровне рентабельности. Более того, многие и управляли. А сколько кандидатов и докторов экономических наук, о! Да что это я, сам Федорович – профессор; без шуток – у него есть диплом. Ладно, чего издеваться над убогими. Теперь их очередь издеваться над нами.
Итак, какую-то там перспективу вроде представил, пора задуматься, что ждет простого обывателя. Тут вопрос сложный. Как бы это не звучало наивно, все зависит от распределения сил в парламенте, с одной стороны, и от состояния духа этого самого обывателя с другой. Победа ретроградов возможна тогда, когда мы впадем в апатию. Демократия, которую все так жаждали, требует уважения к оппоненту. Нельзя сказать, – Ты волен выбирать по своим убеждениям, – и ограничить словами, – Только не его. Тогда смысла в ней никакого, только название. В любом случае, даже если ПР сформирует и правительство и большинство в парламенте; если будет реализована модель "после нас хоть потоп", нам, гражданам Украины останутся границы, герб, гимн и флаг. Этого достаточно, чтобы начать все сначала. Конечно, если останутся граждане. А пока, подождем развития событий и дадим им консолидированную и адекватную оценку.
И это вот Дуст еще и работал на избирательном участке - ужасть. А офисный планктон корчил из себя чистоплюев-противсихов. Некоторые, как Аяй, еще и обвиняет других, что его ,видите ли, не уговорили. Ну точно - Дурдом какой-то,
все что могли для того, чтоб дочери не пришлось плакать вечером
Дякую, але цього виявилося замало. З негідниками треба було вчинити їхнею ж методою. Чистоплюйство замучило. Знаєте, сам на сам простіше. Затопив у писок, вже не так сумно.
Так , истерика у проигравших закончилась, что вселяет надежду. Может примут наконец факт, что существует две несовместимых украины. И что пришло время мирно, каЧехия со Словакией, разойтись в разные стороны.
О'Coileain, не знаю, что имели ввиду Вы, когда писали о своей принципиальной позиции - не вести прямую агитацию за Юлю. Скажу лишь, что лично мной она воспринималась всегда именно такой. По-моему, Вы сделали все что могли для того, чтоб дочери не пришлось плакать вечером 7-го февраля. Да, кстати, на месте Юли я б тоже давно послал всех куда подальше. Хочется верить, что она сильней меня - и выдержит и этот удар. Писала ж Коробова - без Юли это была б другая страна
Что касается последних, то, пользуясь случаем, отмечу активную суету в развалинах РУЭ. Фирташ со товарищи резко активизировал процесс в Стокгольмском суде. Присутствует ощущение, что представители свежесформированной власти, в ходе процесса, с удовольствием признают его правоту, и суд обязует Украину удовлетворить все пожелания уважаемого спонсора и кредитора. А аппетиты Фирташа нам известны. Тогда держитесь господа, поскольку будет объявлен поход на наши карманы.
Да не сучите, ребята, а ссылочку до конца читайте. Предупреждают нас!
Но наблюдатели склонны видеть в происходящем руку Москвы. По их мнению, Кремль явно предупреждает Киев в лице победителя второго тура выборов Президента об опасности пересмотра прошлогоднего газового договора.
Кроме того, напоминают эксперты, «Газпром» уже сделал уступку Киеву: с 2010 года российская монополия платит Украине за транзит тысячи кубометров газа на 100 км 2,78 доллара вместо 1,7 доллара.
Последний раз редактировал Мимоходом 09.02.2010 05:15:31
що я можу вам сказати ..
кожен має своє власне ставлення до права іншої людини висловлювати свої думки й давати оцінки.
право на це ставлення таке ж невід'ємне, як і право іншої людини - висловлювати свої думки й давати оцінки.
якщо вам від цього стане дійсно легше - можете вільно звинуватити мене. якщо осад лишається і мусить випасті, я важаю що буде значно краще, коли він випаде тут, а не на когось з вашого оточення у реальному житті.
Боюсь, що Ви мене не зрозуміли. Я мав на увазі лише те, що висловлюючи свої думки, Ви вплинули на результат виборів. Цей результат майже напевно забере в мене можливість бачити мою дочку. Згодом, можливо, й іншу. Ви не були поодиноким робітником на цій ниві. Всіх не звинуватиш, та я й не прагну. Навчився сприймати життя так, щоб покладатися лише на себе. Просто хотів дохідливо пояснити своє ставлення до Вашого права висловлювати свої думки й давати власні оцінки.
Як мої думки впливають на тих, хто їх читає, я також не знаю. Але намагаюсь передбачити. Й відповідно корегую написане. Тобто контролюю його зміст. З мого боку це не ексклюзив, а лише елементарна охайність. Зауважте, за 2 місяці я ніде не вдався ані до прямої, ані до прихованої агітації за Тимошенко. Для мене то було принципово.
Якщо людина нехтує суспільну мораль, то вона щонайменше має мати власну мораль, більш вимогливу, строгу й сувору ніж мораль суспільства. А отут, як казав Р.Чандлер, на тім стою.
Последний раз редактировал O'Coileain 09.02.2010 04:57:26
Перепрошую, відтепер не сприймаю Ваших слів про ситуацію в Україні після виборів. Не переймайтесь і не ображайтесь, моя думка для Вас не значуща. Алілуя!
Тільки що передивився Ваші пости під ІМХО такого собі skiv. Дуже дякую, бо думав спочатку, що можливо трохи помилився відносно Вас. Ви сами розвіяли мої сумніви.
я все одно майже нічого не зрозумів з вашого апдейту )
до того же я не знаю, що ви думали до того, і що ви думаєте після. але якщо сумніви розвіяні - звичайно це дуже добре )
кожна людина відповідає за себе. і так саме кожна людина відповідає за свій особистий вибір на цих виборах. якщо для когось мої аргументи з'явились переконливими - що я могу зробити? я мушу сидіти мовчки? я вважаю, що ні. я шукав відповідь і я ії для себе знайшов, за що я також вдячний багатьом відвідувачам дурдому. якщо хтось, читаючі мене знайшов відповідь і для себе, я тільки радий. ця відповідь може бути як за, так і проти. як я впливаю на абсолютно незнайомих мені людей, які мабуть читають щось з того, що я пишу - я не знаю.
якщо вам від цього стане дійсно легше - можете вільно звинуватити мене. якщо осад лишається і мусить випасті, я важаю що буде значно краще, коли він випаде тут, а не на когось з вашого оточення у реальному житті.
Последний раз редактировал Green Crocodile 09.02.2010 03:15:48
в якій вибочій дільниці я залишу бюлетень зі своїм вибором для остаточного підрахунку не має ніякого значення.
Варто сказати Вам просто, що я думаю. За 2 місяці, що я перебуваю на ДД зареєстрованим, читав чимало Ваших постів. Зауважив одну особливість: Ви коли прямо, коли натяками, але тягнули руку проти Тимошенко. Визнаю за Вами це право так думати. Але ж Ви думали вголос. Люди Вас читали. Із непостійних відвідувачів. Ваші думки тиражувалися в спосіб, який Ви контролювати не могли. Отож, певний вклад у перемогу Януковича Ви внесли. Навіть, якщо не хотіли.
Тепер про Ваші оцінки сьогоднішньої ситуації. Не хочу Вас повчати. Й не буду. Просто не вважав би себе в моральному праві давати оцінки, якби приклався до результату виборів. Вчора моя старша дочка, коли оголосили результат опитування, гірко плакала й дорікала мені, чому ми це допустили. Мені нічого було їй сказати. Вона,мабуть, поїде геть з України. Кого мені звинувачувати? Не Вас. Очевидно. Але осад залишається. Перепрошую, відтепер не сприймаю Ваших слів про ситуацію в Україні після виборів. Не переймайтесь і не ображайтесь, моя думка для Вас не значуща. Алілуя!
Тільки що передивився Ваші пости під ІМХО такого собі skiv. Дуже дякую, бо думав спочатку, що можливо трохи помилився відносно Вас. Ви сами розвіяли мої сумніви.
Последний раз редактировал O'Coileain 09.02.2010 03:18:00
для мого особисто впливу на процес державотворення - абсолютно ніякого. все що я фактично можу, це прийти в день виборів на виборчу дільницю і проголосувати. і де я це зроблю - в мюнхені, лондоні чи жмеринці ніяк не збільшить і не зменьшить вагу мого голосу.
я погоджуюсь з тим, що життя у іншому суспільстві трансформує точку зору людини на цілу низку речей, і я впевнений, що якби я був у другомі місці зараз, мій погляд на деякі речі теж був би іншім ніж він є. це звичайно впливає на мій вибір, але не впливає на існування вибору per se. і ми знову повертаємось до того, з чого почали: в якій вибочій дільниці я залишу бюлетень зі своїм вибором для остаточного підрахунку не має ніякого значення.
Звичайно. Там можна жити. А тут розмовляти. Поки що. Звідти навіть краще сумніватися й тішитися.
чесно кажучі, я не її мав на увазі.
але що до неї, я такий само громадянин своєї країни, як і будь-який інший. де я живу зараз, так само як де я жив рік тому і де буду же ще через три - не має ніякого значення.
хоча категорія буття незмірно пуста (в доброму сенсі - за Гайдеггером), пустка ( в поганому побутовому сенсі) в головах наших людей виявилась ще лункішою
Картина Гайдеггерової пустки, дурно бамкаючої в головах співвітчизників, примусила трохи побитися головою об клавіатуру
Дякую, пане O'Coileain! Дійсно, нам дали величезного аванса 5 років тому, і ми його, якщо вже бути до кінця чесними, також протринькали, хоча, можливо, й не так цинічно, як Ющ.
Юля могла б зібрати "великий хурал" - всіх небайдужих та об'єднатися під одним гаслом.
Всі чекають від неї всього. Не здається Вам, що як на людину, від неї чекають неможливого? Я б на її місці давно послав всіх до біса. Маєте щастя, що вона не я. Не маю такої непохитності й віри у власні сили. Люблю погарячкувати.
На добраніч! Солодких снів!
Последний раз редактировал O'Coileain 09.02.2010 01:36:47
Комментарии
Щоб у результаті на місце одних негідників прийшли інші? І який тоді в цьому зміст?
Втім, Ви, мабуть, усе це знаєте краще за мене
Згідний абсолютно. Ви, товаришу без мізків, до дому в РФ, а ми далі в цивілізований світ.
Дякую, але цього виявилося замало. З негідниками треба було вчинити їхнею ж методою. Чистоплюйство замучило. Знаєте, сам на сам простіше. Затопив у писок, вже не так сумно.
Тут намедни ссылочку одну скидывали. Демонстрирую: http://finance.obozrevatel.com/news/business-and-finance/20353.htm Так чугунолобые сразу возрадовались, в ладошки захлопали, ножками засучили...
Да не сучите, ребята, а ссылочку до конца читайте. Предупреждают нас!
Но наблюдатели склонны видеть в происходящем руку Москвы. По их мнению, Кремль явно предупреждает Киев в лице победителя второго тура выборов Президента об опасности пересмотра прошлогоднего газового договора.
Кроме того, напоминают эксперты, «Газпром» уже сделал уступку Киеву: с 2010 года российская монополия платит Украине за транзит тысячи кубометров газа на 100 км 2,78 доллара вместо 1,7 доллара.
На добраніч!
Більше нічого сказати Вам не можу. І так, мабуть, сказав забагато. Оце й мав на увазі, коли відповідав химику, що ми втратили.
що я можу вам сказати ..
кожен має своє власне ставлення до права іншої людини висловлювати свої думки й давати оцінки.
право на це ставлення таке ж невід'ємне, як і право іншої людини - висловлювати свої думки й давати оцінки.
добраніч, o'coileain
Боюсь, що Ви мене не зрозуміли. Я мав на увазі лише те, що висловлюючи свої думки, Ви вплинули на результат виборів. Цей результат майже напевно забере в мене можливість бачити мою дочку. Згодом, можливо, й іншу. Ви не були поодиноким робітником на цій ниві. Всіх не звинуватиш, та я й не прагну. Навчився сприймати життя так, щоб покладатися лише на себе. Просто хотів дохідливо пояснити своє ставлення до Вашого права висловлювати свої думки й давати власні оцінки.
Як мої думки впливають на тих, хто їх читає, я також не знаю. Але намагаюсь передбачити. Й відповідно корегую написане. Тобто контролюю його зміст. З мого боку це не ексклюзив, а лише елементарна охайність. Зауважте, за 2 місяці я ніде не вдався ані до прямої, ані до прихованої агітації за Тимошенко. Для мене то було принципово.
Якщо людина нехтує суспільну мораль, то вона щонайменше має мати власну мораль, більш вимогливу, строгу й сувору ніж мораль суспільства. А отут, як казав Р.Чандлер, на тім стою.
Перепрошую, відтепер не сприймаю Ваших слів про ситуацію в Україні після виборів. Не переймайтесь і не ображайтесь, моя думка для Вас не значуща. Алілуя!
Тільки що передивився Ваші пости під ІМХО такого собі skiv. Дуже дякую, бо думав спочатку, що можливо трохи помилився відносно Вас. Ви сами розвіяли мої сумніви.
я все одно майже нічого не зрозумів з вашого апдейту )
до того же я не знаю, що ви думали до того, і що ви думаєте після. але якщо сумніви розвіяні - звичайно це дуже добре )
09.02.2010 02:43:58
кожна людина відповідає за себе. і так саме кожна людина відповідає за свій особистий вибір на цих виборах. якщо для когось мої аргументи з'явились переконливими - що я могу зробити? я мушу сидіти мовчки? я вважаю, що ні. я шукав відповідь і я ії для себе знайшов, за що я також вдячний багатьом відвідувачам дурдому. якщо хтось, читаючі мене знайшов відповідь і для себе, я тільки радий. ця відповідь може бути як за, так і проти. як я впливаю на абсолютно незнайомих мені людей, які мабуть читають щось з того, що я пишу - я не знаю.
якщо вам від цього стане дійсно легше - можете вільно звинуватити мене. якщо осад лишається і мусить випасті, я важаю що буде значно краще, коли він випаде тут, а не на когось з вашого оточення у реальному житті.
Тепер про Ваші оцінки сьогоднішньої ситуації. Не хочу Вас повчати. Й не буду. Просто не вважав би себе в моральному праві давати оцінки, якби приклався до результату виборів. Вчора моя старша дочка, коли оголосили результат опитування, гірко плакала й дорікала мені, чому ми це допустили. Мені нічого було їй сказати. Вона,мабуть, поїде геть з України. Кого мені звинувачувати? Не Вас. Очевидно. Але осад залишається. Перепрошую, відтепер не сприймаю Ваших слів про ситуацію в Україні після виборів. Не переймайтесь і не ображайтесь, моя думка для Вас не значуща. Алілуя!
Тільки що передивився Ваші пости під ІМХО такого собі skiv. Дуже дякую, бо думав спочатку, що можливо трохи помилився відносно Вас. Ви сами розвіяли мої сумніви.
Можливо. Головне, щоб Ви сами в це вірили.
для мого особисто впливу на процес державотворення - абсолютно ніякого. все що я фактично можу, це прийти в день виборів на виборчу дільницю і проголосувати. і де я це зроблю - в мюнхені, лондоні чи жмеринці ніяк не збільшить і не зменьшить вагу мого голосу.
я погоджуюсь з тим, що життя у іншому суспільстві трансформує точку зору людини на цілу низку речей, і я впевнений, що якби я був у другомі місці зараз, мій погляд на деякі речі теж був би іншім ніж він є. це звичайно впливає на мій вибір, але не впливає на існування вибору per se. і ми знову повертаємось до того, з чого почали: в якій вибочій дільниці я залишу бюлетень зі своїм вибором для остаточного підрахунку не має ніякого значення.
Можливо. Головне, щоб Ви сами в це вірили.
Звичайно. Там можна жити. А тут розмовляти. Поки що. Звідти навіть краще сумніватися й тішитися.
чесно кажучі, я не її мав на увазі.
але що до неї, я такий само громадянин своєї країни, як і будь-який інший. де я живу зараз, так само як де я жив рік тому і де буду же ще через три - не має ніякого значення.
Картина Гайдеггерової пустки, дурно бамкаючої в головах співвітчизників, примусила трохи побитися головою об клавіатуру
Дякую, пане O'Coileain! Дійсно, нам дали величезного аванса 5 років тому, і ми його, якщо вже бути до кінця чесними, також протринькали, хоча, можливо, й не так цинічно, як Ющ.
Всі чекають від неї всього. Не здається Вам, що як на людину, від неї чекають неможливого? Я б на її місці давно послав всіх до біса. Маєте щастя, що вона не я. Не маю такої непохитності й віри у власні сили. Люблю погарячкувати.
На добраніч! Солодких снів!
Звичайно. Там можна жити. А тут розмовляти. Поки що. Звідти навіть краще сумніватися й тішитися.